Voi kun joku kertoisi tuolle Evalle

(siis Wahlströmille), että ei äidin tehtävä ole olla kaveri lapselleen - ainakaan ekoina vuosikymmeninä. :headwall:

*lukee Me Naisia ja ihmettelee, miten noinkin fiksunoloinen nainen VOI päästää tuollaisia älyttömyyksiä suustaan*
 
Rukoilijasirkka
Se on vielä nuori. Eikä lapsi ole vielä syntynyt. Harva äiti kuitenkaan on lapselleen vain puhtaasti kaveri. Itse olen MYÖS kaveri, mutta tarvittaessa turvallinen äiti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on vielä nuori. Eikä lapsi ole vielä syntynyt. Harva äiti kuitenkaan on lapselleen vain puhtaasti kaveri. Itse olen MYÖS kaveri, mutta tarvittaessa turvallinen äiti..
Juuri niin, kenelläpä ei olisi ollut kuvitelmia ja ajatuksia, jotka aika pian haihtuivat, kun lapsi oli syntynyt. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on vielä nuori. Eikä lapsi ole vielä syntynyt. Harva äiti kuitenkaan on lapselleen vain puhtaasti kaveri. Itse olen MYÖS kaveri, mutta tarvittaessa turvallinen äiti..
Öö, jos se olis 17, mä ymmärtäisin tuon ikäperustelun, mutta kun ikää on kuitenkin 27, ni ei mene läpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Öö, jos se olis 17, mä ymmärtäisin tuon ikäperustelun, mutta kun ikää on kuitenkin 27, ni ei mene läpi.
Jos sinulta olisi esikoista odotettaessasi otettu haastattelu, oletko varma, ettet olisi sanonut mitään mikä nyt punastuttaisi? =)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on vielä nuori. Eikä lapsi ole vielä syntynyt. Harva äiti kuitenkaan on lapselleen vain puhtaasti kaveri. Itse olen MYÖS kaveri, mutta tarvittaessa turvallinen äiti..
Öö, jos se olis 17, mä ymmärtäisin tuon ikäperustelun, mutta kun ikää on kuitenkin 27, ni ei mene läpi.
No, lehtiinkin kirjotellaan aika kirjavasti ja olen huomannut, että tavallaan tahallaankin yritetään kirjoittaa julkkisäideistä ja odottajista jotain, mistä mammat hermostuisivat.

Voihan olla, että eva tarkoittaa vaikka sitä, että hän olisi leikkisä, lastensa kanssa naurava äiti.
 
En usko että kukaan oikeasti luulee olevansa pelkästään lastensa kaveri niiden syntyessö, eiköhän evakin tiedä missä mennään. Lehdet tykkää painaa hyviä sitaatteja, siitä jää välillä se asian ydin vähän pois.

Näin luulisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on vielä nuori. Eikä lapsi ole vielä syntynyt. Harva äiti kuitenkaan on lapselleen vain puhtaasti kaveri. Itse olen MYÖS kaveri, mutta tarvittaessa turvallinen äiti..
no mie olen ensisijaisesti turvallinen äiti, ja myös kaveri jos tarve vaatii...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
miksi äiti ei saa olla lapsen kaveri?
Mä oon käsittänyt, että äidin tehtävä on hoivata ja ja kasvattaa lastaan. Asettaa rajoja ja opettaa asioita.
eli tyyliin ilkeä äitipuoli... kyllä mä ainakin lapsilleni olen sekä äiti, ystävä, kasvattaja... rajat löytyy lapsilta...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on vielä nuori. Eikä lapsi ole vielä syntynyt. Harva äiti kuitenkaan on lapselleen vain puhtaasti kaveri. Itse olen MYÖS kaveri, mutta tarvittaessa turvallinen äiti..
no mie olen ensisijaisesti turvallinen äiti, ja myös kaveri jos tarve vaatii...
No sanoinko minä, että olen ensisijaisetsi lasten kaveri? Kyllä niillä on kavereita ihan omasta takaakin. Mutta meillä on kaverillisia juttuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Öö, jos se olis 17, mä ymmärtäisin tuon ikäperustelun, mutta kun ikää on kuitenkin 27, ni ei mene läpi.
Jos sinulta olisi esikoista odotettaessasi otettu haastattelu, oletko varma, ettet olisi sanonut mitään mikä nyt punastuttaisi? =)
niin,vastaappas tähän sörhis =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on vielä nuori. Eikä lapsi ole vielä syntynyt. Harva äiti kuitenkaan on lapselleen vain puhtaasti kaveri. Itse olen MYÖS kaveri, mutta tarvittaessa turvallinen äiti..
no mie olen ensisijaisesti turvallinen äiti, ja myös kaveri jos tarve vaatii...
No sanoinko minä, että olen ensisijaisetsi lasten kaveri? Kyllä niillä on kavereita ihan omasta takaakin. Mutta meillä on kaverillisia juttuja.
ei. vaan sanoit että olet tarvittaessa... mie taasen en ole vain ja ainoastaan tarvittaessa vaan ensisijaisesti ja kokoajan... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Öö, jos se olis 17, mä ymmärtäisin tuon ikäperustelun, mutta kun ikää on kuitenkin 27, ni ei mene läpi.
Jos sinulta olisi esikoista odotettaessasi otettu haastattelu, oletko varma, ettet olisi sanonut mitään mikä nyt punastuttaisi? =)
niin,vastaappas tähän sörhis =)
Ai sori, en huomannut.

Mulla oli itse asiassa hyvinkin realistinen käsitys siitä, millaista on olla äiti, olinhan jo aiemmin toiminut varaäitinä siskontytölleni. Ei - ei mulla kyllä ollut mitään sellaisia ajatuksia tai käsityksiä, joita joutuisin nyt nolostelemaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ai sori, en huomannut.

Mulla oli itse asiassa hyvinkin realistinen käsitys siitä, millaista on olla äiti, olinhan jo aiemmin toiminut varaäitinä siskontytölleni. Ei - ei mulla kyllä ollut mitään sellaisia ajatuksia tai käsityksiä, joita joutuisin nyt nolostelemaan.
Ihan pikkuisen , ihan älyttömän vähän saanen olla skeptinen :D
Lisään; en tietenkään tunne sinua, joten toki voin olla ihan väärässä, minun kokemukseni mukaan vaan oikeastaan kaikki äidit ja isät ajattelevat jostain asiasta vähän hassusti ENNEN kuin lapsi syntyy, vaikkei sitä ehkä olekaan niin miellyttävä myöntää myöhemmin. Se on vallan inhimillistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
(siis Wahlströmille), että ei äidin tehtävä ole olla kaveri lapselleen - ainakaan ekoina vuosikymmeninä. :headwall:

*lukee Me Naisia ja ihmettelee, miten noinkin fiksunoloinen nainen VOI päästää tuollaisia älyttömyyksiä suustaan*
pääsee helpommalla,kun alkaa lapselleen kaveriksi, sillä kaveria ei tarvitse kasvattaa...sen ikävän kasvatusvastuunhan voi sysätä sitten vaikka koululle..
 

Yhteistyössä