voi kettu sentään... tankkasin dieselautoon bensaa :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
kävin tankilla, tankkasin eri paikassa ku tavallisesti, juttelin lapsille ja toiselle huoltamoasiakkaalle samalla. lähdettiin ajaan kaupunkiin ku kymmenen kilometrin päässä alko hälyvalo palaan. käännyttiin takasin, nykitettiin tuleen 5km, ja sit soitto miehelle et tulee vetään meidät kotia. tulihan se ja veti aika reilulla vauhdilla. ku tultiin risteykseen, huomasin ettei jarru toimikkaan ja jouduin vetään miehen auton sivulle, ettei perään ois törmänny isolla autolla (molemmilla pikkubussit) mies vei meidät huoltoasemalle, ja ruvettiin pähkäileen mikä siinä on, ja sit huomattiin että mä oonkin laittanut dieselin sekaan 95bensaa reilu parikyt litraa. nyt sit jännitän miten moottorille kävi...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei ole moottori rikki eikä paskana. tankin tyhjennys ja suodattimien vaihto+vikakoodien poisto riittää :wave:

toivottavasti, mies mua lohdutteli että pakkasilla dieselin sekaan voi laittaakkin vähän bensaa,kuulemma parempi ajaa. tosin suhde ei oLe 1:2. hieno mies mulla ku ei yhtään hermostunut

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei ole moottori rikki eikä paskana. tankin tyhjennys ja suodattimien vaihto+vikakoodien poisto riittää :wave:

toivottavasti, mies mua lohdutteli että pakkasilla dieselin sekaan voi laittaakkin vähän bensaa,kuulemma parempi ajaa. tosin suhde ei oLe 1:2. hieno mies mulla ku ei yhtään hermostunut

tietää asiasta sen verran ettei turhasta hermoile :wave:

Meillä mies kerran epähuomiossaan laitto bensan sijaan dieseliä, huomattiin se sitten kun lähettiin ja oli kyllä sellasta "kengurubensaa" että:D meillä oli sillon vanha auto, joten ei hirveetä paniikkia, laittettiin vaan bensaa sekaan:)

Mun miehelle kävi joskus vuosia sitten sama juttu. Mutta huomasi asian heti tankattuaan (ei siis ajanut metriäkään). Johonkin palveluun hän soitti ja tankki tyhjennettiin, muuta ei muistaakseni tarvinnut tehdä. Mutta tosiaan en tiedä miten teidän autolle käy kun sillä kerettiin ajamaan. Toivottavasti ei tule kalliiksi! :)

Yhteistyössä