voi kettu sentään... tankkasin dieselautoon bensaa :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
83e sis 55l dieseliä (1.125e/l) ja mies oli käyny maksamassa ennenkuin vei minut hakeen autoa. ihana toi ukkokulta :)

Hieno homma! Mulla viimeksi levisi automaattivaihteisto, siihen menikin pari tonnia.. nyt toivonkin että tulis tommosia pieniä juttuja vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miida:
Mitä sulle muuten muuta kuuluu??

Paljon väsyneempi ollut tän joulukuukauden ku tavallisesti.. mikään unimäärä ei tunnu riittävän :/ johtunee varmaan perheen marraskuisesta sairastelusta ja siitä että oon kuskannut poikaa kaupungissa 100km päässä autokoulussa pienimmät mukana

Paljon väsyneempi ollut tän joulukuukauden ku tavallisesti.. mikään unimäärä ei tunnu riittävän :/ johtunee varmaan perheen marraskuisesta sairastelusta ja siitä että oon kuskannut poikaa kaupungissa 100km päässä autokoulussa pienimmät mukana

Voi kun sullakin helpottaisi olo. Minkä ikäinen sulla nyt se pienin on?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Auts...
Meillä mies on mulle sentäs ziljoonasti selittänyt, että älä ikinä tee sitä virhettä, että laitat dieseliin bensaa, toisinpäin se ei kuulemma ois ehkä ihan niin "paha".
Mutta toi on mun pahin painajainen kanssa.

Toisin päin ei olleskaan niin pha.
Meillä tutut tankkas tankin täyteen bensaa,huoltsikalla 5min tankkauksesta huomasivat virheen ja eiku tankkia tyhjentään.Diseliä piti sitten ottaa melkein tankillinen,et bensan jämät ois siihen sekottunu eikä kone ois menny rikki.
Kallis reissu.

Voi kun sullakin helpottaisi olo. Minkä ikäinen sulla nyt se pienin on?

nuorin on jo kolmivuotias ihana ja reipas miehenalku :)

Virhetankkaus on todella yleinen virhe ja sitä tapahtuu myös ammattiautoilijoille - ei siis ainoastaan naisille. äärimmäisen helppo ja edullinen tapa estää nämä on tilata solodiesel-turvakorkki jonka jälkeen dieselautoon on enää mahdotonta tankata bensaa! http://solodiesel.fi/

Yhteistyössä