voi kettu sentään... tankkasin dieselautoon bensaa :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sarjassa: miksi naisille ei saisi antaa ajokorttia.

yli 20v ajanut ja eka virhe.. ei sakkojakaan ole tullut, miehelle on tulllut muutama, rysäyttänyt poron päälle pari kertaa jne. tosin sen kilometrit on eri luokkaa ku mulla.
üskompa että monella miehellä on 20vuodessa kertynyt enemmän mokia ku mulla

me vaihdettiin judt kesällä uusi auto, eka diesel. Mä kun ajan huoltoasemalle, aloitan jo mantrani: "dieseliä, dieseliä, dieseliä...." Oikeesti pitää miettiä jos on aiemmat 20 vuotta tankannut pelkkää bensaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Omg:
Kukaan mies ei olisi tajuamatta sammuksissa olevasta autosta: ei jarrutehostinta, daa. Ei naisia hinauksiin, järkeä peliin.

ja kuskilla pitäs olla järkeä että ajaa hitaasti risteykseen, sekä sanoa vaimolle että kulta hei nyt ei jarrut sit oikeen pelaa.

toyotan pikkubussi, muistaakseni vuosimallia 2005. huomenna kuulemma saan auton takasin, tyhjäävät tankin. onneksi en ottanut tankkia sentäs täyteen, ku puolilleen vain ja dieseliä oli vielä jäljellä. ehdottihan korjaaja että laitettas bensa-autoon tuota sekotusta vähän kerrassaan ettei hukkaan menisi, muttei ei kyllä meillä enää tytön autolla aleta leikkiin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sarjassa: miksi naisille ei saisi antaa ajokorttia.

Huoltoliikkeessä töissä ollessani huomasin ilokseni, että reippaasti yli puolet kyseisiä vahinkoja tehneistä oli miehiä. Että äläpäs nyt yhtään yritä :)

Tyhmä nainen, auto, eikä huoltoasema sovi yhteen. Näinollen naisille ei ajokorttia pitäisi myöntää ikinä. No dieselmoottori maksaa reilun kymppitonnin, joten on halpaa lystiä tankata mitä sattuu.

Mun isälle sattui samanlainen vahinko pari vuotta sitten. Itse aina tankatessani katson, että otanhan nyt varmasti sen oikean letkun käteen, ja vielä ennen kuin uskallan aloittaa, tarkistan vielä kerran, että onhan oikeaa. Pieni vainoharha :D

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
me vaihdettiin judt kesällä uusi auto, eka diesel. Mä kun ajan huoltoasemalle, aloitan jo mantrani: "dieseliä, dieseliä, dieseliä...." Oikeesti pitää miettiä jos on aiemmat 20 vuotta tankannut pelkkää bensaa.

eipä tarvi muut akuin vaihtaa auto ja jos polttoaintankki on eri puolella niin ekan vuoden ajaa joka kolmas kerta väärinpäin. Mä hoen puolestani että "oikealla oikealla oikealla" :laugh:

Yhteistyössä