Voi kettu että mulla meinas palaa tänään miehen siskoon käämit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pypylleröinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en tiedä. Ota se keksi pois ja heitä bioon...
Voihan se olla, että näitä tuputtajia ärsyttää tietty tiukkapipoisuus..ja haluavat omalla tavallaan voittaa skaban?

Niinhän mä heittäisinkin, jos vaan näkisin asian. Mutta kun mua infotaan asiasta yleensä sen jälkeen, kun ne mössöt on jo syötetty. Tai sitten satun näkemään tapahtuman siinä vaiheessa, kun syöttäminen on jo loppumassa....
Ja joo, ihan voivat yrittää hyppiä mun varpaille, mutta tilanne on ihan just se, että me ei todellakaan käydä noissa paikoissa enää, jos eivät voi ymmärtää. Mies saa itse sitten käydä sukulaisissaan...
Muuten ovat kyllä niin tiukkapipoisia, esim. juuri nuo, että pitäisi vieläkin syöttää pelkkää sosetta, kaikki ruoka lusikalla, pitäis käyttää vielä tuttipulloa, ei sais käyttää lempinimiä, jne. Että mun mielestä menee vähän ristiin tässä kohtaa noitten touhu...

Eristäytykää hyvän tähen muista ihmisistä niin ei tule vahingossakaan keneltäkään neuvoja tai muutakaan.

Ei luoja näitä nykyajan tiukkapiposia, joille ei kestä sanoa päivääkään, kun ollaan jo naama norsunv*tulla ja aiheutetaan viides maailmansota. Pilalle hemmoteltuja pappa betalar-prinsessoja kaikki tyynni...

[QUOTE="pypylleröinen";22098195]Oho, tulipa pitkä.

No, jatkan vielä vähän.

Mikä pakko se on verrata tota lasta koko ajan muihin kakaroihin?? "On ihan sen ja sen näkönen", "se ja se teki tossa iässä niin ja näin"... Blaah, vittuako mua kiinnostaa miten heidän kumminkaimannaapurinpostinjakajan kakara on tehnyt tai miltä on näyttänyt.
Mun lapsi näyttää ihan omalta itseltään, sekotus mua ja mun miestä, ei sitä tarvi muihin verrata, niinku ei muitakaan ihmisiä. Samoin jokanen lapsi kehittyy ihan omaa tahtiaan, miks pitää vertailla, että Sinikan siskon serkun tyttö käveli sillon ja sano sillon kissa ja aaaaah, vittu.[/QUOTE]

Aikuistu nyt hyvä nainen ja mieti omaa kirjotustasi!!!! Tuskinpa miehesi sisko tarkoittaa mitään pahaa, ihmisillä nyt vaan on tapana puhua tommosia eikä se tarkoita mitään pahaa!! Liikupa enemmän ihmisten kanssa joilla on lapsia niin törmäät vastaaviin "vertailijoihin" :D

Kysyppä siltä anopilta suoraan: - Kukas tämän lapsen äiti on? Ehkä ymmärtää jatkossa että sinä äitinä teet haarukkapäätökset ja muutkin lapsesi puolesta ja anopin kuuluu kunniottaa näitä päätöksiä.
Ja siitä tädistä sen verran että anna tuollaisten jäädä ihan omaan arvoonsa, hän varmaankin kuuluu siihen ihmisryhmään joka tietää kaikesta kaiken ja aina on vastaus valmiina, vaikkei tietäisi kysymystäkään.

[QUOTE="mä";22111614]Eristäytykää hyvän tähen muista ihmisistä niin ei tule vahingossakaan keneltäkään neuvoja tai muutakaan.

Ei luoja näitä nykyajan tiukkapiposia, joille ei kestä sanoa päivääkään, kun ollaan jo naama norsunv*tulla ja aiheutetaan viides maailmansota. Pilalle hemmoteltuja pappa betalar-prinsessoja kaikki tyynni...[/QUOTE]

:D

Lapsi joka kotona syö haarukalla, ei JUHLISSA/KYLÄILEMÄSSÄ saa maistaa kakkua?! Eihän sitä makeeta tarvitse joka päivä syödä itsekään, mut kai ap:kin julissa syö kakkua, miksei lapsi saa maistaa.. Niin minkäikäinen lapsi kyseessä?

mieheni sisko myös rasittaa mua.Se soittelee jatkuvasti miehelleni(eli veljellensä),puuttuu meidän asioihin,luulee aina tietävänsä kaiken lasten sairauksista,syömisistä ym.
Jännä juttu,sillä omat lapset oireilee;pienempi ei syö juurikaan mitään,käy punnituksissa säännöllisesti ja vanhempi lapsi on aina päänsäryissä.Hän haluaisi viettää perheinensä enemmän aikaa meidän perheen kanssa,mutta välttelen heitä ja keksin miehelleni tekosyitä ,miksen halua viettää aikaa heidän kanssaan.en vastaa puheluihin jos soittaa ym.en kerta kaikkiaan siedä häntä.jos joku on raskas ihminen-hän tod.on-.
joskus tuntuu,että miehelläni ei ole enää puhuttavaa kanssani,koska hän läyryää puhelimessa päivittäin useita minuutteja siskonsa kanssa.ovatkohan jollain tapaaa läheisriippuvaisia?

Turha alkaa rikkoa välejä moisen vuoksi. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Hymyile nätisti ja tapaile mielessäsi vaikka jonkin lapsuudesta tutun laulun sävelkulkua. Sano "kukin tavallaan" tai "jaa", ja jatka lapsen syöttämistä juuri omalla tavallasi. :-)

Lisäksi jos nämä henkilöt ovat niin toopeja, etteivät kunnioita vanhempien tahtoa lasten ruokavalion suhteen, niin sitten ei auta muu kuin olla lapsen vieressä vahtimassa. Minäkin kuulun näihin palstan mielestä käsittämättömiin nipottajiin (ja omasta mielestäni hyviin äiteihin), jotka eivät todellakaan ala antaa vuotiaalle lapselle mehuja ja suolakeksejä, kun lapsi on täysin iloinen ja tyytyväinen saadessaan maitoa ja hedelmiäkin.

Yhteistyössä