Voi kelju, mitä sattui :/

PikkuLikka tulla humpsahti tänään alas pienestä kiipeilytelineestä ~metrin korkeudelta. Olin vain 15cm päässä, jotta nostaisin Likan alas. :headwall: :/

Huusi jo silloin nilkkaansa, tultiin kotiin, kylmättiin (oli jo turvonnut) ja tyttö nukahti päiväunille.

Heräsi vähän aikaa sitten ja huutaa vieläkin nilkkaansa, välillä unohtaa sen, sitten taas muistaa kun sattuu.

Ei kai siinä murtumaa voi olla? Astuu kyllä sille, mutta sitten taas huutaa :(
 
vieras
meillä poika astui jonkuverran jalallu ku tipahti rimpuilutelineeltä ja illalla alko valittaa uuestaan ja ,mentii lääkäriin nii oli hyvä'asentoinen murtuma ja jalka kipsissä 4vkoa.
 
tiia
Alkuperäinen kirjoittaja tuskin teillä kuitenkaan näin:
Äidiltäni murtui yksi ilta nilkka. Jalka oli illan kipeä ja sillä pystyi kävelemään, aamulla ei enää sujunut.

Ruuvata piti.
mulla samanlainen kokemus, kyllä suututti seuraavana päivänä kun oli illalla käyny turhan takia! yöllä heräsin helvetilliseen kipuun ja ei mitään mahiksia päästä ees veskiin yksin..

mut toivotaan että pinkin tyttö selvii säikähdyksellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Lastensuojeluasia tälläinen tapaus.
:LOL:
Ja minäkö muka Paniikki-Pirkko

*muoks* Niin ja toivottavasti ei ole murtumaa, yhdelle tutulle kävi myös sillä tavalla, että yön aikana olikin mennyt pahemmaksi ja murtuma oli löytynyt sieltäkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja tuskin teillä kuitenkaan näin:
Äidiltäni murtui yksi ilta nilkka. Jalka oli illan kipeä ja sillä pystyi kävelemään, aamulla ei enää sujunut.

Ruuvata piti.
Outs. :|

Toivotaan ettei näin..
Pojalla myös näin. Käveli pitkän matkaa viel hakeen pyöräänsä ja pyöräili kotiin. Seuraavana päivänä oli viel menossa töihin mut ei pystynyt enään kävelemään. 3 ruuvia ja rautalevy on nilkassa nykyään.

Toivottavasti ei kuitenkaan teillä ole näin.
 
iita-mari
meillä poika 3v oli mummulas hoidossa veljensä kanssa tossa mennä viikolla ja ku mummu oli vastannu puhelimeen ni sankarit oli lähteny salaa hallille ja isompi menny trukkiin sisälle ja väännelly vipuja ja sit piikit laskenu pienemmä jalan päälle(se jalan taka osa jäi alle)itte oli jalkansa saanu,mut housut ja kenkä jäi oli kävelly sen 200m istunu maahan ja alkanu huutaa(mä kuulin kotiin huudon ja lähin kattoo)ni siel se vaa istu ja huusi mitää ei sanonu...kannoin kotiin ja huuto vaan jatku ja jatku kunnes soitin isännälle et heti kotio pakko viedä lääkärii!mentii neuvolaan(lähetteel kaiketi pääsee nopeempaa sairaalas tutkimuksii)no täti koitti(huuto oli siis jo loppu)ei o murtunu ja laitto tukisiteen ja sano et jos ei aamul kävele astu ni sit sairaalaa no eipä kävelly ei eikä astunu ni mentii jalka kuvattii ei mitää,mut laitto liimasiteen ja sano et pitäis pari pvä sisäl jo kävellä ja niinhän se käveli =D mut sen 3pvä mä kannoin tota 20kg poikaa ja selkä särkee vieläki!!ja pelästyny en oo koskaa nii paljoa!
 

Yhteistyössä