M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:kukin taplaa tyylillään... Mutta mun mielestä äiti ja vauva kuuluu lähekkäin.
Voisitko vielä perustella, miksi isä ja vauva ei kuulu lähekkäin?
Tässä just huomaa sen eron, että jos lapsesta on kyse, isä ei IKINÄ pääse äidin kanssa samalle tasolleSe on sääli.
Alkuperäinen kirjoittaja justtätämieltä:Oon sun kanssa "myymä" täysin samaa mieltä. Tasa-arvoa naiset! Naisilla on ihan samat oikeudet kuin miehilläkin! Jos naiset eivät ole tasa-arvon kannalla niin sitä ei ikinä tulekaan! Mutta jos jotkut haluaa olla säälittäviä lampaita, jotka eivät halua pitää omista oikeuksistaan huolta niin olkoot sitten, mutta turha tulla paheksumaan sellaisia, joilla on "munaa" olla samalla tasolla miesten kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Tuohon äidin ja vauvan lähekkäin oloon ja isän ja vauvan...siis voiko isä olla vauvan kanssa lähekkäin vain silloin kun äiti on poissa kotoa??
Alkuperäinen kirjoittaja joku:minäkään en tajua miten joku raaskii pienokaisensa jättää jonkun saakelin ryyppyillan vuoksi????
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Tuohon äidin ja vauvan lähekkäin oloon ja isän ja vauvan...siis voiko isä olla vauvan kanssa lähekkäin vain silloin kun äiti on poissa kotoa??
Ei tietenkään, mutta kyllä meillä mies ainakin nautti suunnattomasti olla vauvan kanssa kun minä en ole koko ajan "kyttäämässä"Osoitti myös miehelle tietynlaista luottamusta kun annoin heidän jäädä kaksin!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:kukin taplaa tyylillään... Mutta mun mielestä äiti ja vauva kuuluu lähekkäin.
Voisitko vielä perustella, miksi isä ja vauva ei kuulu lähekkäin?
Tässä just huomaa sen eron, että jos lapsesta on kyse, isä ei IKINÄ pääse äidin kanssa samalle tasolleSe on sääli.
missä kohti mä sanoin että isä ei kuulu vauvan lähelle? Onko sen isän pakko ravata baarissa ku lapsi on syntyny?
Alkuperäinen kirjoittaja justtätämieltä:Näihin mielipiteisiin vaikuttaa varmasti se, onko ylipäätänsä ollut innokas bailaaja ennen vauvaa ja raskautta. Ne, ketkä arvostelevat baareissa käyviä äitejä, eivät ehkä ole olleet innokkaita bailaajia ennen vauvaakaan, joten miksi ne menisivät nytkään ja tällöin on helppo arvostella niitä, joiden elämään kuuluu juhliminen.
Alkuperäinen kirjoittaja justtätämieltä:Näihin mielipiteisiin vaikuttaa varmasti se, onko ylipäätänsä ollut innokas bailaaja ennen vauvaa ja raskautta. Ne, ketkä arvostelevat baareissa käyviä äitejä, eivät ehkä ole olleet innokkaita bailaajia ennen vauvaakaan, joten miksi ne menisivät nytkään ja tällöin on helppo arvostella niitä, joiden elämään kuuluu juhliminen.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Tuohon äidin ja vauvan lähekkäin oloon ja isän ja vauvan...siis voiko isä olla vauvan kanssa lähekkäin vain silloin kun äiti on poissa kotoa??
Ei tietenkään, mutta kyllä meillä mies ainakin nautti suunnattomasti olla vauvan kanssa kun minä en ole koko ajan "kyttäämässä"Osoitti myös miehelle tietynlaista luottamusta kun annoin heidän jäädä kaksin!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Tuohon äidin ja vauvan lähekkäin oloon ja isän ja vauvan...siis voiko isä olla vauvan kanssa lähekkäin vain silloin kun äiti on poissa kotoa??
![]()
pitäs sen isän voida olla lähellä vaikka äiti oiskin kotona....
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Tuohon äidin ja vauvan lähekkäin oloon ja isän ja vauvan...siis voiko isä olla vauvan kanssa lähekkäin vain silloin kun äiti on poissa kotoa??
![]()
pitäs sen isän voida olla lähellä vaikka äiti oiskin kotona....
Ja voikin olla, en kai sitä ole kieltänytkään?! Mutta tarkoitan sitä, että tietynlaista luottamusta varmasti osoittaa miehelle, jos hän saa olla kodissa lapsen kanssa IHAN kahdestaan!