Voi jumankeuta että raivostuuttaa nämä "ehkä tuun ehkä en"-tyypit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsiisuss!!!!! aarghghgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsiisuss!!!!! aarghghgh

Vieras
Pidetään miehen kanssa illalliskutusut johon kuuluu ruokaa,juomaa ja ohjelmaa. Ollaan sitten kutsuttu suhteellisen iso määrä ihmisiä ja pyydetty että ilmoittaa tulevatko vai ei. Mä en voi ymmärtää näitä ihmisiä jotka sanoo että ehkä mä tuun,pitää kattoo. Mun mielestä se on todella epäkunnioittavaa sitä ihmistä kohtaan joka ne kutsut järjestää. Että jää tavallaan lokittamaan että onko jotain parempaa vai onko niin saakelin laiska ettei jaksa osallistua. Sitten saatetaan tulla paikalle ja pitäis olla ruokaa ja juomaa... ei hitto. Minä ainakin kunnioitan senverran niitä jotka enää nykyään jaksaa järjestää näitä kutsuja että ilmoitan tulenko vai en.

Mietin ihan samaa. Meillä ei illanistujaisia ole pidetty koskaan, mutta sama juttu esim. lasten synttäreillä tai rippijuhlissa tms. Vastataan: En ny ole ihan varma tuunko...." JUST!!!!

Kaikki en-tiedä-tulenko-tapaukset menee meillä en-tule-pinoon. Jos sitten tulevatkin ja saftkat yms. on loppu, niin se on oma häpeä. Yleensä kyllä ihmiset vastaa ihan kyllä tai ei ;)

Mä ymmärrän, ettei kutsua saadessaan voi olla varma, tuleeko vai eikö. Mutta on ihan typerää ilmoittaa ennenkuin tietää, mitä aikoo tehdä. Jos ei määräaikaan mennessäkään vielä tiedä, on parempi sanoa, että en tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä ymmärrän, ettei kutsua saadessaan voi olla varma, tuleeko vai eikö. Mutta on ihan typerää ilmoittaa ennenkuin tietää, mitä aikoo tehdä. Jos ei määräaikaan mennessäkään vielä tiedä, on parempi sanoa, että en tule.

Just näin!

Vähän vielä asian vierestä,mutta miehen sisko asuu kaukana ja heillä on 6 lasta.
On todella ärsyttävää kun joskus soittelevet,että voi olla,että tultaisiin viikonlopuksi kyläilemään.VOI OLLA!!!!!
Sitten saattaa tulla puhelu lauantai aamusta ettei taideta jaksaakaan lähteä ajelemaan jne.
ei ole yksi tai kaksi kertaa kun näin käy.
Tuonkin kokoiselle porukalle saa varata jo kylmätilat täyteen ruokaa kun meilläkin on 5 henkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Kaikki en-tiedä-tulenko-tapaukset menee meillä en-tule-pinoon. Jos sitten tulevatkin ja saftkat yms. on loppu, niin se on oma häpeä. Yleensä kyllä ihmiset vastaa ihan kyllä tai ei ;)

Komppi.
Näin on tehty mekin ja sanottu sitten että eipä osattu varautua kun ette varmaksi ilmoittaneet.

Ne jotka sanoo, että ei tiedä, niin niille pitää, vaan "tylysti" sanoa, että sitten, ette voi tulla, jos ette johonkin tiettyyn päivään mennessä ilmoita.
Ja, jos ilmoittaa tulevansa sen jälkeen ja sanoo, että "ei me mitään syödä" Niin kertoo niille, että kutsu ei ole enää voimassa, kun heidän tilalleen kutsuttu muita/viimehetken ilmoittajia on tullut niin paljon, että siksi ei onnistu enää. sorry!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:

Komppi.
Näin on tehty mekin ja sanottu sitten että eipä osattu varautua kun ette varmaksi ilmoittaneet.

no tällaset omaan napaansa tuijottavat, jotka eivät jaksa vastata kutsuun kieltävästi tai myöntävästi, kyllä yleensä huolehtivat sitten tullessaan, että ovat ensimmäisenä tarjoilujen kimpussa. :xmas:

Mä en ole pitänyt mitään illalliskutsuja kenellekään, niin en tiedä miten niissä on. Mutta lasten synttäreille jos kutsun lähetän, niin kaikille kutsutuille sitten varaan myös sapuskat. Tulee kuka tulee, toiset ilmoittaa heti tulosta. Mut ei mene herne nenuun mulla, vaikka ei ilmoittaisi mitään tulostaan. Mua ei epävarmatkaan ilmoittelut haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole pitänyt mitään illalliskutsuja kenellekään, niin en tiedä miten niissä on. Mutta lasten synttäreille jos kutsun lähetän, niin kaikille kutsutuille sitten varaan myös sapuskat. Tulee kuka tulee, toiset ilmoittaa heti tulosta. Mut ei mene herne nenuun mulla, vaikka ei ilmoittaisi mitään tulostaan. Mua ei epävarmatkaan ilmoittelut haittaa.
Mulla yleensä vieraiden määrä vaikuttaa jo siihen, mitä tarjoan. Ja olen huono heittämään ruokaa roskikseen, joten jos tekisi tarjottavat 20:lle ja tulisi vain 8, niin siinä menisi aika paljon sapuskaa hukkaan.

Yhteistyössä