voi että toi miesten "en oo kauan" on aina...hmm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
mies lähti kaverinsa 30v synttärikahveille 5 tuntia sitte...oli kutsuttu koko perhe mutta jäin lasten kanssa kotiin..mies sanoi lähteissään että juon kahvit ja seurustelen hetken kavereiden kanssa ja tuun omalla autolla kotiin sitte, että en ota mitään miestä väkevämpää..no juuh, eipä oo miestä näkyny että se siitä en oo kauaa sanonnasta..eipä se mitään, kiva jos on sellaset juhlat että viihtyy ja näkee niitä omia ystäviä sen verran harvoin, mutta kyl saisin varmaa kuulla leikkimielistä naljailua ukolta jos lähtisin jonnekki ja tokasisin et juu en oo kauaa..ja palaan ehkä kotiin 5 tunnin kuluttua :)

Meillä kans miehen "en oo myöhään"-lausahdus osaa jo huvittaa. Se vaan ei meinannu tajuta, miks mulle on ihan sama tuleeks se kahdelta vai neljältä kotiin. Ilmeisesti se vieläkin kuvittelee, että mä istun täällä odottamassa sen kotiinpaluuta, vaikka joka kerta nukun kun tukki sen kotiutuessa! Mutta jos mä viivyn jossain pidempään, niin johan soittelee, että koska tuut. Pitäis varmaan käydä ite useemmin?!

Joo. Minä olen jo oppinut että saan aina tuplata miehen sanoman ajan siitä kuinka kauan menee missäkin. Jos hän sanoo että menee tunti niin odotan häntä kahden tunnin kuluttua.
Kerran nauratti tosissaan kun miehen piti hakea jotain(en enää muista mitä) vastapäiseltä huoltsikalta ja miehen tytär kysyi että kuinka kauan menee ja hän sanoi että vain kolme minuuttia. Olin laittamassa ruokaa ja ihan huvikseen katsoin kelloa ja yllätys yllätys; meni tasan kuusi minuuttia siihen kun tuli ovasta sisään. Kyllä sitä sitten naurettiin porukalla ruokapöydässä :)
on niin sosiaalinen höpöttäjä että aina jää suustaan kiinni jonkun tutun kanssa.
Aika usein joudun pitkästymään jos liikutaan jossain, esim. joulutorilla ja pitäs katsella lahjoja sukulaisille, niin aina viiden metrin välein jää juttelemaan jonkun tutun kanssa eikä edetä ollenkaan...

Meillä mies lähti parille kymmenen aikoihin :whistle:
Saa nähdä kuinka myöhään tai siis aikaisin kotiutuu :D
Toinen kerta tälle vuodelle ja en edes odota, että malttaisi ennen puolta yötä kotiin.
Niin vähän on kavereitaan nähnyt ja niiden kanssa missään käynyt. Kaikenlaista kiirettä ja tekemistä pukannut tän alkuvuoden ja nyt varmaan nollaa pään ja kunnolla. Aamulla sitten hiljaa hiivitään huopatossuilla ;)

minä se täällä odottelen kans miestä baarista kotiin, tosin soitti jo et menee myöhään. Mutta kun en osaa nukkua yksin! Herään tunnin välein ja katon kelloa, mies kun tulee kotiin nukun kun tukki heti. Aamulla olo on sit sen mukainen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei ainakaan missään muodossa enään huvita tuo lausahdus.... "en oo kauaa"... "mä vaan käyn" tai "mä tuun kohta"

No joo. Meillä kans mies aina sanoo, että "haittaako jos käyn parilla" |O :headwall: Perkele. sanois vaan suoraan, että haittaako jos lähden illaksi ryyppäämään. Kyllä mä ne sen "parit" tiedän eli kymmeneltä (22) lähtee, niin ei ennen valomerkkiä kotiin tule.

Mulla se tyyli, että rupean jo ke-to vihjailemaan, että haittaisko jos mamma kävis pe tai la viihteellä ja silloin myös ukko tietää, että pilkkuun asti ollaan, eikä lähdetä sille psykologiselle "parille" perkele.

Yhteistyössä