voi jumankekkas (hoitotätien lahjat plaah)

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
tosi kiva |O olen kaikille hoitotäteille väkertänyt lahjat ja suunnittelin et annan ne huomenna ku kaikki lähtee lomalle, ei mulle tullut mieleenkää sitte et puolet on lähtenyt jo perjantaina, toisella lapella on 3 hoitajaa ja toisella 4 joten mitä mä nyt teen,heitänkö roskiin nuo vai annanko joulun jälkeen vai jätänkö sinne päiväkodille.. :snotty: :snotty: miks ei ikinä tuu ajatelleeks mitään :headwall:

Meillä on pieni päiväkoti. Toisella puolella ruotsinkielinen eskari ja toisella puolella 2-kielisiä lapsia n. 16-17. Meillä (tai heillä, kun olemme aika uusia siellä vielä ) on tapana ostaa joulukukat kaikille hoitajille. Yksi vanhemmista vuorollaan hoitaa homman ja sit jokainen perhe maksaa oman osuutensa, tänä vuonna oli 2e/lapsi. Hienoja kukkia ovat saaneet ja ovat olleet tyytyväisiä.. ymmärrä kyllä, että isommilla paikkakunnilla tämä ei ole varmaankaan mahdollista, mutta mun mielestä hieno ajatus joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Meillä on pieni päiväkoti. Toisella puolella ruotsinkielinen eskari ja toisella puolella 2-kielisiä lapsia n. 16-17. Meillä (tai heillä, kun olemme aika uusia siellä vielä ) on tapana ostaa joulukukat kaikille hoitajille. Yksi vanhemmista vuorollaan hoitaa homman ja sit jokainen perhe maksaa oman osuutensa, tänä vuonna oli 2e/lapsi. Hienoja kukkia ovat saaneet ja ovat olleet tyytyväisiä.. ymmärrä kyllä, että isommilla paikkakunnilla tämä ei ole varmaankaan mahdollista, mutta mun mielestä hieno ajatus joka tapauksessa.

Kyllä se onnistuu, tarvitaan vain aktiivisia vanhempia. Olemme aina hankkineet lasteni opettajille kimppalahjat joulun ja keväällä. Yleensä kaikki vanhemmat innokkaana mukana, kun selviävät lahjoista "helpolla"

Samoin hankittiin kimppalahjat lasten futisjoukkueiden vetäjille. Sähköpostia viikko ennen viimeisiä treenejä ja lähes kaikki olivat lahjassa mukana.

Yhteistyössä