Voi jehna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Mä en tiedä kuinka mä tän asian hoitaisin.
Mun poika kaveeraa sellaisen pojan kanssa jota mä en todellakaan voi sietää. Ollaan juteltu tästä miehenkin kanssa. Sama juttu hänellä, ei pidä tästä kaverista.
No, eihän tällaista asiaa voi lapselle suoraansanoa.
Miten te hoitaisitte tän tilanteen?

No ei se ole vanhemman asia alkaa valikoimaan lapsen kavereita. Siinähän kylvät ensimmäisen kapinoinnin siemenen.. :whistle:

Ei kuulosta mitenkään reilulta, että kieltäisit ystävän vain siksi, ettet pidä siitä eikä mieheskään. Miksette pidä? En minäkään pidä lasteni kaikista kavereista, mutta niin kauan kuin niistä ei ole selkeästi haittaa minun lapsilleni, en katso että minulla olisi oikeus puuttua.

Tuli heti mieleen omat vanhempani. Heille ei kelvannut kuin yksi minun kavereistani. Erityisen tiukka oli äitini. Salaa kuitenkin vietin aikaa näiden kiellettyjen kavereiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
No ei se ole vanhemman asia alkaa valikoimaan lapsen kavereita. Siinähän kylvät ensimmäisen kapinoinnin siemenen.. :whistle:

Ei kuulosta mitenkään reilulta, että kieltäisit ystävän vain siksi, ettet pidä siitä eikä mieheskään. Miksette pidä? En minäkään pidä lasteni kaikista kavereista, mutta niin kauan kuin niistä ei ole selkeästi haittaa minun lapsilleni, en katso että minulla olisi oikeus puuttua.

Tämä kaveri on sellainen yleinen häirikkö. Se laittaa epäilemään.

Yhteistyössä