hittovie vaikka lapsista tykkäänkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
niin mä EN VOI SIETÄÄ sitä et meille pamahdetaan ilmoittamatta 3 pienen lapsen kanssa. varsinkin kun tääkin perhe tasan tietää et mun lapsi on isällään jokatoisen viikonlopun ja haluan ne sit viettää joko ihan rauhassa sohvannurkassa tai käymässä viihteellä tai jotain.
nytkin kaamee krapula ja univelka ja satuin kattoo keittiön ikkunasta ni tää mamma on 3 alle kouluikäsen lapsensa kans meidän pihassa tulossa autosta.
mä en todellakaan jaksa nyt viihdyttää niitä. ja tästä on puhuttu.
onneks on ovi lukossa, en todellakaan aio avata.

Itselläniki on lapsia, ja lapsista tykkään kans, mut INHOAN just tota!! Esim. kun itse käyn töissä, niin saattaapi olla että halutaan ilta tai viikonloppu viettää ihan rauhassa. Vaikka kotona oltaisiinkin niin ei se tarkoita että kuka vaan voi tulla hengailemaan.. kuulostan varmaan kamalalta :( pidän kyllä siitä että meillä käy vieraita, mutta sen pitää tapahtua silloin kun se meille käy! (meillekin yksi kaveri tulee 3 lapsen kanssa usein ilmoittamatta, ja yllätys, lapsilla on hurja nälkä, melekin aina... "no ei ne muuta tarvi mut jos viitsit vaikka leivät antaa?" :O excuse me!!)

älä avaa, mua kans ärsyttää ihmiset jotka ei kunnoita muitten yksityiselämää. joillekin ei uskalla edes vastata puhelimeen kun ne ei usko jos on johonkin lähtö tai muuta tekemistä. ja sitten ne on pirun mustasukkaisia jos on jonkun toisen kanssa sopinut tekemistä.

Hei mammat haloo! Mä en nyt ymmärrä teitä...ettekö te saa suutanne auki yllätysvieraille ja sanottua että nyt ei sovi? Yllätysvieraan pitää se asia tiedostaa jo kotonaan että yllättäin kun tulee ni saattaa joutua palaamaan heti takas!

sano suoraan että painuvat takaisin kotiinsa. miten ne voi olla niin itsekeskeisiä että olettaa jonkun haluavan nähdä niitä kun heistä tuntuu siltä.
pidä meidät ajan tasalla mitä tapahtuu. varo, se soittaa ovikelloa ja sitten sun puhelimeen, pistä se jo kiinni!!

Alkuperäinen kirjoittaja dessa:
Itselläniki on lapsia, ja lapsista tykkään kans, mut INHOAN just tota!! Esim. kun itse käyn töissä, niin saattaapi olla että halutaan ilta tai viikonloppu viettää ihan rauhassa. Vaikka kotona oltaisiinkin niin ei se tarkoita että kuka vaan voi tulla hengailemaan.. kuulostan varmaan kamalalta :( pidän kyllä siitä että meillä käy vieraita, mutta sen pitää tapahtua silloin kun se meille käy! (meillekin yksi kaveri tulee 3 lapsen kanssa usein ilmoittamatta, ja yllätys, lapsilla on hurja nälkä, melekin aina... "no ei ne muuta tarvi mut jos viitsit vaikka leivät antaa?" :O excuse me!!)

No jo on törkeetä! :o Ilmoittamatta tullaan ja vaaditaan lapsille ruokaa! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nätisti ku sanoo:
Hei mammat haloo! Mä en nyt ymmärrä teitä...ettekö te saa suutanne auki yllätysvieraille ja sanottua että nyt ei sovi? Yllätysvieraan pitää se asia tiedostaa jo kotonaan että yllättäin kun tulee ni saattaa joutua palaamaan heti takas!

mulla on tuttu jolle ei ainakaan mene jakeluun, joka jumalan kerta sama asia. Kun ei jotkut voi ymmärtää että ihmisillä on oikeasti esim. töitä jotka pitää hoitaa kotona. ne kun on tottunut siihen että ovesta tullaan ja mennään ja kukaan ei esim. ole päiväpanoilla tai jotakin.

enkä mä kirjottanu et TÄSTÄ ON PUHUTTU.
mut ei mee jakeluun.
mua sitten ärsyttää ihmiset jotka kutsuu itse itsensä joka paikkaan ja kuvittelee et on lapsineen tervetullut koska vaan ja minne vaan.
tietää tasan et oon kotona, mut en todellakaan avannu ovee, soittaarinkuttikin viel puhelimella tosta oven takaa varmaan 5 kertaa ennenkun lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut ei mee jakeluun.
mua sitten ärsyttää ihmiset jotka kutsuu itse itsensä joka paikkaan ja kuvittelee et on lapsineen tervetullut koska vaan ja minne vaan.
tietää tasan et oon kotona, mut en todellakaan avannu ovee, soittaarinkuttikin viel puhelimella tosta oven takaa varmaan 5 kertaa ennenkun lähti.

siis enkÖ..

Alkuperäinen kirjoittaja dessa:

ylläri aina nälkä joo.. meilläkin 3 henkinen perhe niin yleensä teen ruokaa van 3hengelle. sittenkin pärähtää yllätyksenä 4henkinen perhe meille ja nälkä on kaikilla. niin mitäs teen jaanko 3 kanankoipea 7 hengelle. olen joutunut olemaan tyly ja en ole tarjonnut oma aloitteisesti ruokaa. vain vihjaissut että menkää kotia syömään. tai sanonut että ruoka, ei ole valmis. tarjonnut kahvia kaksiä, leipää. kiva vain itse nälässä värjötellä ja odottaa että tajuava lähteä.. että perhe pääsee syömään. tätä vain moni ei tunnu tajuavan.. sitten luullaan että ollaan pihejä.. ja ei vieraanvaraisia.

Alkuperäinen kirjoittaja maalaisjärkee kehiin:
No pitäkää se ulko ovi lukossa hyvänen aika :O Jos ootte yksin himassa ni miks ovi edes on auki ellette haluu ketää häirittee?

no on se ovi lukossa ja en mene avaamaan ja olen asiasta sanonut ja silti mua ärsyttää, onko se jotenkin väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja maalaisjärkee kehiin:
No pitäkää se ulko ovi lukossa hyvänen aika :O Jos ootte yksin himassa ni miks ovi edes on auki ellette haluu ketää häirittee?

no joo, jos asuu omakotitalossa esim. haja-asutusalueella ja käy vaikka pihalla röökillä vartin välein niin ovi on kiva pitää auki. Mutta niitäkin ääliöitä on jotka pimpauttaa kelloa ja samaan aikaan avaa sen stanan ulko-oven

mut ei mee jakeluun.

olisit vastannut ja sanonut olevas oksutaudissa ja laattaat vessassa. todennäköisesti ei olis halunnut tautia pesueelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mut ei mee jakeluun.

olisit vastannut ja sanonut olevas oksutaudissa ja laattaat vessassa. todennäköisesti ei olis halunnut tautia pesueelleen.

miks mä tollasta valehtelisin?
itepä teki hukkareissun lapsikatraansa kanssa meidän oven taakse, mahto vituttaa kun tiesi aika varmasti et oon kotona mut en avaa enkä vastaa, hahhaha. oikeesti, meille saa tulla kun sovitaan, kaikille olen sanonut et ei yllätysvisiittejä ellei ole hengenhätä. mut ei usko niin ei usko.

mut ei mee jakeluun.

itepä teki hukkareissun lapsikatraansa kanssa meidän oven taakse, mahto vituttaa kun tiesi aika varmasti et oon kotona mut en avaa enkä vastaa, hahhaha. oikeesti, meille saa tulla kun sovitaan, kaikille olen sanonut et ei yllätysvisiittejä ellei ole hengenhätä. mut ei usko niin ei usko.

siitäs sai :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin mä EN VOI SIETÄÄ sitä et meille pamahdetaan ilmoittamatta 3 pienen lapsen kanssa. varsinkin kun tääkin perhe tasan tietää et mun lapsi on isällään jokatoisen viikonlopun ja haluan ne sit viettää joko ihan rauhassa sohvannurkassa tai käymässä viihteellä tai jotain.
nytkin kaamee krapula ja univelka ja satuin kattoo keittiön ikkunasta ni tää mamma on 3 alle kouluikäsen lapsensa kans meidän pihassa tulossa autosta.

Taidat olla alkoholisti ja huono äiti kun krapulakin päällä. Häpeä!

Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Taidat olla alkoholisti ja huono äiti kun krapulakin päällä. Häpeä!

Siis jos on sattunut käymään juhlimassa ja on krapula päällä viikonloppuna jolloin lapset ovat isällään niin miten se tekee kenestäkään huonon äidin? (tai sen alkoholistin)

Ei tuon luulisi vaikuttavan lastenhoitoon millään tavalla.

mut ei mee jakeluun.

eiköhän se pikkuhiljaa mee sit jakeluun, että teille ei tulla muutoin kuin kutsusta.

jos se sun kaveri ajetteli piristää sua, kun tiesi että sulla on yksinäinen viikonloppu. ei varmastikaan arvannut, että oot krapuloissas.