Voi itku!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies lähti työmatkalle ja minä jäin yksin kolmen lapsen kanssa:( Lauantai-iltaan saakka pitäs jaksaa...

Eipä tässä muuten mitään mutta en tykkää yhtään olla öisin "yksin" aikuisena paikalla, tulee olemaan kolme todella unetonta yötä edessä.
 
mä taas tykkäsin kun ukko oli rekkakuskina ja monta päivää putkeen pois kotoa, sain kattoo teeveetä ja mussuttaa kaikkee hyvää ja poikien kaa valvottiin aina myöhään ja tehtiin kaikenlaista sellasta mitä ukon aikana ei tehä.
 
meillä mies lähtee aina kerran kuussa helsinkiin yhdeksi yöksi kursseille ja ai että mä nautin kun saan nukkua yksin :whistle:

niin,ja lähteehän se lauantaina kalareissulle ja on yön poissa,ja mä taas saan nukkua yssissein :)
 
Onkohan mulla joku läheisriippuvuus kun en osaa olla ilman miehen läsnäoloa muuta kun sen mitä toinen nyt päivisin töissä on...? Itku kurkussa ollu jo monta päivää ja sitä varmaan on koko ajan kun hän on poissa.

Tosin olen kyllä masentunut mikä voi vaikuttaa tähänkin asiaan. Tunnistan oireeni kun joskus 5 vuotta sitten olin masentunut myös. En vaan saa mentyä lääkäriin....
 

Yhteistyössä