J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vai mikä tämä viestin pointti oli:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:Sattuu sitä päiväkodissakin... Kaverin muksu ollu tarhassa 3kk, ja se jätetään aina yksin kun se alkaa itkee! Äiti kun vie lapsen tarhaan, se itkee, eikä kukaan sitä tule vastaan. Kun äiti vie lapsen hoitajille, he laittavat tytön sohvalle yksin huutamaan, eivätkä jaksa hoitaa häntä!
Ulkona hän kerrankin itki, ja hänet vietiin sisälle rauhottuu. Äiti tuli juuri hakemaan lasta (juuri täyttäny 2v) ja huomasi että tyttö oli ollu ilman vaippaa ulkona, pissa housuissa ja jalat ja takapuoli aivan kylmissään! Siinä itkis moni muukin muksu... tässä osa esimerkeistä...
No sitten tämä ap:n kerotma pph-tarina on varmaan ihan OK, jos kerran päiväkodeissakin sattuu ja tapahtuu... ????
Alkuperäinen kirjoittaja Perhepäivähoitaja:Surullisena luen tekstejänne. Olen pahoillani ja kauhistunut. Ottakaa ihmeessä aina yhteys päivähoidon esimiehiin noissa tapauksissa. Tuollaiset hoitajat on karsittava porukasta.
Alkuperäinen kirjoittaja just:mitä ap hakee?pitääkö egoo pönkittää vai sädekehää
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Voinen jatkaa vielä tätä keskustelua. Minä siis tein ilmoituksen perhepäivähoidon ohjaajalle tuosta hoitajasta, koska sain sitten tietää muitakin "tilanteita" leikkipuistossa kyseisen hoitajan ja lapsen välillä. En siis ollutkaan ainoa.
Tänään kohtasin kyseisen hoitajan puistossa, oli asenne vähän muuttunut. Niin minua kuin tuota lasta kohtaan. Selvästi hän tiesi, että juuri minä olin ilmoittanut asiasta eteenpäin. Hän ei nimittäin edes tervehtinyt minua ja oli naama rutussa koko ajan. Eipä voi mitään, tehty mikä tehty. B)