Voi itku, tämä lapsi taitaa olla pitkään vielä kyydissä.

Piti käydä synnärillä kääntymässä, epäilin että lapsivettä tihkui ja käskivät tulemaan.

No, ei ollut lapsivettä ei. Auki (onnettoman) 1cm ja kanavaakin vielä 2-3-cm.
Supistaa kuitenkin vähän väliä ja neuvolan mukaan vauva jo todella alhaalla, synnärin mukaan ei.

Tämä tämmönen eipäs juupas, tulen en tule-leikki käy hermoon..

valitusta vaan... :snotty:
 
vieras
Paljon viikkoja? Meidän äiti muinoin kanssa kun mua odotti, lähti lypsyjakkaralta 40 km päähän näytille. Muinoin 70-luvulla. Mut empä mä sit vielä viitsinyt. Mut seuraavalla kerralla tulin, rv 38.
 
39+2 olis viikkoja.
Lääkäri teki kyllä niin ronskin sisätutkimuksen että huh huh.. |O |O
Eihän tonne synnärille pitkä matka ole onneksi.

Aiemmat kaksi raskautta on alkaneet oppikirjamaisesti supistuksilla eikä tälläisellä viikkojen piinalla ja supistuksilla.

M meinasin itkuun pillahtaa kun kuulin että 1cm vasta... |O |O
 
vieras
Mulla tulee huomenna rv 41 ja ei minkäänlaista tunnetta että vauva olisi ulos tulossa,ainakaan tänä yönä. Neuvolalääkäri sanoikin rv 36 että ei tämä täältä ennen aikojaan ulos tule, olipa oikeessa. Kolmas lapsi ja näin sitkeästi viihtyy :( Tuskaa!!
Jaksamisia sinulle!!
 
Hankalia nämä kolmoset :D
Mua kyllä jostain syystä pelottaa koko edessä oleva synnytyskin niin paljon että sikäli hyvä kun pysyy sisällä.
Mutta tämä odottelu ja supistelu vie mut (ja loppu perheen) hulluuden rajamaille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:
Mulle sanottiin kuukautta aikaisemmin että lähtökuopissa on ja kohta tulee. Syntyi käynnistyksestä päivän päästä vkolla 42+1. Voitte arvata mitä tuskaa oli.
Mulle sanottiin esikoisesta ihan samaa :LOL: Vikalla neuvolalääkärikäynnillä oli kuulemma sellanen tilanne, että syntyy ennen laskettuaikaa, missään tapauksessa ei mene yli. Rv 43+5 sitten lopulta käynnistettiin.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:
Mulle sanottiin kuukautta aikaisemmin että lähtökuopissa on ja kohta tulee. Syntyi käynnistyksestä päivän päästä vkolla 42+1. Voitte arvata mitä tuskaa oli.
Mulle sanottiin esikoisesta ihan samaa :LOL: Vikalla neuvolalääkärikäynnillä oli kuulemma sellanen tilanne, että syntyy ennen laskettuaikaa, missään tapauksessa ei mene yli. Rv 43+5 sitten lopulta käynnistettiin.....
:eek: :eek: huih...Mä en edes halua kuvitella tilannetta että vielä noihin viikkoihin asti olisi tätä eipäsjuupas-touhua...

Sulla on täytynyt olla lehmän hermot :D
 
jadal
sut pitää kunnolla säikähtää :D
Meidän kolmosta kun odotin, synnytys taisi käynnistyä silkasta säikähdyksestä. Anoppi kun kertoi olevansa kylässä syntymään saakka. Saman tien iski supistus, ja vuorokauden päästä oli vauva sylissä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
sut pitää kunnolla säikähtää :D
Meidän kolmosta kun odotin, synnytys taisi käynnistyä silkasta säikähdyksestä. Anoppi kun kertoi olevansa kylässä syntymään saakka. Saman tien iski supistus, ja vuorokauden päästä oli vauva sylissä :D
:LOL: :LOL: :LOL:
Eikös tuo ole lähempänä trilleriä :D
 

Yhteistyössä