Voi Ike, voi Ike minkäs teit

siis
mä en ymmärrä mikä tossa tekstareiden lähettämisessä niin hirveetä on? vaikka ois alapään juttuja niin so what? onko suomessa laitonta tekstiviestien lähettely? mun mielestä sairasta että tuolla lehdissä julkaistaan ne viestit ja mässäillään niillä ja mistään muusta oo lehdissä ollutkaan pariin viikkoon :kieh: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mä en ymmärrä mikä tossa tekstareiden lähettämisessä niin hirveetä on? vaikka ois alapään juttuja niin so what? onko suomessa laitonta tekstiviestien lähettely? mun mielestä sairasta että tuolla lehdissä julkaistaan ne viestit ja mässäillään niillä ja mistään muusta oo lehdissä ollutkaan pariin viikkoon :kieh: :headwall:
Olis reilusti tunnustanut heti alussa,eika valkoisia valheita laskenut suustaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
Sitä minäkin olen ajatellut. Mutta kyllä Iken päässäkin luulis jotain liikkuvan, aikamoisia vastauksia ainakin lähetellyt. Tuskinpa Tukiaisella on yhtään sen puhtaammat jauhot pussissa, veikkaan tätä julkisuuden hakutempuksi...
 
vieras
Mua nauratti se Iken kysymys et onko tukiainen pitänyt puutarhansa kunnossa :D ,tuskin Ike tarkoitti porkkana- tai orvokkipenkkiä :D :D
Onhan tuo noloa et tollaset viestit julkisuuteen pääsee,kuitekin avopuoliso hälläkin joka tuntunut Kanervaa tukevan kovasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
ja JUURI tätä meinasin itekki kirjottaa!!!

kyllä me naiset osataan miehiä veättää... eikös se fjongaki oo kertonu aika hyviä keinoja siihen....

miun mielestä tää tukiainen... on aika säälittävä ja nolo reppana... meiän työpaikan miehetki naureskelee että ei vittu hyvää päivää mimmonen akka.... :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oikeestikko teitä kiinnostaa tää juttu?
no kait se ny saatana kiinnostaa mitä meiän ULKOMINISTERI tekee, että nauttiiko luottamusta vaiko eikö?

vai eikös siulle oo mitään merkitystä sillä että mimmosia ihmisiä tuola on meiän asioista päättämässä? :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mä en ymmärrä mikä tossa tekstareiden lähettämisessä niin hirveetä on? vaikka ois alapään juttuja niin so what? onko suomessa laitonta tekstiviestien lähettely? mun mielestä sairasta että tuolla lehdissä julkaistaan ne viestit ja mässäillään niillä ja mistään muusta oo lehdissä ollutkaan pariin viikkoon :kieh: :headwall:
peesailen.

Ihan turhaa mässäilyä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja heti kenkää:
varmaan olis potkittu HETI pois. aivan oikein kanervalle

Jos nainen olisi kirjoitellut noin miehelle, ei viestejä olisi julkaistu missään. Korkeintaan niille olisi naureskeltu jossain miesten saunaillassa asianomaisen puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut? :whistle:
mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.
aivan... hymy-lehti varmaan repi sen kännykän hänen kädestään.... :whistle: :whistle: :whistle:

 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
olihan tuo odotettavissa. Oikea paatos
Peesi. Mielestäni tuommonen julkisuudessa, ehkä vähän "vakavammassa" ammatissa oleva henkilö vois kyl vähän katsoa miten käyttäytyy yms. vaikka ihminenhän sekin on..Ei tuommosta häntäheikkiä kovin tosissaan vois ottaa ministerinä.
 
vittu
Veetuttaa, että median painostuksesta laitetaan ihminen eroamaan tehtävästään, jonka kaikkien mukaan hoiti hyvin. Miksi!!??? Henk.koht. viestit eivät huononna ihmisen uraa ja työtehtävien hoitamista, joten veetuttaa ku tuommoinen tyhmä-blondi saa tuommoisen asian tapahtumaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Itsepähän on soppansa keittänyt. Tosin vähän harmittaa kun ihan hyvä poliitikko sössii asiansa noin pahasti. Jääpähän Tukiainen historiankirjoihin naisena joka sai ulkoministerille potkut...
joo, suomen monica lewinsky :LOL: :LOL:

niihän se lewinskyki itki jenkkilän lehistössä että: bill clinton tuhosi elämäni! voi vittu ku ämmät tekee sen IHAN ITTE!!!

mutta joo, dollssien keikat on varmaan loppuunmyytyjä tämä jäläkeen :whistle: aiemmin oli että: hä, siis mikä vitun dolls? ja nytten on että: ai SE dolls.....

 

Yhteistyössä