http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804017458258_uu.shtml
ei alapään juttuja, ei niin... :/
ei alapään juttuja, ei niin... :/
siitä sai potkut et lähetteli tekstiviestejä jonkun nakumallin kaa, voi jösses :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:olihan tuo odotettavissa. Oikea paatos
Olis reilusti tunnustanut heti alussa,eika valkoisia valheita laskenut suustaan.Alkuperäinen kirjoittaja siis:mä en ymmärrä mikä tossa tekstareiden lähettämisessä niin hirveetä on? vaikka ois alapään juttuja niin so what? onko suomessa laitonta tekstiviestien lähettely? mun mielestä sairasta että tuolla lehdissä julkaistaan ne viestit ja mässäillään niillä ja mistään muusta oo lehdissä ollutkaan pariin viikkoon :kieh: :headwall:
Sitä minäkin olen ajatellut. Mutta kyllä Iken päässäkin luulis jotain liikkuvan, aikamoisia vastauksia ainakin lähetellyt. Tuskinpa Tukiaisella on yhtään sen puhtaammat jauhot pussissa, veikkaan tätä julkisuuden hakutempuksi...Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
Jep,niin mäkin mutta pitäis hoidella asiat kuitenkin tuossa asemassa niin ettei julkisuuteen pääseAlkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:Kyl mä oon ihan iken puolella....ihan sama mitä vapaa-ajallaan ja yksityiselämässään tekee....
ja JUURI tätä meinasin itekki kirjottaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
no kait se ny saatana kiinnostaa mitä meiän ULKOMINISTERI tekee, että nauttiiko luottamusta vaiko eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oikeestikko teitä kiinnostaa tää juttu?
peesailen.Alkuperäinen kirjoittaja siis:mä en ymmärrä mikä tossa tekstareiden lähettämisessä niin hirveetä on? vaikka ois alapään juttuja niin so what? onko suomessa laitonta tekstiviestien lähettely? mun mielestä sairasta että tuolla lehdissä julkaistaan ne viestit ja mässäillään niillä ja mistään muusta oo lehdissä ollutkaan pariin viikkoon :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja heti kenkää:varmaan olis potkittu HETI pois. aivan oikein kanervalle
aivan... hymy-lehti varmaan repi sen kännykän hänen kädestään....Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä oon miettinyt samaa.. sit itketään et ilkka pilas hänen elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Mitäköhän tää neiti Tukiainen on lähettänyt Kanervalle? Kumpikohan ton pöllöilyn on oikeasti aloittanut?
Peesi. Mielestäni tuommonen julkisuudessa, ehkä vähän "vakavammassa" ammatissa oleva henkilö vois kyl vähän katsoa miten käyttäytyy yms. vaikka ihminenhän sekin on..Ei tuommosta häntäheikkiä kovin tosissaan vois ottaa ministerinä.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:olihan tuo odotettavissa. Oikea paatos
joo, suomen monica lewinskyAlkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Itsepähän on soppansa keittänyt. Tosin vähän harmittaa kun ihan hyvä poliitikko sössii asiansa noin pahasti. Jääpähän Tukiainen historiankirjoihin naisena joka sai ulkoministerille potkut...