voi hyvänen aika tätä tavaran määrää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja katja 1974:
onks toi lastenhuoneesta kuvattu? eihän tota paljoo oo, näkist meijän poikien yhteisen huoneen.

On pojan huoneesta joo. mut tos kuvassa ei näykää kun yksi seinä :laugh: . kun mitää ei saa heittää pois.. vaatekaappiin olen jotain tunkent, millä harvemmin leikkii.

Yks hyvä ajatus voisi olla, että ostat ihan lelulaatikoita (joko hyllyille tai lattialle isompia) ja lajittelet niitä leluja sinne. Ilme pysyy paljon siistimpänä ja tilantuntuakin tulee lisää. Ihanan väriset seinät!

Lelulaatikoihin toisalta kerääntyy hirveästi kamaa, turhaakin ja sitten kun pitäisi jotain löytää, kaiki kipataan lattialle. Oon luopunut niistä ja järkännyt huoneen niin että jokaiselle kamalle on joku paikka, ainakin teoriassa :D

Eihän tuossa ole paljon mitään, muutama tavara per hylly...Osta tosiaan noille hyllyille sopivia lelulaatikoita, kokonaisuus rauhoittuu ja tulee siistimmän näköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
Alkuperäinen kirjoittaja katja 1974:
onks toi lastenhuoneesta kuvattu? eihän tota paljoo oo, näkist meijän poikien yhteisen huoneen.

On pojan huoneesta joo. mut tos kuvassa ei näykää kun yksi seinä :laugh: . kun mitää ei saa heittää pois.. vaatekaappiin olen jotain tunkent, millä harvemmin leikkii.

Laita koko huoneesta kuva! Saan näyttää miehelle joka väittää että meidän pojalla liikaa leluja. Tuosta päätellen ei ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lelulaatikoihin toisalta kerääntyy hirveästi kamaa, turhaakin ja sitten kun pitäisi jotain löytää, kaiki kipataan lattialle. Oon luopunut niistä ja järkännyt huoneen niin että jokaiselle kamalle on joku paikka, ainakin teoriassa :D

Ei niihin lelulaatikoihin tarvitse kaikkia sekaisin laittaa. Laittaa esim. pikkuautot yhteen laatikkoon, legot toiseen, sotilaat kolmanteen jne.

Tuossahan on yksi lelu per hylly monessa eli ei niitä minusta nyt niin kamalasti ole.No osassa pikkuleluja enemmän,mutta kuitenkin.
Jos olisi jokainen hylly täynnä niin paljon olisi.Meillä oli jossain vaiheessa enemmän,mutta sain karsittua melkoisesti pois.

Tosiaan kannattaa ostaa lelulaatikoita ja laittaa nihiin. Nyt näyttää siltä, että perheen entinen olohuoneen hyllyköstö on siirretty pojan huoneeseen säilytystilaksi, kun ei ole raaskittu heittää pois. Joku järkevämpi kaappi/hyllysysteemi voisi myös toimia, sellainen missä ei ole vitriiniosia eikä avohyllyjä.

tossa hyllyssä oli joskus niitä laatikoita, mutta niistä tuli kyllä sellasia törkykasoja. Pojalla on kaapissa laatikko legoille, pikkuautoille jne. noi hyllyssä olevat on vaan seka kamalle :laugh: . hylly ei ole olkkarista siirretty, vaan ihan tonne huoneeseen ostettu. vitriinissä on alkujaa ollut lego rakennelmat, mutta ajan kanssa ne on purettu :/

Yhteistyössä