Nyt on tytön rokkimekko valmis! *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Eikä kyllä asennetta puutu! :D Huh, vaan olihan hommaa mutta tyytyväinen oon silti.

Kuvia voi kurkkia linkeistä :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3636296.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3636303.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3636309.jpg

Ja mekossa tuo punainen on sitten ihan sellainen kunnon punainen eikä tollanen oranssihtava, surkee kamera.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja dip:
Hienosti tehty!! Mutta ei yhtään mun makuun. Ja noi pinkit sukkarit vois vaihtaa mustiin tai punaisiin...

Eikö sulla ole koskaan mikään hyvin. Tarttee aina puuttua pienimpäänkin asiaan. Eiku siis omat asiat aina tietty hyvin,mutta ne muut...

Alkuperäinen kirjoittaja seuraaja:
Hienosti tehty!! Mutta ei yhtään mun makuun. Ja noi pinkit sukkarit vois vaihtaa mustiin tai punaisiin...

Eikö sulla ole koskaan mikään hyvin. Tarttee aina puuttua pienimpäänkin asiaan. Eiku siis omat asiat aina tietty hyvin,mutta ne muut...

Kiva ku kysyit. On moni asia hyvin. Jos täällä haluaa tekeleitään esitellä, niin pitää olla valmis rehellisiin kommentteihin. Ja sitä toi mun oli :)

Kiva ku kysyit. On moni asia hyvin. Jos täällä haluaa tekeleitään esitellä, niin pitää olla valmis rehellisiin kommentteihin. Ja sitä toi mun oli :)

Taidat olla yh kun hirvee valittaja

Taidat olla yh kun hirvee valittaja

ja sä taidat oll munantarpeessa :)

ei näy kuvat

Yhteyden aikakatkaisu

Palvelin osoitteessa www.aijaa.com vastaa pyyntöihin liian hitaasti.

Palvelin ei vastannut yhteyspyyntöön, ja selain lopetti vastauksen odottamisen.

* Palvelin voi olla kovan rasituksen alainen tai väliaikaisesti huollettavana. Yritä myöhemmin uudestaan.
* Jos muutkaan sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen verkkoasetukset.
* Onko tietokone tai verkko suojattu palomuurilla tai käytetäänkö välityspalvelinta? Virheelliset asetukset voivat haitata selaamista.
* Jos ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä verkon ylläpitoon tai verkkoyhteyden palveluntarjoajaan.

Kiitokset kommenteista!

Ja dip, mustia sukkahousuja ois tarkotus käyttää mekon kans, en vaan viittiny niitä yhen kuvanoton takia vaihtaa.. Eikä ne tässä nyt ollutkaan se itse tarkoitus.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Wau =) Tosi upee.
teetkös munkin tytölleni tuollaisen :D

Kiitos!

Ja muuten voisin tehdäkkin mutta.. eih! :ashamed: Mulla meinas lopussa jo tuon mallineuleen kans levetä hermot ku se on niiiiiiiiiin hidasta tehdä. :D Tuntu ettei se valmistu ikinä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Wau =) Tosi upee.
teetkös munkin tytölleni tuollaisen :D

Kiitos!

Ja muuten voisin tehdäkkin mutta.. eih! :ashamed: Mulla meinas lopussa jo tuon mallineuleen kans levetä hermot ku se on niiiiiiiiiin hidasta tehdä. :D Tuntu ettei se valmistu ikinä! :D

No voi harmi

:(
Paljastatko mistä sait ohjeen tuon tekemiseen?

Yhteistyössä