tutun komentti satutti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No olipas tyhmästi sanottu. Mun mielestä lapsista ei oikeesti sais koskaan sanoo, et onpa lihava tms...ja ainakaan vauvoista...niittenhän kuuluu olla pyöreitä. Muutenkin on ihmeellistä et ihmiset arvostelee toisten vauvoja. Siis ihankuin se kuuluis jokaiselle. Mitähän ite sanosvat kun menis sanoo, et onpas sulla oudot korvat, pieni nenä, vinot silmät, pulleet posket tms....Ihankuin noita vauvoja vois ihan huoletta arvostella. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:39 vieras kirjoitti:
Hirveä ihminen olen, mutta mulle tuli mieleen että tämän aloituksen tarkotus oli kalastella noita "ihana vauva,söpö"-kommentteja....
Koska eihän kuvassa oleva vauva todellakaan ole niin pullea että kukaan noin idiottiimaista kommenttia heittäis...

Noin mäkin tahtoisin uskoa, mutta valitettavasti maailma on idiootteja pullollaan, että sikäli en ihmettelisi jos joku olisi noin tökerön kommentin suustaan päästänyt... näkeehän täälläkin päivittäin jos jonkinlaisia lohkaisuja ihmisten ulkonäöstä.

Ei todellakaan ole!! Tyhmää kun ihmiset pieniä vauvoja arvostelevat, ite törmäsin monet monet kerrat kommenttiin " taitaa olla ruoka-aikoina kotona jne." alkoi ottamaan päähän ja sanoin takaisin et " et oo ittekkään tainnu pysyä pois jääkaapilta".

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:39 vieras kirjoitti:
Hirveä ihminen olen, mutta mulle tuli mieleen että tämän aloituksen tarkotus oli kalastella noita "ihana vauva,söpö"-kommentteja....
Koska eihän kuvassa oleva vauva todellakaan ole niin pullea että kukaan noin idiottiimaista kommenttia heittäis...

Kyllä sitä ihmeellisiä kommentteja joskus kuulee. Meidän esikoisesta kuultiin myös pariin kertaan tuo "onpa lihava lapsi" ja suosituksia vähentää imetystä. Ja kommentit siis vaunuissa nukkuvasta vauvasta jolla näkyi pelkät kasvot sekä valokuvan perusteella. Ja vauva oli todellakin tuolloin ihan muutaman viikon ikäinen, syntymämitoistaan 2655g ja 47cm. Sattui vaan omistamaan pyöreät posket... :whistle:

Mutta siis eihän kukaan ajattelva ihminen todellakaan tuollaisia kommentteja lauo.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 18:00 mimmu kirjoitti:
Ei todellakaan ole!! Tyhmää kun ihmiset pieniä vauvoja arvostelevat, ite törmäsin monet monet kerrat kommenttiin " taitaa olla ruoka-aikoina kotona jne." alkoi ottamaan päähän ja sanoin takaisin et " et oo ittekkään tainnu pysyä pois jääkaapilta".

:D B)

Ihan tavallinen vauva siellä pällisteli.
Miten vauva edes voisi olla lihava. Ei vauvalla kuulu olla luiset raajat tai lommoposket, hyvänen aika. Mihin tämä maailma on menossa, kun tollasia kommentteja heitetään.
TUTTUSI ON IDIOOTTI! \|O

Yhteistyössä