Vaikea on ymmärtää tämän meidän isukan ajatuksenkulkua. Viime viikon oli iltavuorossa eli ei nähnyt lapsia lainkaan ma-pe välisenä aikana. Sitä edellisellä viikolla aamuvuorossa, mutta jokaiselle illalle oli jotain menoa tai hommaa. Sitä edellisellä viikolla oli vaan niin väsynyt, ettei jaksanut osallistua perhe-elämään ja samaisena viikonloppuna oli bänditreenit eli sekin aika meni muualla. Tällä viikolla on jälleen ollut heikkoa täällä kotirintamalla. Esim. eilisen päivän saldo oli 15min lasten kanssa vietettyä aikaa. Pojat alkaa olla niin ikävissään että ei tosikaan, mutta ei tämän tampion silmät aukene, vaikka esikoinen (6vuotta) sanoi hänelle asian päin naamaa omasta aloitteestaan. Mä oon sanonu ja raivonnu ja kyselly, että eikö se näe mitään "vikaa" ajankäytössään ja ajan jakamisessa perheen ja kaiken muun kesken. Ja kuulemma aika ei vaan riitä kaikkeen. No perkele, mun mielestä sitä aikaa pitäs ottaa pois jostain muualta kuin omilta lapsilta, viis siitä, vaikka mulle ei jäis minuuttiakaan :/
Ja nyt siis kysyi, että onko mitään menoja viikonlopulle. Vastasin, että eipä normaalia perhe-elämää kummempaa, kunhan vaan oltais ja puuhattais lasten kanssa. "Aha, no sittenhän ei oo estettä, jos viikonloppuna pidettäis bänditreenit, kun jätkät sitä kyseli." Tässä vaiheessa mä jäin ihan
En ihan tosissaan enää osannu sanoa mitään...
Eikä pliis niitä "jätä se sika"-kommentteja tähän ketjuun. Ei nyt kiinnosta sellaista kuulla. Kunhan vaan halusin jälleen purkaa pahaa mieltäni jonnekin.
Ja nyt siis kysyi, että onko mitään menoja viikonlopulle. Vastasin, että eipä normaalia perhe-elämää kummempaa, kunhan vaan oltais ja puuhattais lasten kanssa. "Aha, no sittenhän ei oo estettä, jos viikonloppuna pidettäis bänditreenit, kun jätkät sitä kyseli." Tässä vaiheessa mä jäin ihan
Eikä pliis niitä "jätä se sika"-kommentteja tähän ketjuun. Ei nyt kiinnosta sellaista kuulla. Kunhan vaan halusin jälleen purkaa pahaa mieltäni jonnekin.