Uskomatonta miten törkeitä kommentteja tähän tulee! Eiköhän kaikki joo tiiä miten niitä lapsia tehään, vaan tarkottaako se prkl ettei saa enää panna sit lainkaan, edes ehkäsyn kera jos ei just sillon haluis lapsia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lohtuu:tiedän naisen jolla on neljä poikaa ja jokaisella eri isä
joo, kiitti. Mut ku tollase tapaukset on yleensä jotain lähiö-luuseri-tyyppejä, joilla ei oo mitään rimaa miesten suhteen. Ja mulla tää mies on eka kenen kaa oon ees sängyssä sitten eron!!! Ja siitä on 1,5 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dääm:ehkäisy on keksitty ei-toivottujen raskauksien ehkäisemiseksi.
jep. Ja se vaan petti. Älä kysy miten ja missä välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:et sä kovin erikoinen tapaus oo tänä päivänä kahden lapsen yh:nä joilla eri isät.
Alkuperäinen kirjoittaja jane-08:Kyllä sä "ap" selviät!!! Voimia! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:ap, täällä taas täydellisessä pikkuperheissänsä laput silmillä elelevät pikkurouvat kertovat kommenttejensa.
älä välitä :hug:
kuka tahansa meistä voisi olla samassa tilanteessa.
kelle tahansa voi tulla ero, puolison kuolema jne.
sen jälkeenkin on elämää. myös seksielämää. ja aina kun on seksiä, on myös mahdollisuus tulla raskaaksi.
emme elä enää keskiaikaa. myös yh saa harrastaa seksiä, silläkin uhalla että ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi ja on pian kahden lapsen yh.
"yllärilapset" ovat ihan tavallisia pitkässä parisuhteessakin, jossa on jo edellisiä lapsia. silloin ne vain ovat jostain kumman syystä hyväksyttävämpiä :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jane-08:Kyllä sä "ap" selviät!!! Voimia! :hug:
Kiitos. En mä epäile sitä, ettenkö selviäis. Mulla on hyvä duuni ja isät on kummatkin fiksuja tyyppejä. Kunhan vaan yritän käsitellä tätä asiaa. Enpä olis osannu kuvitella tätä tilannetta...
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:No ethän tiedä vielä miten tämän raskauden kanssa käy.Miksi et pysty abortiin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja marhe:et sä kovin erikoinen tapaus oo tänä päivänä kahden lapsen yh:nä joilla eri isät.
niinpä.Nykyään saat enenmpi selitellä jos sinulla on iso perhe ja kaikkilla sama isä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lohtuu:tiedän naisen jolla on neljä poikaa ja jokaisella eri isä
joo, kiitti. Mut ku tollase tapaukset on yleensä jotain lähiö-luuseri-tyyppejä, joilla ei oo mitään rimaa miesten suhteen. Ja mulla tää mies on eka kenen kaa oon ees sängyssä sitten eron!!! Ja siitä on 1,5 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja kylkyl:Sama tilanne tääl! Tosin ei aikasempii lapsii ja ukko (ex) ei näe omasta mielestä muuta vaihtoehtoo ku abortin... Hitto et on vaikeeta kun ei tiedä sitä oikeaa ratkasua ja kohta se pitäis tehä.
Voimia sulle joka keskustelun alotit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Alkuperäinen kirjoittaja vi***:Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Oletko idiootti koskaan kuullut siitä, että ehkäisy pettää mutta sen pettämisen huomaa vasta kun on jo raskaana!!!
E-pillereiden pettämistä on vaikea huomata!
Vai ihanko te idiootit syötte jälkiehkäisypillerin joka panon jälkeen varmuudeksi, ei kovin tervettä!
Eikä sekään aina ehkäise!!
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:Alkuperäinen kirjoittaja vi***:Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Oletko idiootti koskaan kuullut siitä, että ehkäisy pettää mutta sen pettämisen huomaa vasta kun on jo raskaana!!!
Vai ihanko te idiootit syötte jälkiehkäisypillerin joka panon jälkeen varmuudeksi, ei kovin tervettä!
Kyllä minä idiootti olen kuullut. Mutta jos ei missään nimessä ole valmis saamaan lasta, käyttää esim. kortsua ja pillereitä yhtäaikaa. Silloin ehkäisyn pettäminen on aika epätodennäköistä.
Niin ja miksi pitää alkaa nimittelemään tuollain heti? Et voi tietää vaikka nostaisin syytteen sua vastaan! Kannattaa miettiä miten netissäkin käyttäytyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:Alkuperäinen kirjoittaja vi***:Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Kyllä minä idiootti olen kuullut. Mutta jos ei missään nimessä ole valmis saamaan lasta, käyttää esim. kortsua ja pillereitä yhtäaikaa. Silloin ehkäisyn pettäminen on aika epätodennäköistä.
Niin ja miksi pitää alkaa nimittelemään tuollain heti? Et voi tietää vaikka nostaisin syytteen sua vastaan! Kannattaa miettiä miten netissäkin käyttäytyy![]()