HippuTAR
Perkuleen kalliit lääkkeet vielä. Ja nestemäinen versio maksaa 3 viikon satsi jotain 250 , siis kela korvauksen jälkeen. Eikä sitä tiedä riittääkö toi kolme viikkoa edes...
Niitä ei saa avata.Avaa se kapseli ja laita jauhe nesteen joukoon.
Kapselin voi tunkea lapsen kurkkuun, jolloin sen on pakko niellä seNiitä ei saa avata.
Toinen lääke on semmonen et kapselin voi avata ja sekottaa veteen (ja vain veteen, ei mihinkään muuhun), senkin joutuu sit kumminkin laittaa ruiskulla meneen.
Yritin, ei onnistu. Poika oksentaa vaan sitte.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30531647:Kapselin voi tunkea lapsen kurkkuun, jolloin sen on pakko niellä se
Miksi ei saa avata? Miksi ei voi mehuun sekoittaa?Niitä ei saa avata.
Toinen lääke on semmonen et kapselin voi avata ja sekottaa veteen (ja vain veteen, ei mihinkään muuhun), senkin joutuu sit kumminkin laittaa ruiskulla meneen.
Et tunkenu tarpeeks hyvin, kokeile uudestaanYritin, ei onnistu. Poika oksentaa vaan sitte.
Kyse on silloin imeytymisnopeudesta, joka voi joillain lääkkeillä sada aikaan myrkytystilanMiksi ei saa avata? Miksi ei voi mehuun sekoittaa?
Miksi ei saa avata? Miksi ei voi mehuun sekoittaa?
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30531692:Hitto että ihmisillä on ongelmia... Kuuluu samaan sarjaan sen kanssa, kun ei mammat henno pitää lapsiaan paikallaan toimenpiteissä, esim. korvien puhkaisussa...
No siihen nyt vaan kaikki vanhemmat ei pysty. Onneksi et ole hoitoalalla, olisit surkea, tai ainakin surkean empatiakyvytön hoitaja.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30531692:Hitto että ihmisillä on ongelmia... Kuuluu samaan sarjaan sen kanssa, kun ei mammat henno pitää lapsiaan paikallaan toimenpiteissä, esim. korvien puhkaisussa...
Ei pysty ei, auktoriteetti näillä ihmisillä ilmeisesti samaa tasoa myös kotosalla.No siihen nyt vaan kaikki vanhemmat ei pysty. Onneksi et ole hoitoalalla, olisit surkea, tai ainakin surkean empatiakyvytön hoitaja.
Ei sillä ole mitään tekemistä auktoriteetin kanssa. Olet ihan fiksu, mutta paljon sinulla on vielä opittavaa. Olen IHAN varma, että joskus ymmärrät mistä puhun.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30531707:Ei pysty ei, auktoriteetti näillä ihmisillä ilmeisesti samaa tasoa myös kotosalla.
Niinhän sä luulet. Mä oon kuule tota poikaa pitäny kiinni pahemmiski toimenpiteis. Sillä nyt vaan sattuu olemaan nieleminen erittäin vaikeeta. Kun ei oo toi kurkku osasto ihan normaalisti kehittyny... Ihan vapaasti sopii tulla kokeilemaan kuinka näppärästi saat sen nielemään ton kapselin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30531692:Hitto että ihmisillä on ongelmia... Kuuluu samaan sarjaan sen kanssa, kun ei mammat henno pitää lapsiaan paikallaan toimenpiteissä, esim. korvien puhkaisussa...
Kerro, miksi aikuinen ihminen haluaa mahdollisesti satuttaa lastaan lisää, kun antaa tämän rimpuilla toimenpiteessä?Ei sillä ole mitään tekemistä auktoriteetin kanssa. Olet ihan fiksu, mutta paljon sinulla on vielä opittavaa. Olen IHAN varma, että joskus ymmärrät mistä puhun.
Miten hän pystyy juomaan nestettä, jos ei pysty nielemään?Niinhän sä luulet. Mä oon kuule tota poikaa pitäny kiinni pahemmiski toimenpiteis. Sillä nyt vaan sattuu olemaan nieleminen erittäin vaikeeta. Kun ei oo toi kurkku osasto ihan normaalisti kehittyny... Ihan vapaasti sopii tulla kokeilemaan kuinka näppärästi saat sen nielemään ton kapselin.
Katos, ongelma ap:lla on se, että pentu on saanut liikaa vaihtoehtoja ja näinollen ei suostu ottamaan lääkettään. Lääkkeiden otossa on vain annettava vain kaksi vaihtoehtoaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30531727:Miten hän pystyy juomaan nestettä, jos ei pysty nielemään?
Ooksä jotenkin tyhmä? Kyllä se pystyy nielemään. Pystyy syömäänkin. Mutta ei pysty nielemään kapselia. Siinä tietty tulee jo henkinenkin puoli vastaan. Mutta ihan hammaspesussa jo kyökkii koko ajan. Ne saa nieltyä mitä itse vapaaehtoisesti haluaa suuhunsa laittaa mutta jos sinne joku muu laittaa jotain niin alkaa kyökkiminen ja oksentaminen. Ootko kuullu sellaisesta kuin aistiyliherkkyys? + muutenkin on toi alue viallinen.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30531727:Miten hän pystyy juomaan nestettä, jos ei pysty nielemään?