H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mitä väliä sillä on, kenen nimi on ekana? Miehes on tyhmä ja sillä on luultavasti semmonen mikropippeli, kun on noin huono itsetunto.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mitä väliä sillä on, kenen nimi on ekana? Miehes on tyhmä ja sillä on luultavasti semmonen mikropippeli, kun on noin huono itsetunto.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Aijaa, No näytä sille mun kommentti, niin katotaan mitä nimimerkki "viisas" siihen vastaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja itkupilli:Kirjoittelin iloisena kortteja ja siitäkin kehkeytyi kunnon riita.... laitoin sitten lopuksi nimeni, mieheni nimen + lasten nimet... Mieheni mielestä olen "itsekäs" kun laitan OMAN nimeni eka!!!!!! minä se huolehdin aina merkkiäpäivistä, ostan kortit ja lahjat jne. Hänen mielestään perheen pään tulee olla aina ensimmäisenä... MÄ EN JAKSA TÄTÄ AINAISTA RIITELYÄ PIKKU AS.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No, en enää kirjoita hänen puolelleen menevia kortteja, tehkööt sen itse...vaikka olen itsekäs kun en kirj.niitä....voi hyvää päivää!!
Kommentteja KIITOS!
Alkuperäinen kirjoittaja apkirj:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Aijaa, No näytä sille mun kommentti, niin katotaan mitä nimimerkki "viisas" siihen vastaa.![]()
=) en kyllä tohi...=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Kaikkein oudointa on kun joulukortissa on lasten nimet ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on kyllä aina opetettu että kortteihin tulee kirjoittajan nimi viimeiseksi...
Naisen nimi ensin. Eikö kortin kirjoittaja yleensä laita oman nimensä muutoinkin ensin... Kaikkein oudointa on kun joulukortissa on lasten nimet ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja titti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle on kyllä aina opetettu että kortteihin tulee kirjoittajan nimi viimeiseksi...
Naisen nimi ensin. Eikö kortin kirjoittaja yleensä laita oman nimensä muutoinkin ensin... Kaikkein oudointa on kun joulukortissa on lasten nimet ensin.
me laitetaan aina lasten nimet ekaks, nurin ensin jne
Alkuperäinen kirjoittaja 1-2-3:no meillä se menee niin että..omille sukulaisille laitan oman nimen eka ja miehen sukulaisille miehen nimen eka