voi hitto, ei hyvää päivää...(purnausta miehestä...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa miehellä olla isommat stressin aiheet pinnassa kun tollasesta ihme asiasta kehtaa vielä ruveta vinkumaan. Kirjottais sit itte kortit. Mulla on ainakin se käsitys, että 99,9 prosenttia kaikista perheistä ÄITI tai VAIMO tai AVOVAIMO tai TYTTÖYSTÄVÄ on se, joka perheen ystävien, sukulaisten ja kylänmiesten synttärit, joulut jne muistaa. Vai vielä pitäis saatana siihenkin huomio kiinnittää, missä järjestyksessä oman perheen nimet tulee!?

Meillä kirjoitellaan muuten nimet tätä nykyä sikin sokin sinne terveisin-kohtaan, kaksi lasta on siunaantunut ja kolmatta odotan, niin se on mun mielestä kivannäköinen loppukaneetti, kun kirjoitan lasten nimet niinkuin olisivat itte kirjoittaneet... :saint:

meillä riippuu kenelle kortti lähtee, mikä nimi ekana.Jos on miehen lähempiä kavereita tai sukulaisia, hänen nimensä ensin, minun taas minun nimi ensin, lasten kummeille ja mummolle laittavat lapset oman nimensä ensin. Mutta ei mitään maatakaatavaa jos menikin nimet väärään järjestykseen.Nytkin kun oltiin reissussa niin kirjoiteltiin kortteja ja kun ei jokainen jaksettu veivata nimeä joka korttiin niin se kortinkirjoittaja kirjoitti muutkin nimet (enkä edes tai ei mieskään tarkastanut mitä sinne kirjiotettiin).

ja kun noita kortteja kirjoitetaan ja pelkät etunimet laitetaan niin laitetaan minun ja miehen nimet vieretysten tai alekkain ja lasten nimet taas omana "parina" jotta ei tule ainakaan sekaannusta kuka kirjoitti. Onhan se eri juttu jos on vanhemmat Liisa ja Lasse ja lapset Tiina ja Taneli että lukeeko siinä Liisa ja Taneli ja toisella rivillä Lasse ja Tiina, siinä voi alkaa miettiä että kukas tässä olikaan ja onko jollakulla uusi mies tms.
Ja jotkuthan laittaa kissat ja koirat ja muut. ihan oikeasti kerran kun yksi tuttu oli laittanut koiransa nimen korttiin ja joku sukulaistäti oli kysynyt että onkos sillä nyt uusi poikaystävä.