Voi hitsi, kun olen niin arka soittamaan "virallisia puheluita"

  • Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä varasin kerran lentolippuja ja lopuksi virkailija sanoi minulle; hyvää matkaa, johon tietysti vastasin, että kiitos samoin. :D

Ja tosin usein sanon KIITTO sen sijaan, että sanoisin kiitos tai kiitti. :ashamed:

:D :D
 
orava
Mä luulin että olisin ainut omituinen:) meillä mies hoitaa yleensä nuo soitot,mä soitan vaan jos saan olla ihan yksin..Kerran kun varasin lääkäri aikaa,se kysyi mun sotua ja kuulin jotain omiani niin vastasin sille en mä tiiä..:D noloa,mut minkäs sille voi.
 
v
entäs, kun joutuu puhelinvastaajaan jättämään viestin! Minusta se on niin tyhmän tuntuista puhua siihen ja, kun tietää että ne kaikki jää siihen nauhalle. Voi apua! Ja sitten, kun soittaa johonkin paikkaan ja esittelee ittensä siis etu -ja sukunimen niin siellä toisessa päässä on hetken hiljaisuus ja sitten vaisu "päivää" tms. Ihan kuin se toinen miettis, että hei tunnenkohan mä tätä vai onko tää nyt joku lehtimyyjä vaikka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
entäs, kun joutuu puhelinvastaajaan jättämään viestin! Minusta se on niin tyhmän tuntuista puhua siihen ja, kun tietää että ne kaikki jää siihen nauhalle. Voi apua! Ja sitten, kun soittaa johonkin paikkaan ja esittelee ittensä siis etu -ja sukunimen niin siellä toisessa päässä on hetken hiljaisuus ja sitten vaisu "päivää" tms. Ihan kuin se toinen miettis, että hei tunnenkohan mä tätä vai onko tää nyt joku lehtimyyjä vaikka.
vastaajat ovat kyllä kamalia :D Sanon niihin just ne typerimmät asiat, jotka vaan aivoni tuottavat. Mutta toisaalta, en edes ajattele sitä, että menee nauhalle, koska kaikki työssä puhumani menee nauhalle, jota vielä säilytetään iät ajat, siihen on jo tottunut.
 
Rollolainen
onneksi monet asiat saa hoidettua netin kautta. Monet pankkiasiatkin saa sieltä hoidettua. Olen hyvin arka mys puhelimessa puhumaan. Minusta on kivemaa puhua kun näkee henkilön jolle puhuu
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt rohkaistuin ja soitin! Pankkitäti oli varattu ja jätin soittopyynnön. :/ Voi apua, nyt joudun odottelemaan, että milloin se soittaa!
se odottelukin on kamalaa, tuntuu että vessassakin puhelin mukana oltava.. just, kun jotain lääkärinsoittoa on odotellut. Se täti voi soittaa kohta tai sitten 16.25 tai huomenna tai...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt rohkaistuin ja soitin! Pankkitäti oli varattu ja jätin soittopyynnön. :/ Voi apua, nyt joudun odottelemaan, että milloin se soittaa!
Äh, tuo on ärsyttävää, kun rohkaisee mielensä ja jää puoliväliin homma. No, nyt kuitenkin olet aloittanut ja sinun on helpompi nyt vastata,kun siellä päässä tiedetään jo kuka olet

:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt rohkaistuin ja soitin! Pankkitäti oli varattu ja jätin soittopyynnön. :/ Voi apua, nyt joudun odottelemaan, että milloin se soittaa!
Äh, tuo on ärsyttävää, kun rohkaisee mielensä ja jää puoliväliin homma. No, nyt kuitenkin olet aloittanut ja sinun on helpompi nyt vastata,kun siellä päässä tiedetään jo kuka olet

:)
Niinpä. :) Nyt päivystän puhelimen ääressä koko päivän! :D
 
Mäkin inhoon kaikkia virallisia puheluita. Onneksi nykypäivänä on mahdollisuus hoitaa monia tosi tärkeitäkin juttuja sähköpostitse, se on paljon helpompaa, ja saa tuoda julki kaikki asiat rauhassa, ja muistaakin paremmin koko viestin.
 

Yhteistyössä