M
mie oon vähän järkyttynyt
Vieras
Jostain käsittämättömästä syystä mä näin unta Tuksusta ja Aitolehdestä! Olin jossain, jossa ne esiintyi livenä ja lauloi duettoa. Ja mä ihan oikeasti ajattelin etttä toi Tuksuhan osaa laulaa, pysyy sentään nuotissa tosin kuin Aitolehti. Ja että onpas toi Tuksu kiva, ei yhtään sellainen kuin mediassa on annettu ymmärtää. Ihan kuin sillä ois mediassa pelkkä bimbon rooli jota se vetää, mut oikeesti fiksu ja hauska.
Mä en käsitä mistä ihmeestä nää mun unet tulee :headwall:
En ole lukenut seiskaa vuosiin.
Mä en käsitä mistä ihmeestä nää mun unet tulee :headwall:
En ole lukenut seiskaa vuosiin.