Voi herrajumala sentään! Mä just muistin mitä unta mä näin! :O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie oon vähän järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie oon vähän järkyttynyt

Vieras
Jostain käsittämättömästä syystä mä näin unta Tuksusta ja Aitolehdestä! Olin jossain, jossa ne esiintyi livenä ja lauloi duettoa. Ja mä ihan oikeasti ajattelin etttä toi Tuksuhan osaa laulaa, pysyy sentään nuotissa tosin kuin Aitolehti. Ja että onpas toi Tuksu kiva, ei yhtään sellainen kuin mediassa on annettu ymmärtää. Ihan kuin sillä ois mediassa pelkkä bimbon rooli jota se vetää, mut oikeesti fiksu ja hauska.

Mä en käsitä mistä ihmeestä nää mun unet tulee :headwall:

En ole lukenut seiskaa vuosiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie oon vähän järkyttynyt:
Jostain käsittämättömästä syystä mä näin unta Tuksusta ja Aitolehdestä! Olin jossain, jossa ne esiintyi livenä ja lauloi duettoa. Ja mä ihan oikeasti ajattelin etttä toi Tuksuhan osaa laulaa, pysyy sentään nuotissa tosin kuin Aitolehti. Ja että onpas toi Tuksu kiva, ei yhtään sellainen kuin mediassa on annettu ymmärtää. Ihan kuin sillä ois mediassa pelkkä bimbon rooli jota se vetää, mut oikeesti fiksu ja hauska.

Mä en käsitä mistä ihmeestä nää mun unet tulee :headwall:

En ole lukenut seiskaa vuosiin.

Tuohan oli miellyttävä uni sinulla
 

Yhteistyössä