Voi hemmetti tuota kummilapsen äitiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XXS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tosi törkeää. Minä olisin kyllä sen verran "ilkeä" että ostaisin jonkun mukavan kuvakirjan vauvalle ja antaisin jumppalelun sellaiselle joka sitä arvostaa. Mitään 50 euroa ei varmasti tämä äiti saisi (äidillehän ne menisi) kyllä on kiittämätöntä ja miten joku edes kehtaa.

Itse en ehkä antaisi mitään ja veisin lahjat vain synttäreinä ja vetoisin siihen et joulupukkihan ne lahjat jouluna tuo ei kummi. Ei kummin tarkoitus olla raha/lahjakone. Lahjoja ostaessani mietin aina mikä olisi lapselle parasta esim kehittävät lelut tai KÄYTÄNNÖLLISET vaatteet ei mikä näyttää hyvältä.

Joku tossa jo ehdotti kuvakirjan antamista. Mun mielestä se olisi hyvä veto. Kerta ei jummpalelu kelpaa, niin muutaman euron kuvakirjalla luulisi olevan käyttöä pienokaisella kun vähän kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
älä anna yhtään mitään. lapsi on vielä niin pieni, ettei sitä ymmärrä. annat lelun jollekkin sitä tarvitsevalle tai jollekkin jolle se kelpaa =)

Näin tekisin minäkin =)

lastenklinikoille tai ensikotiin mielellään otetaan vastaan jumppaleluja :attn:

Joo,ja sitten annat kummilapsen äidille kortin että annoit lahjan sitä todella tarvitseville.
Törkeää tuommoinen käytös...50? on paljon rahaa!

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Jo marraskuun alussa kysyin syyskuussa syntyneen kummilapsen äidiltä, että mitä ostan lapselle joululahjaksi. Lapsen äiti on TODELLA tarkka kaikesta ja esim. pukee lapsensa vain tietyn merkkisiin ja värisiin vaatteisiin. No, mitään vastausta ei kuulunut. Eilen sitten ostin vauvalle sellaisen jumppalelun, niin eikös tänään tämä iti soittanut, että parempi kun et omin päin osta mitään vaan annat 50 ? rahaa ja hän sitten ostaa ja paketoi itse lapselle mieluisat lahjat.
Voi v....ttu! Se jumppalelu on kuulemma ihan tarpeeton lahja ja he eivät sellaista huoli vaan rahana kiitos. Ja arvatkaas kahdesti, onko mulla sen lelun kuittia tallessa että voi edes kauppaan palauttaa...no, ei todellakaan ole!
Annanko nyt sen ei-toivotun lelun vai mitä ihmettä teen?

Sanot, ettei kuittia ole tallessa ja annat lelun. Vast edes en antaisi enää muuta kuin joulukortin ja tarjoaisin hoitoapua.

Ihan kiva tapa kysyä, mitä tarvitaan. Itse ainakin sitä arvostan, koska harmittaa, jos ihmiset laittavat rahansa johonkin, joka jo on/ei tule käytettyä. Mutta kummilapsesi äiti ei siis edes vaivautunut vastaamaan, ja nyt kehtaa vaatia todella isoa summaa rahaa... uskomaton tyyppi. Ansaitsisi minunkin mielestäni jonkinlaisen näpäytyksen. Älä vaan missään nimessä lähde tuohon touhuun mukaan ja suostu siihen, että sanellaan, mitä tehdä.

Minäkin kysyin tänä vuonna, että mitä yksi kummilapseni haluaa kun siellä ollaan kovasti tarkkoja lahjojen suhteen, mutta sentään tuli ehdotuksia ja kysymys, että ei kai liian kallis ole. kalliimpi oli neljän kympin verran ja sanoin silti että saakin olla, ostamme sen. Sinun tilanteessasi voi sanoa, että onneksi lapsi on vielä kovin pieni. Kunhan kummilapsesi kasvaa niin tietenkin sitten tutustutat hänet kaikenmoiseen lapsia ihastuttavaan krääsään ja lupaat, että tottahan toki saat sellaisen ja saat viedä ihan kotiin asti, siin on sit tarkalla äidillä kivaa kun menee hermot pienen tavaran kanssa :D

Annat lahjan, jonka olet ostanut ja sanot, että hyvää joulua.

Jos ei kelpaa, olisi aikalailla viimeinen lahja, jonka siihen huusholliin ostaisin. :/

Voi herran jee, mistä näitä ihmisiä sikiää...

Yhteistyössä