Voi hemmetti tuota kummilapsen äitiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XXS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä tajua. Itelle ei tulisi mieleenkään tehdä noin omien lasten kummeille, eivätkä kyllä kummilapsemme vanhemmatkaan ole meille tuollaista tehneet. Ihan naurettavaksi on mennyt koko touhu.........

Älä anna mitään. Miettiköön äiti sitten omiaan. Minä en jatkossakaan lähtisi tuollaisia pyyntöjä toteuttamaan, vaikka en olisikaan vielä ehtinyt lahjaa ostamaan.

Aika törkeetä käytöstä tältä äitis-ihmiseltä :o
Mä antasin sen jumppalelun kuites, sun antama lahjahan se kuites on. Ja hyvää tarkottaen hankittu.
Tehköön he sillä mitä lystää. Mutta tosiaanki aikamoista käytöstä, huh huh.

:o mä antaisin sen jumppalelun ja sanoisin vaan että tässä lahja jonka jo kerkesin ostamaan kun ette aikasempaan ilmotellu =) ja lisäisin myös että 50 ? ei ole laittaa kummilasten lahjoihin koska lahjoja pitää ostaa muillekkin =)

Minä en jättäisi antamatta mitään. Koska se nyt olisi vain tämän äidin riemu, hän saisi olla "uhri"

Antaisi jumppalelun jonnekin tarvitsevalle ja tosiaan vaikka tuon lasten raamatun vaikka, niin siinä olisi muisto lapselle ja äidille huomautus, että pyyntä on törkeä.

Älytön eukko. En ikinä vaatis lapseni kummeilta rahaa, me aina enemminkin pyydetään aikaa lapselle kun materiaa. Taitaa olla ahne tyyppi. Sitäpaitsi jumppalelu on minusta oiva joululahja! ;)

Toi raamattuehdotus on just hyvä...aivan käsittämätöntä ahneutta kummisi äidin osalta. Tee joulun hyvä teko ja lahjoita jollekin tarvitsevalle toi jumppalelu.

Itse en antais yhtään mitään, kerran ei kelpaa olkoot ilman. 50euroa en tosiaankaan antais noin pienelle lahjaksi, sitten kun lapsi on jo isompi ja osaa ITSE käyttää rahaa niin voin harkita muuten en.

mä en antais mitään..50e on jo aivan liikaa tuon ikäiselle vauvalle. en tiedä olenko ainut mutta mä en osta kummilapselle mitään. ollaan sovittu että ei osteta. kummilapsen äiti on itse 2 meidän muksun kummi ja eikä sekään osta meidän omille mitään niin ja itse olen heidän 2 lapsen kummi ja tultiin siihen tulokseen että ei ole järkeä vaihdella lahjoja, näin meillä on ollut jo muutaman vuoden. mites muilla?

Tuohon leikkiin kun nyt lähdet, niin se on ensi jouluna/synttäreinä 100 ekua jne. Kuinka ihmeessä kelpasit kummiksi, minä peruisin koko kummiuden, josko tarkoittaa samaa kuin pankkiautomaatti.

:hug: niin tutun kuulosta.
Mä sain kerran vieraisilta lähtiessäni mukaani kummi pojalle muuten vaan ostamani talvikengät kun eivät olleet merkkiä. Elefanttia esim. kuten kummipojan äiti sanoi.
Nyt jaksaa jo naurattaa se vouhotus mutta sillon otti päähän.

Tänä jouluna kysyin reilusti lahja toiveita niin vastaus oli että etköhän jotain keksi, toivelista on niin pitkä ettei kehtaa edes kertoa.
Kaikki kolme kummilasta sai n 10?:n lahjat, eli eit odellakaan mitään ihmeellistä joten osaan odottaakin jälkimaininkeja :whistle:

Kylläpä oli kummilapsen äidiltä todella tökeröä käytöstä. :headwall:

Itse varmaan jättäisin joululahjan hankkimatta ja veisin sitten vauvalle jumppalelun "muuten vaan" lahjaksi parin kuukauden päästä ja antaisin suoraan vauvalle ja katsoisin mitä tykkää. Sitten sanoisin äidille että hyvin näyttää lapselle kelpaavan tuo "täysin turha" jumppalelu.

ja mä ilkesin sanoo pojan kummille ku meni kimppalahja sivusuun et ei tarvi tuoda mitään ku valitteli rahapulaa, tai et jos jotai välttämättä tahtoo ostaa ni 2? pikkuautosta tuo 2v mahtaa olla onnellinen.
Ja isompi on saanu ite esittää toiveita joita sit on kummien kans toteutettu yhdessä, eli jos jotai kalliimpaa ni kaikki pistää pikkusumman ni ei tunnu niin kamalalta..

Yhteistyössä