Voi hemmetti.. kertokaa nyt mulle, pliis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuun hulluksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuun hulluksi

Vieras
Kertokaa nyt, onko tuo mies ihastunut muhun vai ei.

Esim. viime viikolla kun tehtiin töitä yhdessä, tuli ihan lähelle ja katseli mua silmiin ja hymyili useaan kertaan. Oltiin melkein suuteluetäisyydellä.. Ja ne katseet ei olleet mitään vilkaisuja, vaan ihan oikeita, syviä, intensiivisiä ja joka kerralla hymyllä sävytettyjä. On muutamaan kertaan sanonut että mä luen hänen ajatuksiaan, kehunut mua ja huomioinut sanoin. Jättäytyy välillä mun kanssa kahdenkesken ja juttelee niitä näitä, ja joka ainoa kerta kun mua katsoo, hymyilee. Ihan joka ikinen kerta. Jos ollaan esim. kahvihuoneessa jossa on paljon muitakin, etsii mun katseen ja hymyilee, jos juttelee toisten kanssa, katselee silti mua silmiin ja hymyilee. Ja ne miehen silmät, mä en ole ikinä nähnyt mitään niin lumoavaa. Kun hän katsoo muhun, ne silmät on melkein mustat, tummat, ja niihin hukkuu. Kaikki muu katoaa ympäriltä, tuntuu että mun aivotoiminta lakkaa täysin kun hän katsoo mua.

Hämmentävää oli sekin, kun tajusin perjantaina, että hän ei todellakaan muista kaikkien (naisten ) nimiä työpaikalla, mutta minun nimeni hän on muistanut heti ensimetreiltä lähtien. Ja usein hän puhuessaankin mainitsee nimeni..

Mä olen korviani myöten rakastunut tuohon mieheen. En kai ikinä aiemmin ole tuntenut mitään tällaista, ja nyt en tiedä onko tämä oikeasti todellista, molemminpuolista? Välillä tunnen että niin on, tuo mieskin on ihastunut/rakastunut muhun, mutta sitten taas epävarmuus iskee..
Joten pliis, oikeesti, kertokaa mulle onhan tää molemminpuolista?

Niinh, ei sitä oikien ulkopuolinen voi tietää. Vaikuttaahan se kiinnostuneelta sun kuvauksen perusteella, mutta onko se ''rakastunut'' suhun niin ei voi tietää. Oot ehkä vaan nätti ja se tykkää jutella sun kanssa ja katsella kaunista naista.

[QUOTE="vieras";21963810]Eikö tuo nyt ole melko selvää! Ei mies tuijota silmiin ja hymyile, jos ei ole kiinnostunut.[/QUOTE]

Näin mäkin ajattelen.. varsinkin tuo viikolla sattunut tuijottelu lähes suuteluetäisyydeltä oli todella hämmentävää. Ja ihanaa. Etenkin kun se toistui useasti. Ja ne sattuivat "hiljaisina hetkinä", ei siis juteltu silloin yhtään mitään, eikä kukaan muukaan jutellut. Hän vaan käänsi katseensa mun puoleen ja hymyili.

Mä olen niin rakastunut, etten löydä sanoja millekään enää :)

Oon yli kolmekymppinen, usko tai älä :D

Mutta mäkin olin luopunut kaikesta toivosta jo ajat sitten, ajattelin että rakkaus ei oo mua varten tässä elämässä. Ja sitten tuo mies vaan tuli mun elämääni, jo ensi tapaamisella sai mut täysin hämmennyksiin.. Ensin olin vain ihmeissäni, sitten myöhemmin tajusin ihastuneeni.. ja nyt mä olen rakastunut. Ihan koko sydämestäni. Eikä mulle pitänyt näin enää ikinä käydä :) Tässä sitä nyt ollaan..

[QUOTE="vieras";21963810]Eikö tuo nyt ole melko selvää! Ei mies tuijota silmiin ja hymyile, jos ei ole kiinnostunut.[/QUOTE]

Höpö höpö kyllä miehetkin sitä tekee vaikka ei ole kiinnostunut.

Oon yli kolmekymppinen, usko tai älä :D

Mutta mäkin olin luopunut kaikesta toivosta jo ajat sitten, ajattelin että rakkaus ei oo mua varten tässä elämässä. Ja sitten tuo mies vaan tuli mun elämääni, jo ensi tapaamisella sai mut täysin hämmennyksiin.. Ensin olin vain ihmeissäni, sitten myöhemmin tajusin ihastuneeni.. ja nyt mä olen rakastunut. Ihan koko sydämestäni. Eikä mulle pitänyt näin enää ikinä käydä :) Tässä sitä nyt ollaan..

Ihanaa, ihanaa :) Tiedän tunteen, ja se on niiiin huumava. Nauti nyt sydämesi kyllyydestä! Toivottavasti tuosta seuraa jotain kaunista :)

Kyllähän tuo siltä kuulostaa että miehelläkin olis jotain intressejä. Toisaalta itselläni on myös sellainen kokemus että olin ihastunut yhteen mieheen, josta kaikki sanoivat että se on varmasti ihastunut sinuun, kyselee aina kavereilta mitä mulle kuuluu, vietti paljon aikaa mun kanssa, pieniä hymyjä, kosketuksia jne. Kun lopulta rohkaistuin kertomaan tunteistani, sainkin kylmää vettä kasvoille, mies pitikin minua vain mukavana kaverina eikä halunnut mitään sen enempää...

[QUOTE="iii";21963865]Höpö höpö kyllä miehetkin sitä tekee vaikka ei ole kiinnostunut.[/QUOTE]

No eipä ole minun kohdalleni sattunut. Aina jos mies on intensiivisesti minua katsellut silmiin ja hymyillyt paljon, on ollut kiinnostunut. Ei kiinnostuneiden miesten kanssa saattaa katseet kohdata ohimennen, mutta mies ei todellakaan katso pitkään. Tämä on siis minun kokemukseni, sinusta en tiedä.

Esim. viime viikolla kun tehtiin töitä yhdessä, tuli ihan lähelle ja katseli mua silmiin ja hymyili useaan kertaan. Oltiin melkein suuteluetäisyydellä..

Suuteluetäisyydellä oltaisiin ihan kiinni ja melkein suuteluetäisyydellä väliä on muutama sentti. Kyllä se jotain on viestittävinään, että työntää naamansa parin sentin päähän, katselee silmiin ja hymyilee.

Ehkä onkin kiinnostunut.

On kyllä sellaisiakin tyyppejä, joilla vaan on sellainen tyyli naisia kohtaan että sitä erehtyy luulemaan ihastumiseksi. Mutta jos se ei muita kohtaan käyttäydy samoin kuin sua niin ehkäpä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21963941:
Ehkä onkin kiinnostunut.

On kyllä sellaisiakin tyyppejä, joilla vaan on sellainen tyyli naisia kohtaan että sitä erehtyy luulemaan ihastumiseksi. Mutta jos se ei muita kohtaan käyttäydy samoin kuin sua niin ehkäpä... ;)

Ei tosiaan käyttäydy muiden kanssa näin. Ei muista muiden nimiä, ei jää juttelemaan toisten kanssa kaksin, ei hymyile jokaiselle vastaantulijalle ja katso näitä silmiin (ihan olen kuullut kahvihuoneessa tän keskustelun, miten mies ei katsele ketään silmiin eikä muutakaan, on kuulema toisten mielestä kauhean vakava ja keskittyy vain työhönsä).. ei vitsaile toisille, eikä todellakaan kommentoi muille että "sä luit mun ajatukset taas" tai "tosi kiva kun oot siinä" tai "kyllähän sä tiedät mitä mä haluan.." (kyseessä työntekoon liittyvä asia, mutta voi kai sen käsittää toisinkin, ei kuitenkaan tämmöisiä muille puhele).

Että niin. Mä oon todellakin täysin toisenlaisen huomion ja kohtelun kohteena, kuin kukaan muu tuolla.

(Ja älkää pliis nyt jääkö kiinni tuohon kaksimieliseen heittoon, se mies ei ole pelimies eikä pelkän seksin perässä. Tuo oli ainoa kaksmielinen läppä jonka on mulle heittänyt, ja voihan sen tulkita niinkin että haluaa mut elämäänsä, suudella, rakastaa :D Kukas sen tietää.. ;) )

No koilet kepillä jäätä ja seuraavan onnistuneen työöjutun jälkeen heitätä ikään kuin vitsillä, että kun tämä onnistui näin hyvin, meidän täytyykin varmaan käydä ja mikä susta olis hyvä, lounaalla jossakin, oluella tai lasillisella työpäivän päätteeksi tjn...

Ap, miten sä reagoit kun mies on suuteluetäisyydellä?

En jotenkin osaa kuvitella tilannetta jossa oon jonkun työkaverin kanssa suuteluetäisyydellä ja mulle on edelleen epäselvää tekeekö se sen tahallaan vai vahingossa ENKÄ ota asiaa puheeksi vaan hymistelen vaan netissä.

Olettaen että "suuteluetäisyys" ei tarkota tässä sitä että "ottamalla vain kolme pientä askelta ja kääntymällä ympäri voisi hän minua suudella" vaan ihan oikeasti sitä että ollaan puoliksi sylikkäin.

No se suuteluetäisyys tässä tapauksessa oli kylläkin ihan maks viis senttiä kasvojen etäisyydet. Muuten taidettiin olla aika lailla iho ihossa kiinni. Ei siinä oikein voinut kiinnikään toiseen käydä, kun muitakin oli ympärillä. Mä vaan vastasin siihen hymyyn ja katseeseen, en vetäytynyt poiskaan.

Sori hymistelyni, mutta mä olen oikeasti epävarma itsestäni ja tästä toisesta. Kun on melkein koko elämänsä ollut yksin, ei todellakaan voi helpolla uskoa että rakkaus ois kohdannut vihdoin ja viimein minutkin. Enkä mä edes tiedä, millaista se on kun mies on todella ihastunut ehkä jopa rakastunut.

Yhteistyössä