Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tärkeimmät ensin:
Alkuperäinen kirjoittaja tärkeimmät ensin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai koira on jo lopetettu?
Ei ole... :/
Pakkohan on, jos useasti purrut/hyökkäillyt. Oletteko olleet poliisiin yhteydessä?
Vastuuntunnottomia viranomaisia jos kuulleet asiasta ja antaavat asian olla ilman että omistajia noteerataan millään tavalla. :O (jos korvauskia tulee niin eiköhän kytät tiedä)
Asia kirjattiin jonnekin tyhjänpäiväiseen rekisteriin ja koska koirasta ei ole muita ilmoituksia, eivät ottaneet kantaa... Pitää olla useampia ilmoituksia tai suunnilleen kuolemantapaus, että hullut koirat saa lopettaa - näin antoivat asian ymmärtää.
Ne tekee sen ekan ilmotuksen jos on aihetta. Kokemusta edelleen on. Mikä mahtaa olla oikea tapahtuman kulku?! Jos lapsesi on säikäyttänyt koiran tai härnännyt sitä, asiat katsotaan biologian kannalta..
Tapahtumaa en ala sen enempää retostelemaan, mutta härnäämisestä / kiusaamisesta ei ollut kysymys, vaan yht äkkiä kesken lapsen leikin hyökännyt päälle. Tämänkin, kuten koiran aikaisemman hyökkäilyt vastapuoli aluksi myönsi, mutta nyt kieltää kaiken, kun pitäis vastata koiransa tekosista...
Ja vitun paskat sinua kukaan usko ap. "En ala retostelemaan." Hyvä se on tänne pyöritellä juttu oman uskomusten puolelle. Ilmotus TEHDÄÄN JOS TODELLAKIN ON AIHETTA. NÄIN ON, pullikoi miten hyvään vastaan.
Ok - eli saan vetää ne ilmon vastaanottaneet poliisitkin käräjille virkavelvollisuuden rikkomisesta vai?

Ei tarvi tulla haukkumaan, jos ei oikeesti tiedä asiasta mitään. Sanoinpa useastikin, että ilmoitus on tehty, mutta virkavalta vähätteli asiaa sittenkin, vaikka kaikki faktat asiasta kerrottiin. Laittoivat asian siis sen piikkiin, että tämä on ensimmäinen ilmoitus, eikä sen perusteella saa lähteä edes vaatimaan koiran lopetusta. Turha käydä mun silmille, jos aikaisempien hyökkäysten kohteena olleet eivät ole enemmin ilmoja tehneet. Surku sitä seuraavaa ihmistä, jonka päälle koira hyökkää, sillä se voi olla hamassa tulevaisuudessa vaikka hänen oma vauvaikäinen, jonka mahdollisesta hengestä joutuu vastaamaan seuraavaksi...
Mutta antaa olla, pääsköön asianosainen koiransa kanssa veräjästä ja kerään teiltä arvostelijoilta sitten tuon kolehdin, kun neiti tuon korjauksen haluaa. Mulla kun ei sellaseen varmaan ole varaa... Ja kaikki koirat julistettakoon pyhiksi, sillä niissähän ei koskaan ole vikaa, joten tehköön ihmisille mitä lystää. Olen vain tyhmä ja rahanahne aiti, joka yrittää vaatia lapselleen oikeutta tässä maassa, koska lapsi ei siihen itse vielä kykene. Ja taitaa olla tämä suurin hyökkääjä vastapelurin "agentti", joka on täältä ennenkin paljastunut...
Mutta kiitos raadille ja kuulemiin!