Voi helvetti että voi mies olla tyhmä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttääääääääääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttääääääääääää

Vieras
Meillä oli vapaapäivä tänään ja olimme miehen kanssa kahdestaan kotona. Ilmapiiri alkoi mennä "siihen" suuntaan ja vihjaisinkin miehelle että mitä jos...;)
Kävimme pesulla ensin ja miehen kaveri soitti, pyysi käymään pihalla. Mies totesi tulevansa. Minä ihmettelin että mitä helvettiä, meidänhän piti...mies huokaisi ja väitti menneensä sanattomaksi. "Mun teki kyllä mieli mut ei oo enää fiilistä". Joo-o. Minä sitten aloin ärsyyntyneenä siivoamaan ja löysin (taas kerran!!) miehen jättämiä pelejä, leffoja ym. ilman kansia pölyyntyneinä. Pinna katkesi kun muutenkin vitutti ja tuli sanottua pari valittua sanaa....mies tietty keksi taas tekosyitä (oli muka liian KIIRE jne.) ja lopulta lähti ulos, sanoen vielä: "ei me oltais ehditty muutenkaan".

Kaverin kanssa ehtii menemään, samoin "ehtii" istua koneella koko vapaapäivän. Ei "ehdi" tekemään ikäviä juttuja eikä näköjään muutakaan. :( Meillä on eräs juttu nyt iltapäivällä jossa ei ole varaa kiukutella ja minä olen itkenyt täällä ja nytkin tekee mieli paiskoa tavaroita.

Niin ja vielä semmoinen juttu että meillä oli yli puoli tuntia aikaa...eikä se seksi ole ennenkään kestänyt varttia pidempään, harvoin sitäkään :(.

Jos kellään ei ole mitään lohduttavaa sanottavana, älkää sanoko mitään. Oikeasti. Ilman pesuja ei voi panna koska saan siitä heti tulehduksen.

Vittu se ole minun syyni jos mies ei käy pesemässä kaluaan usein ja siksi saan tulehduksen jos panen "spontaanisti"!!!!! Ja ihan yks hailee jos mies otti nokkiinsa- sitä helvetin prinsessaa pitäisi koko ajan väistellä ettei vaan ottaisi nokkiinsa jostain.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttääääääääää:
Vittu se ole minun syyni jos mies ei käy pesemässä kaluaan usein ja siksi saan tulehduksen jos panen "spontaanisti"!!!!! Ja ihan yks hailee jos mies otti nokkiinsa- sitä helvetin prinsessaa pitäisi koko ajan väistellä ettei vaan ottaisi nokkiinsa jostain.

Jaaha mammalla on muitakin ongelmia ja tää vaan nyt sai kaiken kiukun nousemaan pintaan.
Tiedän kyllä mitä on elää puutteessa, mutta ei se mua silti ärsyyytttttää niin paljoo etten toimeen tulis

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttäääääää:
Jos kellään ei ole mitään lohduttavaa sanottavana, älkää sanoko mitään. Oikeasti. Ilman pesuja ei voi panna koska saan siitä heti tulehduksen.

Vituttaa suomalaiset ihmiset:kateellisia,ei kannusteta toisia,puhutaan paskaa selän takana,ei välitetä muista kuin itsestään. (minä olen myös suomalainen,mutten todellakaan kuulu tänne). maailmaa kiertäneenä ihmisenä voin sanoa etten tänne todellakaan jää, muutan sinne missä OSTATAAN OLLA YSTÄVÄLLISIÄ TOISIA KOHTAAN.Tsemppiä sinulle!!

Vaikka kaikki muut nyt tarttuu siihen miks ap pesee jne, niin mä ainakin käsitin pointiks sen, et oli jo sutinaa ja homma aloittamista vailla valmis ja miehen kaveri soitti ja mies sit laittoi sen kaverinsa treffaamisen pihalla ohi seksin.
Ärsyttäis muakin!
Yhdesti käynyt vähän vastavanlainen ja mies oli oikeasti pahoillaan ja pyysi anteeksikin, ei tajunu et kaveri oli jo pihassa kun sanoi puhelimessa et ollaan kotosalla, ei siis ollu miehenkään vika varsinaisesti. Mut kyllä mä siinä peiton kulmaa raivosta vähän aikaa purin.
Halit ap, toivottavasti sun mies tuosta nyt oppi sen verran ettei toiste tee samoin!

Alkuperäinen kirjoittaja Muumaamansikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttäääääää:

Vituttaa suomalaiset ihmiset:kateellisia,ei kannusteta toisia,puhutaan paskaa selän takana,ei välitetä muista kuin itsestään. (minä olen myös suomalainen,mutten todellakaan kuulu tänne). maailmaa kiertäneenä ihmisenä voin sanoa etten tänne todellakaan jää, muutan sinne missä OSTATAAN OLLA YSTÄVÄLLISIÄ TOISIA KOHTAAN.Tsemppiä sinulle!!

Siis täähän vaikuttaa ihan Tuksun kirjoitukselta, mitä se blogissaan kirjoittelee. Moi Tuksu!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Onko monilla seksi ihan erillään parisuhteen muusta tilasta, kun voi samaan aikaan tehdä mieli seksiä, mutta toisessa lauseessa moititaan puolisoa vaikka miksi?

olipa hyvin kirjoitettu. :flower: =)

Täh. EIköhän se mieli muutu tuollasessa tilanteessa. Vaikka haluaa seksiä ensin, ja sitten tuleekin takapakkia sekstailun suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttääääääääää:

Teil taitaa ny kyl olla muitaki ongelmia, ku pelkkä myttyyn menny sekstailu :) Ja sanos il äijälles, et peseytyminen on ihan suotavaa useamminkin, jos hällä niin saastane vehje että tulehduksen siitä saat :x

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttääääääää:
Niin ja vielä semmoinen juttu että meillä oli yli puoli tuntia aikaa...eikä se seksi ole ennenkään kestänyt varttia pidempään, harvoin sitäkään :(.

No ihme ku miehes ei halua. Kyllä tunti pitää mennä ainakin aina!

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttääääääääääää:
Meillä oli vapaapäivä tänään ja olimme miehen kanssa kahdestaan kotona. Ilmapiiri alkoi mennä "siihen" suuntaan ja vihjaisinkin miehelle että mitä jos...;)
Kävimme pesulla ensin ja miehen kaveri soitti, pyysi käymään pihalla. Mies totesi tulevansa. Minä ihmettelin että mitä helvettiä, meidänhän piti...mies huokaisi ja väitti menneensä sanattomaksi. "Mun teki kyllä mieli mut ei oo enää fiilistä". Joo-o. Minä sitten aloin ärsyyntyneenä siivoamaan ja löysin (taas kerran!!) miehen jättämiä pelejä, leffoja ym. ilman kansia pölyyntyneinä. Pinna katkesi kun muutenkin vitutti ja tuli sanottua pari valittua sanaa....mies tietty keksi taas tekosyitä (oli muka liian KIIRE jne.) ja lopulta lähti ulos, sanoen vielä: "ei me oltais ehditty muutenkaan".

Kaverin kanssa ehtii menemään, samoin "ehtii" istua koneella koko vapaapäivän. Ei "ehdi" tekemään ikäviä juttuja eikä näköjään muutakaan. :( Meillä on eräs juttu nyt iltapäivällä jossa ei ole varaa kiukutella ja minä olen itkenyt täällä ja nytkin tekee mieli paiskoa tavaroita.

Jos niin hiton steriiliä pitää olla että ensin pesu sitten pano niin mitäpä jos hankit itsellesi vaan sen kaalimadon surisemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Onko monilla seksi ihan erillään parisuhteen muusta tilasta, kun voi samaan aikaan tehdä mieli seksiä, mutta toisessa lauseessa moititaan puolisoa vaikka miksi?

No, jos mulle kävisi noin ja olisin ihan himoissani ja toinen lähtisi yhtäkkiä pihalle niin kyllä mäkin saattaisin moittia miestä vaikka miksi, ihan vaan siksi että olisin niin pettynyt ja ärsyyntynyt =) Eikä se tarkoittaisi sitä etteikö meillä menisi hyvin...

Hih.

Yhteistyössä