Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HALAUS sinulle!!!
Kaikki vaan mättää, miehen kas ei oo kun riitaa ja rumaa käytöstä lapsia kohtaan :'( Paha olla lasten puolesta :/Alkuperäinen kirjoittaja hei::hug:
Mikä on?
Millaista rumaa käytöstä?Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:rumaa käytöstä lapsia kohtaan :'( Paha olla lasten puolesta :/
Huutoa, ei tuo enää normaalisti osaa puhua :/ Räivii tavaroita ja hajotti 1 pv pyykkitelineenki,ku oli mukamas sotkua. Tulin sillo lasten kans pihalta ja oltiin syämäs ku alko vaihteeks meuhkaamaan. Aina on pinna kireenä nykyään, jatkunu jo kohta vuoden mutta nytte 3kk aikana menny ihan hurjaks touhu! Lapsille saattaa mennä niiden huoneeseenki huutamaan että NYT ALAT SIIVOAMAAN Eikä meillä edes oo likasta,leluja nyt on olkkarissa ku lapset leikkii. Ja itte ei mies tee mitään muuta ku päivät nukkuu ja yöt koneella, ei auta enää kotitöis eikä missään vaikka kotona on :/Alkuperäinen kirjoittaja hei:Millaista rumaa käytöstä?Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:rumaa käytöstä lapsia kohtaan :'( Paha olla lasten puolesta :/
huutoa? Pinna kireällä?
Kiitos halauksesta =) On se vaan totta että itkun jälkeen helpottaa , ainaski hetkeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Jos itkettää, niin kannattaa itkeä, se puhdistaa itseä sisältäpäin ja hetken päästä on helpompi olo :hug:
Arvaa vaan kuinka oon miettiny, ja edessähän se on.Oon ehdottanu miehelle yhteistä terapiaa, mutta ei käy . Ollaan puhuttu ja en enää keksi mitään ku toinen ei oo valmis yrittämään.Ei musta normaalia käytöstä enään :/ Joka päivä huutojen jälkeen kyllä sanoo että kyllä mä lupaan muuttua, mutta eihän se mihinkään muutu! Kävin aamulla neuvolassa ja herätin miehen tytön kans ku heräs aikasten, tulin takasi nii mies oli menny nukkumaan Tuon ikänen neiti voi saada päähänsä ihan mitä vaan tai vaikka lähteä pihalle. Onneks mitään ei sattunu! Sanoin miehelle että eihän nuin voi tehdä,niin vastas vaan että ja napina alko :| Sitte olin tekemäs iltapalaa keittiös ja pikkunen oli lattialla, loukkas ittensä ja alko itkeen, mies oli kans olohuonees: ei elettäkään tehny tai kattonu mikä pojalle tuli vaan istu koneella ja huusi mitä vittua sä taas huudat mee nukkuun.. Tuntuu ihan hirveälle että miten pienellekki voi huutaa nuin joka ei edes ymmärrä :'(Alkuperäinen kirjoittaja hei:Voi kamalaa
Sinuna miettisin vakaasti tavaroiden pakkaamista ja muuttoa rauhallisempaan kotiin... ihan jo lasten takia!
Niinpä, tosin kyllä tuo sun tilanne kuulostaa siltä, että se vaatii isompaa selvittelyä kuin vain hetken itkun tirautuksen. Knicke Knackerton tuossa jo kysyikin, että mikä voisi miehelläsi mättää...Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Kiitos halauksesta =) On se vaan totta että itkun jälkeen helpottaa , ainaski hetkeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Jos itkettää, niin kannattaa itkeä, se puhdistaa itseä sisältäpäin ja hetken päästä on helpompi olo :hug:
Joo tein alotuksen aikasemminkin. Hienoa että te ootte saaneet asiat kuiteski kuntoon =) Toi mun mies oli n.3vk sitten viimeksi töissä,kolmisen kk ainaski,mutta eise tilannetta heilauta suuntaan eikä toiseen :| Makas sitten viikon kotona , niin potkuthan se sai |O Yhden varotuksen sille annoin muutama kk sitten ja lähdin lasten kans pois muutamaks päivää, mieshän kyllä lupas melkeen kuun taivaalta ja viikon sitä hyvää kestikin. Nytten vaan tuntuu pahenevan joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Teit siitä aiemmin aloituksen? muistan sen. Kuulostaa niin tutulta tuo käytös, mies oli vähän samanlainen aikoinaan kun oli työttömänä kotona. Minä kävin töissä ja pikkunen oli tarhassakin, silti miestä hermostutti kaikki. Se oli viimeinen niitti, kun hän tiuskaisi minulle työpäivän jälkeen , että et sitten siivonnut kun töihin lähdit aamulla. :headwall: :headwall:
Sitten annoin tulla, annoin kyllä tulla sellaista tekstiä, että oksat pois. Yhden varoituksen annoin että ellei töihin mene, niin me lähdetään poikien kanssa.
Mies sitten meni töihin, rauhoittui ja niin rauhoittui meidän kaikkien elämä. =)
Nykyään itseasiassa mies tekee enemmän kotihommia, kuin minä, on minua aikaisemmin kotona niin kerkeää siivoilla aamun sotkut ja aloitella ruoan laittoa. =)
Mulla asuu onneksi äiti tuos lähellä että sine saadaan mennä vaikkakeskellä yötä jos hätä tulee. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pääsisitkö ap jonnekin ihan muualle ottamaan vähän aikalisää miehestä, lastenkin vuoksi?
Aika rankalta todellakin kuulostaa tuo käytös. :hug:
kuulostaa kyllä jo rankalta!!Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Arvaa vaan kuinka oon miettiny, ja edessähän se on.Oon ehdottanu miehelle yhteistä terapiaa, mutta ei käy . Ollaan puhuttu ja en enää keksi mitään ku toinen ei oo valmis yrittämään.Ei musta normaalia käytöstä enään :/ Joka päivä huutojen jälkeen kyllä sanoo että kyllä mä lupaan muuttua, mutta eihän se mihinkään muutu! Kävin aamulla neuvolassa ja herätin miehen tytön kans ku heräs aikasten, tulin takasi nii mies oli menny nukkumaan Tuon ikänen neiti voi saada päähänsä ihan mitä vaan tai vaikka lähteä pihalle. Onneks mitään ei sattunu! Sanoin miehelle että eihän nuin voi tehdä,niin vastas vaan että ja napina alko :| Sitte olin tekemäs iltapalaa keittiös ja pikkunen oli lattialla, loukkas ittensä ja alko itkeen, mies oli kans olohuonees: ei elettäkään tehny tai kattonu mikä pojalle tuli vaan istu koneella ja huusi mitä vittua sä taas huudat mee nukkuun.. Tuntuu ihan hirveälle että miten pienellekki voi huutaa nuin joka ei edes ymmärrä :'(Alkuperäinen kirjoittaja hei:Voi kamalaa
Sinuna miettisin vakaasti tavaroiden pakkaamista ja muuttoa rauhallisempaan kotiin... ihan jo lasten takia!
Teeppäs nyt niin, että menette sinne hieman pidemmäksi aikaa ja käske ukon ryhdistäytyä sillä välin. Muuten tulee hänelle kenkää. Eihän tuo ole perheellisen miehen käytöstä lainkaan, vaan sinkkumiehen jolla on liikaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Mulla asuu onneksi äiti tuos lähellä että sine saadaan mennä vaikkakeskellä yötä jos hätä tulee. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pääsisitkö ap jonnekin ihan muualle ottamaan vähän aikalisää miehestä, lastenkin vuoksi?
Aika rankalta todellakin kuulostaa tuo käytös. :hug: