Voi että voi olla tuskanen olo:S

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Osaatko ajatella, että mikä miehellä mättää. Siis koska tuo vaikuttaa minusta niin joltain ahdistuksen purkamiselta, siis että asia ei liity mitenkään sotkusuuteen tai mihinkään noihin juttuihin, vaan joku muu painaa.

Ja lepytteleekö mies sinua riidan jälkeen koskaan, tai tuleeko siis katumapäälle omasta käytöksestään. Tajuaako itse, kuinka epäreilu on?
Yleensä pyytää anteeks tai paremminki luulee että asia korjaantuu sormia näpäyttämällä. En osaa sanoa ,vaikka ollaan juteltu tosi paljokin. Kun näin päällisin puolin ajattelen niin kaikki pitäs olla ihan hyvin, penniä nyt aina saa venyttää,mutta kaikki tarvittava on , vauva tulos,terveet lapset! Isommasta lapsesta on huoltajuuskiista, mutta ei ole koskaan mies sanonu että se mieltä painais. 1 asia mikä voi olla joka vaikuttaa ettei meillä oo täälä tuttuja,eikä ystäviä : Ei oo ku mun äitee lähellä. Mutta eine kaverikkaan niin kaukana ole 20min ajomatkan pääs.

:hug: kuulostaa tosi kurjalta, uskon että tuollainen vie aikalailla voimia sulta. :/

Ja ikäväähän tuo on lapsiakin ajatellen.

Muistathan että sun ei tarvitse kestää kaikkea, eikä ainakaan syyllistyä katteettomista syyllistämisistä.

Suosittelisin sitä aikalisää minäkin. Sinä et kuitenkaan voi ottaa miehestäsi ja hänen käytöksestään vastuuta. Ja kuulostaa siltä, ettei miehesi sitä itse osaa tehdä.
Liian pitkällinen p..kn niskaan saaminen vie värit elämästä ja voi vääristää sitä omaakin kuvaa asioista.

Voimia sulle ja rohkeutta tehdä ratkaisuja, jotka varmaan tekevät kipeää :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pääsisitkö ap jonnekin ihan muualle ottamaan vähän aikalisää miehestä, lastenkin vuoksi?
Aika rankalta todellakin kuulostaa tuo käytös. :hug:
Mulla asuu onneksi äiti tuos lähellä että sine saadaan mennä vaikkakeskellä yötä jos hätä tulee. =)
Teeppäs nyt niin, että menette sinne hieman pidemmäksi aikaa ja käske ukon ryhdistäytyä sillä välin. Muuten tulee hänelle kenkää. Eihän tuo ole perheellisen miehen käytöstä lainkaan, vaan sinkkumiehen jolla on liikaa aikaa.
Niin se varmasti on viisainta , pelottaa että pian joku kaunis päivä mätkäsee mua tai lapsia. Enkä meinaa jäädä selvää ottamaan :| Asuntoakin kävin jo kattomassa ,mutta oli todella surkee. Oon miettiny asumuseroa kans. Huomennahan tuo aiko jossakin mennä käväseen,niin pakkaan kimpsut ja kampsut ja meen sinne äitille! Turhaa mä tätä venytänkään :( Mä en tiedä uskallanko päin naamaa sanoa eroista kun pelkään sen reaktiota :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
:hug: kuulostaa tosi kurjalta, uskon että tuollainen vie aikalailla voimia sulta. :/

Ja ikäväähän tuo on lapsiakin ajatellen.

Muistathan että sun ei tarvitse kestää kaikkea, eikä ainakaan syyllistyä katteettomista syyllistämisistä.

Suosittelisin sitä aikalisää minäkin. Sinä et kuitenkaan voi ottaa miehestäsi ja hänen käytöksestään vastuuta. Ja kuulostaa siltä, ettei miehesi sitä itse osaa tehdä.
Liian pitkällinen p..kn niskaan saaminen vie värit elämästä ja voi vääristää sitä omaakin kuvaa asioista.

Voimia sulle ja rohkeutta tehdä ratkaisuja, jotka varmaan tekevät kipeää :hug:
Kiitos! Kyllä tässä tuntuu jo että voimat meinaa loppua, onneks nuo lapset osaa sentää piristää =)

Osaatko ajatella, että mikä miehellä mättää. Siis koska tuo vaikuttaa minusta niin joltain ahdistuksen purkamiselta, siis että asia ei liity mitenkään sotkusuuteen tai mihinkään noihin juttuihin, vaan joku muu painaa.

Ja lepytteleekö mies sinua riidan jälkeen koskaan, tai tuleeko siis katumapäälle omasta käytöksestään. Tajuaako itse, kuinka epäreilu on?
Yleensä pyytää anteeks tai paremminki luulee että asia korjaantuu sormia näpäyttämällä. En osaa sanoa ,vaikka ollaan juteltu tosi paljokin. Kun näin päällisin puolin ajattelen niin kaikki pitäs olla ihan hyvin, penniä nyt aina saa venyttää,mutta kaikki tarvittava on , vauva tulos,terveet lapset! Isommasta lapsesta on huoltajuuskiista, mutta ei ole koskaan mies sanonu että se mieltä painais. 1 asia mikä voi olla joka vaikuttaa ettei meillä oo täälä tuttuja,eikä ystäviä : Ei oo ku mun äitee lähellä. Mutta eine kaverikkaan niin kaukana ole 20min ajomatkan pääs.
Kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta tuo äitis tykö lähteminen.
Toivottavasti siitä on jotain hyötyä, vaikka siltä kannalta että paikallaan junnaus asioiden suhteen loppuis..

Kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta tuo äitis tykö lähteminen.
Toivottavasti siitä on jotain hyötyä, vaikka siltä kannalta että paikallaan junnaus asioiden suhteen loppuis..
Joo , eiköhän se siitä sitte kuhan saan ensimmäisen askeleen otettua. Mietin että jos se ero nytte tulee niin voiko se vaikuttaa esikon huoltajuuskiistaan jotenkin :ashamed: Varmaan siihen menee vielä muutama kuukausi ennen kun oikeuteen asti menee,mutta en voi niin kauaa enään odottaa.

Yhteistyössä