voi että syyhyttää päästä kotiin

Kerro!


Mulla on "valtaisa" lavakauluspuutarhaprojekti työkämpän pihalle meneillään. -eli jos nyt vaikka pari saisi laitettua, toiseen sipulia ja yrttejä ja toiseen, minkä ylle voi viritellä harson, chiliä, tomaattia ja basilikaa.
Ootko miettiny koskaan lavakaulukseeen tämmöstä "kasvihuonekupua?" Plantagenissa myydään näitä. Hinta on tosin 149, joten jos hommaa 2 lavakaulukseen kuvun, tulee se melkein kasvihuoneen hintoihin...

 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Ootko miettiny koskaan lavakaulukseeen tämmöstä "kasvihuonekupua?" Plantagenissa myydään näitä. Hinta on tosin 149, joten jos hommaa 2 lavakaulukseen kuvun, tulee se melkein kasvihuoneen hintoihin...

Tosiaan, kallis. Etenkin kun vertaa siihen, että ostin toissasyksynä puoleen hintaan alennuksesta vastaavan kuin tämä (saattaa kyllä olla ihan samanlainenkin) ja siis maksoin siitä rahdun vajaa kuusikymppiä. https://www.hobbyhall.fi/fi/puutarha-ja-tyokalut/puutarhamajat-vajat-kasvihuoneet/kasvihuoneet/muovikasvihuoneet/muovikasvihuone-6-m2_ff67653f/


Mut se tönöttää nyt kotipihalla, tänne ajattelin viritellä ihan ite ku työmaalta saa rimaa ja lautaa jätelavalta ihan ilmaiseksi.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Ootko miettiny koskaan lavakaulukseeen tämmöstä "kasvihuonekupua?" Plantagenissa myydään näitä. Hinta on tosin 149, joten jos hommaa 2 lavakaulukseen kuvun, tulee se melkein kasvihuoneen hintoihin...
Mutta ton tyylisiä voi itsekin rakennella, mun isä teki eläessään mummon takapihalle ton tyylisiä jo 80-luvulla(y) :love: :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Kerro!


Mulla on "valtaisa" lavakauluspuutarhaprojekti työkämpän pihalle meneillään. -eli jos nyt vaikka pari saisi laitettua, toiseen sipulia ja yrttejä ja toiseen, minkä ylle voi viritellä harson, chiliä, tomaattia ja basilikaa.
minulla on monenlaista harrastusta menossa niin korttiaskartelusta, neulomisessa, virkkauksessa ja jne. tuon poissaoloajan neuloin sukkia lapsenlapsille ja lapsille
 

Yhteistyössä