räyh
lapselle hoitopaikkoja, mahdollisuus saada omaa aikaa, ottaa matkalle mukaan lapsen hoitaja jne. Meillä ei ole ketään, vaikka lapsilla on 4 isovanhempaa elossa.
ei ole meilläkään, mutta onneksi on kuitenkin hyviä ystäviä, jotka ovat aina valmiit lapsia hoitamaan?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Turha siita on katkeroitua. Mista johtuu ettei ole ketaan? Ei ole meillakaan mutta se johtui omista valinnoista, vaikkei niita juurikaan ajatellut aikana ennen lapsia. Molempien isovanhempien luokse on tuhansia kilometreja, joten hoitoapua arkeen on turha odottaa. Lomakohteet onkin tiedossa ja lasten kasvaessa voi heidat yksinkin laittaa reissuun. Onneksi taalla on kuitenkin hyvia ystavia jotka ovat tarvittaessa aina valmiit lapsia hoitamaan.
tämä muakin veetuttaa. muitten lapsia kyllä on hoidettu ja hoidetaan, mutta koskaan ei ehdi tai pysty, jos me tarvittais edes pari tuntia pari kertaa vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja lellu:ja ei tääläkään ole liiemmin ollut apua...ja joo ei kannata katkeroitua ei mutta väkisinkin katkeroituu kun isovanhemmat katsovat kaikkien muiden lapsia paitsi minun jo ihan lasten puolesta tekee pahaa miten siinä vois olla katkeroitumatta????
Jos nyt minuun viittaat niin et tainnut ihan oikeaan osua. Lapset 2 ja 4v eika kumpikaan ole ollut vieraan hoidossa 3h enempaa elamansa aikana. Tiedan etta joillakinisovanhemmat ei halua osallistua hoitamiseen, mutta voi sita tukiverkostoa rakentaa muistakin kuin sukulaisista. Esim otat jonkun lapsellisen kaverin kanssa vuoroviikoilla paiavan jolloin toinen hoitaa kaikki lapset, jotta saisitte molemmat edes jokatoinen viikko vaikka sen muutaman tunnin omaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja lellu:ja sinulle joka kirjotit omista valinnoista niin joo lapset valitsin kyllä itse mutta muita asioita en. sä oletkin varmaan ite semmonen pumpuliperse jonka lapsia kaikki kilvan hoitaa ja sit kuvittelet että näin se on tietysti muillakin.....
sekoile yksinas. Taisin laittaa tarvittaessa? Joka mulle ei tarkoita esim kampaajalla kayntia vaan ennemminkin esim synnytysta tai muuta johon EI voi ottaa lasta mukaan. Ei mulla ole erikoista tarvetta olla erossa lapsistani.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole meilläkään, mutta onneksi on kuitenkin hyviä ystäviä, jotka ovat aina valmiit lapsia hoitamaan?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Turha siita on katkeroitua. Mista johtuu ettei ole ketaan? Ei ole meillakaan mutta se johtui omista valinnoista, vaikkei niita juurikaan ajatellut aikana ennen lapsia. Molempien isovanhempien luokse on tuhansia kilometreja, joten hoitoapua arkeen on turha odottaa. Lomakohteet onkin tiedossa ja lasten kasvaessa voi heidat yksinkin laittaa reissuun. Onneksi taalla on kuitenkin hyvia ystavia jotka ovat tarvittaessa aina valmiit lapsia hoitamaan.
mitä siis sekoilet? sullahan siis ON tukiverkkoja. mulla siis ei ole hoitajia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiko teilla kellaan ole miesta/ lapsilla isaa joka hoitaisi lapsia valilla?!?
Tai ystäviä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiko teilla kellaan ole miesta/ lapsilla isaa joka hoitaisi lapsia valilla?!?