V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jumaleissön näitä hiekkalaatikkodraamoja. Pienet on ihmisillä kuviot.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jumaleissön näitä hiekkalaatikkodraamoja. Pienet on ihmisillä kuviot.
Veikkasit pieleen. (Miks näiden typeryksien kommentteihin pitää edes vastata? )Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jumaleissön näitä hiekkalaatikkodraamoja. Pienet on ihmisillä kuviot.
sun lapset on joko näitä kiusaajia, tai sitten et välitä lapsen tunteista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkasit pieleen. (Miks näiden typeryksien kommentteihin pitää edes vastata? )Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jumaleissön näitä hiekkalaatikkodraamoja. Pienet on ihmisillä kuviot.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras mamma:Hoh hoijaa taas...
kiusaajan äiti ei kestä kuulla totuuttaa murusistaan? vai mitä? munko pitää antaa kauhukakaroiden kiusata omaa lastani joka on helppo kohde kun on niin kiltti. enpä tajunnu kilttiyttä pitää huonona piirteenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ymmärrän sua ap...Meidänkin pihan mamu lapsia ei saa komentaa ja sitten ne helvetin apinat vie lelut rauhallisten ja kilttien lapsien käsistä! Mamu äidit suuttuu jos niitten kullannupuille sanot jotain
.
On rasistista komentaa tai kieltää mamulta jotain. He saavat elää täällä oman kulttuurinsa tavoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä ainakin sanon vastaavassa tilanteessa, että "lapio tänne niin kuin olisi jo" Jos vanhemmat on niin tyhmiä, että päästävät lapsensa toisten harmiksi ulos, niin täytyy olla kyllä tyhmä |O Mä en ainakaan suvaitse moista ja näytän sen myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras mamma:Hoh hoijaa taas...
kiusaajan äiti ei kestä kuulla totuuttaa murusistaan? vai mitä? munko pitää antaa kauhukakaroiden kiusata omaa lastani joka on helppo kohde kun on niin kiltti. enpä tajunnu kilttiyttä pitää huonona piirteenä.
Annahan tyttösi yrittää välillä itse selvitellä noita tilanteita? Onko lapsesi liian kiltti, miksi? Yrittääkö hän kolkutella rajoja? Toivottavasti.
Mutta alkuperäiseen ongelmaa, niin olet ihan oikeassa. Kertoisin "kauhukakaroiden" vanhemmille lasten touhuista. Niin minäkin kerron ja minulle kerrotaan.
Oikea muoto on päättelemään.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkasit pieleen. (Miks näiden typeryksien kommentteihin pitää edes vastata? )Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jumaleissön näitä hiekkalaatikkodraamoja. Pienet on ihmisillä kuviot.
No eipä tarvi veikata uudelleen, sun kahdesta kommentistas pystyy päätellä jo ihan tarpeeksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja smur-ffi:Mä ainakin sanon vastaavassa tilanteessa, että "lapio tänne niin kuin olisi jo" Jos vanhemmat on niin tyhmiä, että päästävät lapsensa toisten harmiksi ulos, niin täytyy olla kyllä tyhmä |O Mä en ainakaan suvaitse moista ja näytän sen myös.
Mä varmaan tuossa tilanteessa jo kiroilisin että tänne se saatanan lapio ja vähän äkkiä! Mutta mähän olenkin raivohullu joka on uhannut hakata paskan pihalle yhdestä kusipää-kakarasta joka kiusasi mun ekaluokkalaista matkalla.
Satuin tulemaan niin sopivasti paikalle itse tilanteeseen, koskaan en ole karjunut lapselle niin raivona kuin silloin.
Mutta se tepsi, Tero meni aina piiloon leikkimökin taakse kun menin hakemaan poikaani iltiksestä.
Niin sitä pitää. Loppui minunkin ekaluokkalaisen kiusaaminen siihen kun menin kiusaajan kotiin huutamaan että se kiusaaminen loppuu nyt tähän s**tana! Opettajille on ihan turha asiasta puhua.
Kerroin Teron käytöksestä (heitteli pienempää jääkökkäreillä päähän ja selkään) koulussa ja iltiksen ohjaajille, oli kuulema tuttu tapaus. Nooh, minun poikaa ei sen koommin kiusannut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikea muoto on päättelemään.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkasit pieleen. (Miks näiden typeryksien kommentteihin pitää edes vastata? )Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jumaleissön näitä hiekkalaatikkodraamoja. Pienet on ihmisillä kuviot.
No eipä tarvi veikata uudelleen, sun kahdesta kommentistas pystyy päätellä jo ihan tarpeeksi.![]()
Kommenttini ei ollut sinulle, joten ei tarvitse nähdä vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikea muoto on päättelemään.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkasit pieleen. (Miks näiden typeryksien kommentteihin pitää edes vastata? )Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jumaleissön näitä hiekkalaatikkodraamoja. Pienet on ihmisillä kuviot.
pusi pusi.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Täällä mamuperheen äiti ja lievästi ottaa pannuun taas tämä yleistys. Mua itseäni ärsyttää todella paljon lapset joille ei opeteta käytöstapoja. Vanhempien vikahan se on, ja niitä vanhempia löytyy ihan suomalaisista paljon.
Mä oon alkanut sanoa lapsilleni että itseään saa puolustaa, ja oon todennut sen hyväksi. Ei tässä maailmassa pärjää jos ei osaa hampaat irvessä itseään puolustaa. Mun lapset on samanlaisia kuin sun ap, ja tiedän tuon miten särkee sydäntä katsoa kun toiset tulee ja vie käsistä ja tönii ym.
Kannattaa opettaa että pitää vaan tiukasti puolensa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Mun esikoinen oli reilu 2, kun meni ekaa kertaa päivähoitoon. Olin just opettanut, että toisten kädestä ei saa ottaa jne jne. No hoitaja sitten kertoi, että "hyvin meni, mutta vähän siinä itku tuli, kun toiset lapset otti leluja kädestä, mutta kyllä se siitä oppii itseään puolustamaan"... Että se siitä kasvatuksesta...
Katsos, itsekäs se saa kaiken haluamansa, tarhasta lähtien. Mua ottaa lievästi pannuun kun olen opettanut omille lapsille ettei saa ottaa toisilta kädestä ja että toiselle ei puhuta rumasti tai muutenkaan ei kiusata, tms.
Mites kävi, ekaluokalla poikaani kiusattiin rankasti jolloin muutin ajattelutapaa :/ :snotty:
löytyhän täältä äitejä jotka ymmärtää. se mua surettaakin että koska alan ajatella oikeesti niin että lapsi saa lyödä takasin jos sitä lyödään. nyt jo tytölle sanoin että tänään otetaan reippaasti lelut takasin kiusaajilta ulkona ja ettei heidän kanssaan tarvi leikkiä.
ite sitä on koittanu tehdä töitä ja kasvattaa lapsen hyvin niin sitten lapseni saakin kärsiä siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Täällä mamuperheen äiti ja lievästi ottaa pannuun taas tämä yleistys. Mua itseäni ärsyttää todella paljon lapset joille ei opeteta käytöstapoja. Vanhempien vikahan se on, ja niitä vanhempia löytyy ihan suomalaisista paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras mamma:Hoh hoijaa taas...
Annahan tyttösi yrittää välillä itse selvitellä noita tilanteita? Onko lapsesi liian kiltti, miksi? Yrittääkö hän kolkutella rajoja? Toivottavasti.