Voi että mua kismitti... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Eilen oli meillä vieraita, oli sit myös 2 lasta, 7, kohta 8 vuotta täyttävä ja toinen 4 vuotias. Niien äitihän se sit halus yhteiskuvan lapsista, siis meidän lapsen kanssa (1 vuotias). Lapsille ei sitten sopinut, että olisivat lattialla istuneet, vaan piti saada sohvalla istua. No, meidän tyttö sit sinne mukaan. KÄSKIN isomman lapsen pitää koko ajan kiinni, ja alussa pitikin, joo 5 sekunttia, kunnes päästi irti ja kops, tyttö tippu naamalleen lattialle. Voi elämä mua otti päähän!!! Pitäshän kohta 8 vuotiaan osata sen aikaa pitää lapsesta kiinni, että otetaan kuva! No tää oli aika turhis, mut ottaa niin päähän.

Sit pyysin niiltä, että eivät jättäisi karkkeja lattioille, jotta meidän tyttö ei söis niitä. Niin eiköhän heti ens töikseen löytyny sohvilta ja lattioilta monen monta karkkia. Ei oo niillä enää asiaa meille, kun eivät osaa käyttäytyä...

Enkä nyt taroita, että sen pienemmän olisi pitänyt tajua pitää meidän lapsesta kiinni, enkä niin käskenyt tehdäkään, mutta se kohta 8 vee, pitäs tajua, kun varta vasten pyydetään.

tiedän tunteen. itsekään en jaksa lapsia jotka ei osaa käyttäytyä-kun omalle on käytöstavat opetettu pienestä pitäen. turhauttavaa. noloa toisaalta sanoa että ei tarvi meille tulla kun ei osaa käyttäytyä....

Lapsilta ja aikuisiltakin tippuu ruokia jne lattialle. Se on inhimillistä. Näkisitpä meidän keittiön lattian kaverisynttäreiden jne jälkeen. Toki olisi ystävällistä nostaa ruoat ylös, jos huomaa tiputtaneensa.

Hei ei oo mikään höpöhöpö- asia jos vieraat ei osaa tai tajua käyttäytyä. Mä olen monesti helisemässä vieraiden käytöksen takia ja olen jopa lakannut kutsumasta eräitä sottapyttymelskaajia meille :ashamed:

Kävellään kengät jalassa, mennään jääkaapille, hypitään sängyssä, levitetään ja lähmitään kaikki DVD:t, juostaan sisällä, vedetään moporallia mut ei vessaa, seikkaillaan sohvilla ja ahmitaan kaikki herkut pöydästä kerralla... Ja vanhemmat ei sano sanaakaan.

Pikkumaista ehkä valittaa, mut mulle toi on tosi rasittavaa.

Yhteistyössä