Voi että menee hermot!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

P

Vieras
Anteeks nyt, mutta pakko on purkautua johonkin.

Mä olen tunnin koittanut saada noita meidän muksuja päikkäreille.
Molemmat on ihan poikki, mutta anoppi pitää keittiössä niin kauheen melskeen että ei nuo saa unta.

Ensin laitto ruokaa, sit tyhjenti astiakoneen (jota sitä on monesti pyydetty olla tekemättä, koska sit astiat on ihan missä sattuu) ja nyt täyttää sitä.

Muksut senku riehuu kun kauhee kolina käy.

Ihan oikeesti, eikö ihmisellä mitään liiku päässä?! Se ite komenti tiukasti appiukkoa että "olepa hiljaa että tytöt saa nukkua", kun appi jotain yritti ruokapöydässä sanoa. Ite se on kuitenkin jo tunnin kolunnu tuolla.
Ja se kyllä tietää että pitäs olla hiljaa. Ja kun mieskin sille jo sanoi että ole hiljempaa. Mutta ei. EI USKO SAATANA.

Kiitos että sain purkautua.

ärrrrrsyttävät anopit!!!

-meidän lapsella oli HETI KOLIIKKI kun kerran itki (nälkäänsä)
-minua olis kauheesti muka pitänyt paapoa, ETTEN VAAN MASENNU!
-pyykkejä yrittää väkisin viikata (että se on raivostuttavaa)
-ruokapöydässä olis lapselle väkisin pitänyt tunkea joku lelu käteen, vaikka istui aivan täysin tyytyväisenä siinä ilman mitään leluja
-"ei kai se lapsi nyt vaan palellu" "onko sillä varmasti tarpeeksi päällä"
-"milloin vauva tulee mummin luokse yöksi kylään?" (vauva 3kk ja täysimetyksellä)

JNE JNE!!!

Kiitos että minäkin sain purkautua

Alkuperäinen kirjoittaja p:
ärrrrrsyttävät anopit!!!

-ruokapöydässä olis lapselle väkisin pitänyt tunkea joku lelu käteen, vaikka istui aivan täysin tyytyväisenä siinä ilman mitään leluja
-"milloin vauva tulee mummin luokse yöksi kylään?" (vauva 3kk ja täysimetyksellä)

JNE JNE!!!

No ihan normaalilta mummolta kuulostaa. Ja kaiken lisäksi vielä ihan oikeasti haluaa auttaa, ehkä olet vain nirppanokka?

meillä on sama vika.heti kun lapset on menossa nukkumaan,alkaa sillä eukolla hirvee mekastus ja puhuu kahta kovellamalla äänellä.ja varsinkin jos käy niin ikävästi että änkee kylään illalla ja meillä ois valmistautuminen nukkumaan menoon, ottaa se esikoisen vielä pihalle juoksemaan vielä joskun kymmenenkin maissa ettei varmasti nukahda ja syöttää pullaa iltaisin minkä kerkee eikä edes kysy multa asiasta.sitte jos kiellän jotaki hän selittää lapselle heti että ei voi kun äiti kieltää!!!voi juma että tekis niin mieli katkoo välit koko eukkoon!!eikä muuten uskonut minua kun sanoin ettei saa syöttää lasta samalla lusikalla millä itsekkin on syönyt vaan alkaa väittään vastaan että reikiintyminen ja karies-bakteerin saanti on kiinni hammasluusta!!!ja akka ei edes pese omia hampaitaan ja joutuu juurihoidoissa käymään.vasta jäi kiinni kun menin keittiöön niin eiköhän ollut lapsen lusikka hänen suussaan ja muutama päivä myöhemmin imaisi tytön tikkaria ihan mun naaman edessä.ja muutenkin ällöttää kun sillä ei ole ollenkaan perushygienia hallussa, ei pese käsiään asioidessaan vessassa,käy 1 kerran viikossa pesulla, kissan paskoja saattaa olla nurkat täynnä ja muutenkin kissoilla jatkuvasti matoja kun ei saa etes madotuksia tehtyä...sitte se tulee tänne hyysään ja muka siistiin paikkoja vaikka ite siistin kotini joka päivä....

huh huh...tulipa vähän avauduttua...siinä eukossa on vaikka mitä muitakin asioita joita en siedä(kaikki mun ja miehen väliset asiat muka kuuluu sillekki... ) varmaan joutuu paikkakuntaa vaihtaan että pääsee kauemmas siitä ja niin sen kaikki muut lapset onki tehny..

ja nyt voinki lähtä jatkaan siivouksia kun sai taas sopivan taisteluraivon päälle ajattelemalla anoppia :D

Kyllä mä sanoinkin sille jo ihan suoraan, että nyt jos olisit hetken aikaa IHAN HILJAA niin nuo vois rauhottua. Kun anoppi siis ihmetteli että miks ne ei nuku...

Vastaus oli että "joo, ollaan hiljaa" ja sama touhu jatkui. Nyt se onneks älys mennä jo ulos niin nuo saa nukahtaa rauhassa.

Ulos en viittinyt sitä komentaa aiemmin, kun se juuri ennen sitä ruuanlaittoa tuli pihalta, jossa se möyri pitkin kukkapenkkejä useemman tunnin.

Ja siis mukava ihminen kyllä on muuten, ja ihana mummo lapsille, mutta ottaa vaan niin hermon päälle kun ite ensin hikipäässä touhuaa että saa nuo pienet unille ja sitten toinen koluaa toista tuntia niin ettei kukaan saa rauhaa.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
ärrrrrsyttävät anopit!!!

JNE JNE!!!

No ihan normaalilta mummolta kuulostaa. Ja kaiken lisäksi vielä ihan oikeasti haluaa auttaa, ehkä olet vain nirppanokka?

No annatko sinä oman lapsesi anopillesi hoitoon vieraaseen paikkaan kun ei syö muuta kuin tissiä? Eikä ole mitään syytä että lapsi tarvitsisi hoitajaa?

Tungetko väkisin lapsellesi lelun käteen kun on tyytyväisenä muiden kanssa ruokapöydässä ja lelun saaminen käteen aiheuttaa kaamean itkukohtauksen?

Jaksat myös varmaan raivostumatta kuunnella kun sinulta kysytään kymmenen kertaa "onko lapsella varmasti tarpeeksi päällä", etkä tunne oloasi sellaiseksi niinkuin et osaisi lastasi itse hoitaa tai tuntisi parhaiten?

Niin minä en ainakaan pidä siitä, että anoppi tulee viikailemaan minun alusvaatteitani minun kotiini, minusta se on tungettelevaa. Mutta meitähän on moneksi :)

Yhteistyössä