lasten laulaminen joka välissä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vaan...

Vieras
voi kuullostaa oudolta "ongelmalta" mutta ei tämä voi olla enää normaaliakaan vai voiko?
kaksi 7 vuotiasta likkaa,koulun just syksyllä aloittaneet ja aina kyllä vilkkaita olleet ja tykänneet laulamisesta mutta tuntuu et nyt ihan joka jumalan tähden välissä jossain jompi kumpi laulaa/hokee jotain sävelmän tyyppistä mutta se kuullostaa et ihan kuin "levy jäis päälle" ja mulla ei hermot enää kestä,ei enää yhtään!!!!!!!oli toinen sit vessassa,ruokapöydässä,pukemassa,hammaspesulla......niin LAULETAAN TAUKOAMATTA!!vaikka kuinka olen koittanut puhua että ei ihan koko aikaa tarvi olla äänessä ja viimelopuksi huudan että olkaa jo herran tähden hetki edes hiljaa niin ei mitään vaikutusta,ei mitään ARGH!!!!!!ja muutenkin unohtavat "pikku" sääntöjä mitä on meillä olemassa,esim.ruokapöydässä keikutaan tuoleilla joka sekuntti vaikka ollaan joka kerta kielletty sen tuhat kertaa niin sanotaan vain et anteeks ja homma jatkuu ihan kuin eivät olis tajunneet mitä just ollaan sanottu.ja kun kysytään et mitä just sanottiin penkillä keikkumisesta ja varsinkin ruokapöydässä niin sanovat et joo ei saa keikkua mutta sen sileän tie ne sen unohtaa :O.siis mitä helekattia tässä pitää tehdä?!?tänään jo kahdesti alkanut itkemään kun kakarat vaan jatkaa ja jatkaa kiusantekoa ja ei uskota mitään puhetta,tuntuu kun seinille puhuis,ei mitään vaikutusta,ei mitään....
sit mulla itellä on paska maku jäänyt suuhun siitä kun homma ei ole mennyt perille vaan tuntuu et "tahallaan"jatkavat ärsyttämistä,ja kun sit pyytävät anteeksi niin ite en osaa leppyä noin vain vaan itsellä oma sinni ei anna periksi sit heti olla vain taas hymyssä suin ja et "noniin,mitäs me nyt touhuttas kun tämä juttu saatiin selväksi :)"Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotan?
toki haluaisin et mulla olis niin kuin lehmän hermot ja et kaikki nimittelyt,karjumiset,huudot heidän keskinäiset tappelut voisin hoitaa ilman et menettäsin niitä hermoja,osaisin hoitaa asian kuin asian,aikuismaisesti mutta ei niin ei :(.ei musta tainnut ollakkaan äidiksi ja tämä on nyt ekaa kertaa kun alkaa tuntumaan tältä.....
joo mutta pakko jatkaa iltahommia,tällanen pikainen purkautuminen.....

kiitos ja anteeksi.

ruokapöydästä ois kun toisen kerran asiasta on huomautettu ja homma jatkuu.
Meillä kakarat 5&8vee laulaa kutakuinki aina.
Ja kun ei tajuta käskyjä niin toisen/kolmannen kerran jälkeen jäähylle, alkaa ne jossai välissä uskoo..

Jos tyhmyyksistä ei koskaan seuraa mitään "ikävää" ei viesti mene perille. Ensin varoitus:"Jos keikkuminen ei lopu, sitten... (esim. lempilelu jäähylle, ei saa jälkkäriä tms"). Jos keikkuminen jatkuu, rangaistus heti toteutukseen.

Yhteistyössä