Sen näkee, men r as clear as water <3Miten voi tuntea, että tuntuu molemminpuolisesti hyvältä? En mä ainakaan tunne kenenkään muun tunteita
Sen näkee, men r as clear as water <3Miten voi tuntea, että tuntuu molemminpuolisesti hyvältä? En mä ainakaan tunne kenenkään muun tunteita
Liian helppo, mulla ei mee läpi enää nämä höpöhöpö-jutut.SPEKTINEN???
Sori, siis skeptinen. Lukihäiriöä? Vielä kahdesti.SPEKTINEN???
ei ne vaan ole, sori :heart: ei ois eka kerta, kun nainen saa pakit, kun tunnustaa ihastuksensa. Äläkä väitä et sä oot vaan muita parempi ihmistuntijaSen näkee, men r as clear as water <3
Sitähän Myöhempien aikojen Jaakko on just vailla.Tietäisipä vaan tuo Myöhempien Aikojen Pyhä, että hänestä on tullut melkein palstajulkkis.
Haluan kuulla sitten, kuinka hän hymyllän sulattaa spektisyyden...:xmas:
wikipedia:SPEKTINEN???
Tässä on nyt 8 sivua kauhistunutta kaakatusta vaikka ap on nuori eikä edes mitenkään vakavassa suhteessa. Siis tätä närän määrää :OEnpä usko että kukaan on nyt kateellinen... Yleensä ihmiset haluavat toimivan parisuhteen, pysyvän, vakaan.
Paitsi etten mä paljasta saatikka näytä sitä seuraavalla tapaamisella mitenkään, pitää olla hieman salaperäinen ja viileä. Miehet on aika yksinkertaista sakkia indeed.ei ne vaan ole, sori :heart: ei ois eka kerta, kun nainen saa pakit, kun tunnustaa ihastuksensa. Äläkä väitä et sä oot vaan muita parempi ihmistuntija
Voi olla. Mormoonipojalla voi olla tarjota vaikka minkälainen spastisuusJos tuo tarkottaakin tätä.
Spastisuus Wikipedia
No on se nyt kamalaa ja ennen kaikkea epäinhimillistä tehdä kirjoitusVIRHE! :O Herran jestas miten aikuismaista tuo nyt on.Jos tuo tarkottaakin tätä.
Spastisuus Wikipedia
Jjeps.Eikö täältä hiton palstalta voi olla tuntiakaan poissa.|O
Hei häpi,
justhan sää vasta mietit että jos vauvelia laitettas.:O
Täs on nyt jotaki sellasta.
:heart:Jjeps.
Lisäks täs nousee hirvee harmitus siitä, et maailma ei o reilu.
Neljännesvuosisata sitten mä en tienny miten helppoja parikymppiset friidut voikaan olla.
Nyt kun mä sen tiedän en tee sillä tiedolla mitään. :headwall: