Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Ihan turhaan sä otat nokkiis kun jengi dissaa ja tuomitsee sun suunnitelmat tän mormonipoitsun suhteen kun sä tämmöisillä kirjoituksilla paljastat sen henkisen ikäs.
Niin niin. Ei se on ihan sama mitä täällä kirjoittaa (etenkin yöaikaan) niin 30% kirjoittelijoista laittaa vaan mahd. paskamaista tekstiä, ja menee henkilökohtaisuuksiin. Onkohan täällä ihmiset keskimäärin onnettomampia? Tai jotenkin tyhmyys tiivistyy.
 
Peyote
Se on tänäänkin tehnyt jotain pankkihommia koneella monta tuntia eikä ehditty edes yhdessä syömään, että eipä ole tullut sopivaa hetkeä. Niin kauan kun näen tuota jätkää lähetystyön takia eikä mtn tapahdu niin ei minusta tarvi kertoa.
Niin. Mutta sähän et ollut kiinnostunut sikäli näistä mormonien opeista ja oot sanonut että toivot että se tapaa sua sun itsen takia, eikä lähetystyön takia. Ja vieläpä sulla oli mun käsittääkseni vahva aavistus siitä, että se haluaa tavata sua koska on susta kiinnostunut, eikä siksi, että se tekis lähetystyötä.
 
Niin niin. Ei se on ihan sama mitä täällä kirjoittaa (etenkin yöaikaan) niin 30% kirjoittelijoista laittaa vaan mahd. paskamaista tekstiä, ja menee henkilökohtaisuuksiin. Onkohan täällä ihmiset keskimäärin onnettomampia? Tai jotenkin tyhmyys tiivistyy.
Tietty aina on niitä jotka purkavat omaa pahaa oloaan muihin palstailijoihin, mutta tässä sun ketjussa nyt tuskin on kyse mistään sellaisesta. Mä olen koko ketjun tässä nyt muutaman päivän aikana ehtiny lukemaan ja kyllä tässä taitaa on kyse ihan siitä, että sä provosoit ja käyttäydyt jääräpäisesti.
 
"vieras."
Se on tänäänkin tehnyt jotain pankkihommia koneella monta tuntia eikä ehditty edes yhdessä syömään, että eipä ole tullut sopivaa hetkeä. Niin kauan kun näen tuota jätkää lähetystyön takia eikä mtn tapahdu niin ei minusta tarvi kertoa.
Yrittäisit edes. Olet menossa (omasta mielestäsi) treffeille pojan kanssa johon olet ihastunut ja josta toivot jotain muutakin kuin jeesuskaveria. Koska tiedät tekeväsi väärin, salaat asian poikaystävältäsi, eli teet väärin häntä kohtaan. Sitä sanotaan pettämiseksi.

Sinulla on vielä aikaa perua treffit, mutta et tee sitä. Eli petät tietoisesti ja harkiten. Teidän suhteessanne tuollainen käytös ei ole sallittua, koska et hyväksyisi sitä toiseltakaan. Joten petät harkiten ja tietoisesti ja sen lisäksi olet mulkero. Itsekeskeinen teinimulkero. Tässä tämän ketjun, ja sinun käytöksesi, anti tiivistettynä. Joten tee mitä tykkäät, mutta tee se edes rehellisesti ja lopeta tuo idioottimainen seliseliselittely.
 
Niin. Mutta sähän et ollut kiinnostunut sikäli näistä mormonien opeista ja oot sanonut että toivot että se tapaa sua sun itsen takia, eikä lähetystyön takia. Ja vieläpä sulla oli mun käsittääkseni vahva aavistus siitä, että se haluaa tavata sua koska on susta kiinnostunut, eikä siksi, että se tekis lähetystyötä.
No sellainen tunne jäi, tiedätkö jos tapaat jonkun uuden tyypin niin aika pian huomaat onko hän samanhenkinen mitä sinä, oisko teillä yhteistä ja haluatko tutustua paremmin vai et? Mutta tietysti se on vai tulkintaa. Samoin kun se miten töissä esim sosiaalialalla kohdataan ihmisiä. Paljon joutuu luottamaan omaan arvioon ja asiakkaan nonverbaaliin vuorovaikutukseen. Ja joku toinen voi nähdä tilanteessa aivan eri asiat ja kiinnittää huomiota yksityiskohtiin ym.

Ei mua tuo lähetystyö saa menemään huomenna torille vaan se ihminen :) Mut saa hän kertoa siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Peyote
No sellainen tunne jäi, tiedätkö jos tapaat jonkun uuden tyypin niin aika pian huomaat onko hän samanhenkinen mitä sinä, oisko teillä yhteistä ja haluatko tutustua paremmin vai et? Mutta tietysti se on vai tulkintaa. Samoin kun se miten töissä esim sosiaalialalla kohdataan ihmisiä. Paljon joutuu luottamaan omaan arvioon ja asiakkaan nonverbaaliin vuorovaikutukseen. Ja joku toinen voi nähdä tilanteessa aivan eri asiat ja kiinnittää huomiota yksityiskohtiin ym.

Ei mua tuo lähetys saa menemään huomenna torille vaan se ihminen :) Mut saa hän kertoa siitä.
Mut justhan sä sanoit, että ei tartte kertoo miehelle, koska tapaatte lähetystyön takia.
 
Tietty aina on niitä jotka purkavat omaa pahaa oloaan muihin palstailijoihin, mutta tässä sun ketjussa nyt tuskin on kyse mistään sellaisesta. Mä olen koko ketjun tässä nyt muutaman päivän aikana ehtiny lukemaan ja kyllä tässä taitaa on kyse ihan siitä, että sä provosoit ja käyttäydyt jääräpäisesti.
Oletteko te itse joka IKISESSÄ suhteen ylä - ja alamäessä olleet vain täydellisesti oman kumppaninne kanssa, ettekä viettäneet aikaa jonkun toisen miehen kanssa, vaikka se ei olisi ollut välttämätöntä?
 
Kun sanot happygirl että arvostat miehessä sitä että hän on asialleen omistautunut oli se mitä vaan, niin miksi et arvosta että miehesi on omistautunut opinnoilleen ja on kiinnostunut lääketieteestä siinä määrin että se vie aikaa. Tuo mormoonipoika tulee olemaan samanlainen. Kirkkoa ja raamattua vain sairaalan ja farmacan sijaan..
 
kahvikirahvi
Se on tänäänkin tehnyt jotain pankkihommia koneella monta tuntia eikä ehditty edes yhdessä syömään, että eipä ole tullut sopivaa hetkeä. Niin kauan kun näen tuota jätkää lähetystyön takia eikä mtn tapahdu niin ei minusta tarvi kertoa.
Ei mua tuo lähetystyö saa menemään huomenna torille vaan se ihminen Mut saa hän kertoa siitä.
Kuvittelenko mää vaan vai onko tässä vähän ristiriitaa? :rolleyes:
 
....
Meidän suhteessa aapeen kaltainen käytös luokiteltaisiin pettämiseksi.
Peesi!
Itse käyn töissä ja koulussa usein miespuolisten kavereiden kanssa lounaalla, kahvilla. Joskus kesällä käydään terassillakin. Mutta siinä vaiheessa kun en kehtais/viittis siitä miehelle kertoa, niin jokuhan siinä on pielessä.

Jotenkin ap:n tapauksessa toivon että ap:n mies on joku kunnon hirviö, joka ns. "ansaitsee" tuota kohtelua. Mutta varmaan hän on vain joku onneton tossukka joka ei todellakaan ansaitsis tollasta :/
 

Yhteistyössä