Voi ei - vesilaskusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muutettiin kesällä nykyiseen asuntoon ja nyt tuli pyyntö vesimittarin lukemisesta. Lapusta ilmenee, että edellisen kerran se on luettu vuosi sitten. Joten tuleeko meidän nyt maksaa edellisten asukkaidenkin vesi? :( ymmärrettiin silloin kun muutettiin, että lukemat on ilmoitettu isännöitsijälle

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
kylä meile on ainkin joka muton yhteydessä tullut vesilasku siitä vanhasta asunnosta. Et joudu toisten vesiä maksamaan

ei näköjään ole edellisille asukkaille mennyt vesilaskua, sillä tuossa lapussa on edellinen luentapäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ja se kun isännöitsijä ei tule katsomaan on vaan rahan säästöä taloyhtiölle. isännöitsijä nimittäin veloittaa kaikesta mitä tekee..

:o on aina muissa asunnoissa tultu lukemaan. No toivottavasti ei ole yhtä tyly tällä kertaa puhelimessa kuin viimeksi. Pitää laittaa mies soittaan, koskaan se osaa vaatia paremmin kuin minä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko niin kova homma itse katsoa lukema. ja kirjoita lappuun että alkulukema päivänä jolloin muutitte oli....

No joka paikassa asukkaan ei ole mahdollista käydä lukemassa mittaria. Meillä ainakin ne on lukkojen takana ja avain on vain huoltoyhtiöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Kai sentään otitte itse muuttopäivänä vesimittarilukeman ylös ja ilmoititte sen. Muuten menee teidän piikkiin.

Niinpä. On vähän vaikea todistaa, että mikä osuus laskusta kuuluu teille ja mikä edelliselle asukkaalle.

Lisäksi: maksaatteko veden aina lukeman mukaan voi maksatteko joka kuukausi jotain vesimaksua?

onko niin kova homma itse katsoa lukema. ja kirjoita lappuun että alkulukema päivänä jolloin muutitte oli....

No joka paikassa asukkaan ei ole mahdollista käydä lukemassa mittaria. Meillä ainakin ne on lukkojen takana ja avain on vain huoltoyhtiöllä.

öööö, eikös huoneistokohtainen mittari ole huoneistossa? Eri asia sitten, jos huoneistokohtaisia mittareita ei ole, on vaan yksi talon vesimittari. Silloin maksetaan vesimaksu esim. henkilöluvun mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

öööö, eikös huoneistokohtainen mittari ole huoneistossa? Eri asia sitten, jos huoneistokohtaisia mittareita ei ole, on vaan yksi talon vesimittari. Silloin maksetaan vesimaksu esim. henkilöluvun mukaan.

Meillä on huoneistokohtaiset mittarit, mutta mittarit on kellarissa lukkojen takana.

Yhteistyössä