Ei VOI olla n'in hankalaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja piste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja piste

Vieras
Elokuussa muutettiin, ja soitin asentamaan netin.
No, se ei toiminut ja sieltä tultiin nopsaan korjaamaan asia. Syy: väärin kytketty. No hyvin toimi sen jälkeen.

Paitsi että toimii vain eteisen pistokkeesta, ei sen huoneen missä kone on. Mulla on kivat viritykset eteisestä tietokonehuoneeseen ja koko ajan saa vahtia ettei alle 1v hajota sitä boksia ja kisko kaikkia johtoja.
Viikkoja sitten soitin että toinen rasia ei toimi, siinä on varmaan sama vika.
Tuli viesti puhelimeen että nettinne toimii joten ei varmasti tarvita korjaajaa.
Soitin uudestaan ja selitin että se toinen pistorasia ei yhdistä.

Ok, tullaan korjaamaan, laitetaan vikailmoitus.

Siitä on mennyt jo ainakin viikko jos ei kaksi ja soitin että miksei olla tultu.

No, se kun ei kuulu heille kun kerran netti on kytketty ja yhteys toimii!!!

Asentaja voisi tulla mutta se maksaa 50?/h!!!!!

Kuuluu kuulemma sähkömiehelle nuo hommat!!!

Voi vittu sanon minä.

Nyt jättivät soittopyyntöä jollekin huoltomiehelle kun sanoin että vaihdan liittymää jos ei ala homma toimia.

Mutta kun siinä pistokkeessa on sama vika kuin siinä toisessakin. Silloin sanoi että ovat väärin kytkeneet sen asentaessa.

Miksi tuo toinen pistoke olisi sähkömiehen hommaa ja toinen nettimiehen?

Ja mä soitan sähkömiehen ja maksan 50?/h.
En varmana.

Irtisanon sitten koko liittymän ja ihan takuulla.

Yleensä oon ymmärtäväinen mutta nyt ei kyllä mene läpi että tarvitaan kaksi eri työmiestä kahdelle pistokkeelle!!!

Sähkömiehelle kuuluu pistorasioiden korjaus. Tietokoneen asentajat eivät tuon kaltaisia hommia saa edes tehdä, jollei ole siihen koulutusta. Miksi he olisivat velvollisia korjaamaan teidän pistorasioita? Ole iloinen, että edes sen yhden silloin korjasivat samaan hintaan.

Kyllä se sähkömiehelle kuuluu. Sähkömieshän se on alunperin ne linjat pistokkeihin kytkenyt. Jos aluksikin vika oli pistokkeessa eikä yhteydessä, niin netin asentajat on laittanut sen ekan pistokkeen kuntoon vaikkei niille kuulukkaan. Netin asentajille ei kuulu pistokkeissa olevat viat.

öö.. miksi teillä on eteisessä nettipistoke? Miksei sitä tietokonehuoneen pistoketta korjattu ensimmäisenä?...Voisi olla, että minäkin vaihtaisin liittymää vastaavassa tilanteessa, sen verran "kuumakalle" olen. :snotty:

No hitto.
Joka vitun asiasta saa soitella. Joo vuokralla asun kerrostalossa.
Joudun kuitenkin itse maksamaan sen joten saa jäädä netti multa. Tuleepahan säästöä siinäkin.

Ottaa aivoon periaatteesta kun mikään ei toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:
öö.. miksi teillä on eteisessä nettipistoke? Miksei sitä tietokonehuoneen pistoketta korjattu ensimmäisenä?...Voisi olla, että minäkin vaihtaisin liittymää vastaavassa tilanteessa, sen verran "kuumakalle" olen. :snotty:

En tiedä miksi.
Ja kun meillä oli ensin sänky tässä missä on nyt kone niin vaikka muka katsoin, en huomannut että täälläkin on pistoke. Luulin siis että niitä on vain yksi.

Vanha talo...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No hitto.
Joudun kuitenkin itse maksamaan sen joten saa jäädä netti multa. Tuleepahan säästöä siinäkin.

ei kai se sun maksettavaksi tule kun olet vielä vuokralainenkin ? eiks tollaset kuulu suoraan asunnon omistajan maksaa jos on jotain häikkää pistokkeessa tms ? :o

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No hitto.

ei kai se sun maksettavaksi tule kun olet vielä vuokralainenkin ? eiks tollaset kuulu suoraan asunnon omistajan maksaa jos on jotain häikkää pistokkeessa tms ? :o

Niin kai kuuluis.
No asia menee niin että soitan sille, ja jos se pitää sen mielestä korjata, niin se pyytää jonkun tutun kahden vuoden päästä.

Rasittavaa. Ei olis pitänyt soittaa sinne huonona aamuna.

Se tyttökin oli niin kärsivällinen vaikken mä kyllä huutanutkaan enkä kovin ärjyuillyt. Sanoin vaan etten mä kyllä maksa sähkömiestä ja jos ei korjata niin irtisanon koko jutun.

No mä taidan esittää tietämätöntä ja tyhmää ja sanon sille miehelle kun se soittaa että alkaa nyt tulla vaan ettei mun lapseni saa sähköshokkia tuosta eteisen laatikosta.

Kyllä se tulee kun käsken vihaisena ja flunssaisena. :D

Tai sitten mä vähän itken kun muutenkin on niin hyvin alkanut päivä.
:D

Yhteistyössä