J
ja piste
Vieras
Elokuussa muutettiin, ja soitin asentamaan netin.
No, se ei toiminut ja sieltä tultiin nopsaan korjaamaan asia. Syy: väärin kytketty. No hyvin toimi sen jälkeen.
Paitsi että toimii vain eteisen pistokkeesta, ei sen huoneen missä kone on. Mulla on kivat viritykset eteisestä tietokonehuoneeseen ja koko ajan saa vahtia ettei alle 1v hajota sitä boksia ja kisko kaikkia johtoja.
Viikkoja sitten soitin että toinen rasia ei toimi, siinä on varmaan sama vika.
Tuli viesti puhelimeen että nettinne toimii joten ei varmasti tarvita korjaajaa.
Soitin uudestaan ja selitin että se toinen pistorasia ei yhdistä.
Ok, tullaan korjaamaan, laitetaan vikailmoitus.
Siitä on mennyt jo ainakin viikko jos ei kaksi ja soitin että miksei olla tultu.
No, se kun ei kuulu heille kun kerran netti on kytketty ja yhteys toimii!!!
Asentaja voisi tulla mutta se maksaa 50?/h!!!!!
Kuuluu kuulemma sähkömiehelle nuo hommat!!!
Voi vittu sanon minä.
Nyt jättivät soittopyyntöä jollekin huoltomiehelle kun sanoin että vaihdan liittymää jos ei ala homma toimia.
No, se ei toiminut ja sieltä tultiin nopsaan korjaamaan asia. Syy: väärin kytketty. No hyvin toimi sen jälkeen.
Paitsi että toimii vain eteisen pistokkeesta, ei sen huoneen missä kone on. Mulla on kivat viritykset eteisestä tietokonehuoneeseen ja koko ajan saa vahtia ettei alle 1v hajota sitä boksia ja kisko kaikkia johtoja.
Viikkoja sitten soitin että toinen rasia ei toimi, siinä on varmaan sama vika.
Tuli viesti puhelimeen että nettinne toimii joten ei varmasti tarvita korjaajaa.
Soitin uudestaan ja selitin että se toinen pistorasia ei yhdistä.
Ok, tullaan korjaamaan, laitetaan vikailmoitus.
Siitä on mennyt jo ainakin viikko jos ei kaksi ja soitin että miksei olla tultu.
No, se kun ei kuulu heille kun kerran netti on kytketty ja yhteys toimii!!!
Asentaja voisi tulla mutta se maksaa 50?/h!!!!!
Kuuluu kuulemma sähkömiehelle nuo hommat!!!
Voi vittu sanon minä.
Nyt jättivät soittopyyntöä jollekin huoltomiehelle kun sanoin että vaihdan liittymää jos ei ala homma toimia.