T
tohelo
Vieras
Onko kenelläkään Brio Zentoa? Mä olen hukannu sen ohjevihkosen, enkä nyt osaakaan kiinnittää sitä kasvot menosuuntaan. Osaako kukaan auttaa? Löytyykö ohjeet jostain netistä tai osaisiko kukaan neuvoa tähän?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tohelo:Mä en kuukkelilla löydä kun videon ja sitä on vähän paha tulostaa tuonne autolla mukaan. Mutta ymmärsinkähän oikeen että se kiinnitetään kasvot menosuuntaan vain auton turvavyöllä kiinni?
On siinä mutta siitä on muistaakseni vähän hankala katsoa tarkkaan vyön reitti. Mutta sieltä alhaalla sivussa olevista rei´istä se pujotetaan se vyö. Olikohan kuule jotkut värilliset kankaan palat niissä kohdissa mistä pitäis laittaa..Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja tohelo:Mä en kuukkelilla löydä kun videon ja sitä on vähän paha tulostaa tuonne autolla mukaan. Mutta ymmärsinkähän oikeen että se kiinnitetään kasvot menosuuntaan vain auton turvavyöllä kiinni?
En oikein saa tuosta kuvasta tolkkua, miten tuo keskimmäinen istuin on kiinnitetty?
http://www.babyshop.fi/images/zento_0707_a4a.jpg
tarkoitan siis kuvaa 6.
Eikö istuimessa itsessään ole ohjeita esim päänalusen alla?