Voi ei, nyt mietin voiko olla homeetta?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Tein töitä yläkerrassa, siivosin kun pitää sen tehdä kohta valmiiksi, niin sielä jotkut mustat ja vähän vihertävät läiskät, missä on putket, voiko se olla home, mä en vaan keksi muuta kun että se olisi ollut homeetta... voi perse sitten jos se on, miten sen saa poistaa, kyseessä on lastulevy ja tuskin sen saa vaihtaa, kun sen päälle on jo rakennettu seinät ja tolpat

meillä kun meni radonputki kiinnityksistä talvella luumin takia, niin ehkä tästä se on tullut, mietin vaan miten se voi vaihtaa, mitä kannatta tehdä, mä en saa miestä kiinni ja olen kova panikoimaan täällä yksin

kannattaa ensinnäkin rauhoittua, soita vaikka vakuutusyhtiöön ja kysy heiltä neuvoa. vakuutushan teillä kuitenkin on, ja uusi talo (vanhoissa harvemmin mitään korvataan...).

itse ei kannata koskea, jos ei tiedä mitä tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
joo soitan nyt, mä löysin vielä joku yritys joka poistaa homeetta, prkle kun en saa miestä kiinni ollenkaan :/

Muistelehan miten sulle kävi sen radonputken korjaajan kanssa. Ota nyt rauhallisesti ja odota, että mies tulee töistä kotiin!

Alkuperäinen kirjoittaja pilipali:
siis oikeasti kannattaisi hoitaa asiaa vak.yhtiön kautta, heiltä saa miehet hommaa tekemään! ihme säätäjiä olette.

No ei vakuutusyhtiö mitään korjausmiehiä lähetä, eikä korvaa edes tuollaisia vaurioita :)
Tyhmäkö olet?

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjäyttäkää se!:
Romu ja rakentakaa (tai oikeastaan rakennuttakaa) oikea talo!

itse oot romu, mut juu puutalo ei enää ikinä meille, mä en siitä kestää, toinen kerta jo jotain ongelmia noissa

Olisitte alunperin palkanneet rakennusmiehet rakentamaan ettekä itse säheltäneet siellä!

Mutta on se harmi jos kosteusvaurio on jo noin uudessa talossa.
Kannattaa ottaa talopaketin myyjään yhteyttä, moni käy oikeutta Älvärien kanssa!
Halvalla ei hyvää saa, on karu totuus myös talon rakentamisessa.

ihanaa ensiks suomalainen paska nyt ruotsalainen paska, missä miljoona ongelmaa, mistä edes ihmiset maksaa, nyt katsoin koko toinen kerros ja joka kohdassa missä on putket on siitä homeetta, mut voi olla väärässä olen ja se on vain joku maali tai jotain muuta, en mä tiedä kun en asiantuntija ole, mut jos se on homeetta niin hastaan koko paska älväri oikeuteen

Yhteistyössä