Ei mulla mitään salattavaa, mutta miten sivuhistorian voi poistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun tein todella monta hakua ja kun avaan sivuhistorian niin se on niin pitkä ettei mahdu näkymään kokonaan. Siellä alhaalla on kai se mistä voi sivuhistorian poistaa, mutta en tosiaan voi nyt sitä poistaa kun se ei näy.

Ärsyttävää, voiko sitä enää mitenkään poistaa? Jotain muuta kautta kenties?

Alkuperäinen kirjoittaja hakaneulanen:
työkalut/asetukset/ suojausasetukset tai välimuisti tai turvallisuus. pitäs löytyy tyhjennä selaushistoria ym.

tuon olen jo tehnyt vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei tyhjenny. Oisko muita vinkkejä?

Sainkin nyt sen sillälailla poistettua, että levensin sitä ja heitin tuon alhaalla olevan jutskan vähäksi aikaa sivulle. Sitten sain näkyviin sen tekstin että poista sivuhistoria. Jos nyt kukaan tajusi mun selityksestä mitään. Mutta nyt sain kuitenkin sivuhistorian poistettua

kuulostais vähän et puhut googlen hakupalkista, hakuhistoriasta siis. siinähän tulee se "poista historia" just tohon alas. ja tietääkseni, vaikka poistaisit tietokoneen sivuhistorian, ei vaikuta tohon googlen hakupalkkiin.

Entä Firefoxin sivuhistoria??? Ei auta vaikka työkaluista poistaa tai sit tuolta oma tietokone kohdasta. alat kirjoittaamaan vaik kaksplussan osoitetta niin tulee litania vanhoja keskusteluja ehdolle. Ärsyttää.

Yhteistyössä