Voi ei, nyt mietin voiko olla homeetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjäyttäkää se!:
Romu ja rakentakaa (tai oikeastaan rakennuttakaa) oikea talo!

itse oot romu, mut juu puutalo ei enää ikinä meille, mä en siitä kestää, toinen kerta jo jotain ongelmia noissa

Kivitalo homehtuu ihan yhtälailla jos ilmastoinnissa on ongelmia tai kosteutta pääsee muista syistä rakenteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pilipali:
siis oikeasti kannattaisi hoitaa asiaa vak.yhtiön kautta, heiltä saa miehet hommaa tekemään! ihme säätäjiä olette.

No ei vakuutusyhtiö mitään korjausmiehiä lähetä, eikä korvaa edes tuollaisia vaurioita :)
Tyhmäkö olet?

:) no, itseasiassa, vakuutusyhtiöltä saa kosteuskartoittajan, usein jo samana päivänä. kyllä meillä vak.yhtiö hoiti remppamiehet paikalle. ja korvasikin vielä. et sorge.

mä otan nyt sen paskaan älväriin yhteyttää ja prkle kun aloitan huuta jos ne tulee tarkistamaan ja sanovat että se on home

Älä nyt kuitenkaan huuda, kun jos sen teet, ne kirjoittaa asiakastietoihin sun nimen perään "hullu hysteerikko" tms. eikä suo oteta ikinä sen jälkeen vakavasti. Ja tämä nimierkillä kokemusta on...

Alkuperäinen kirjoittaja dhsh:
No ei se kuule välttämättä talon valmistajan vika ole, saa sen homeen ihan itse kasvamaan

ja millä tavalla mä sen olen saanut kun me hoitamme kaikki miten tarvi hoita, jos heijän putket vuotaa, niin mä hastaan varmasti koko toi firma oikeuteen

rauhoitu nyt ja oota se miesn ensin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
mä otan nyt sen paskaan älväriin yhteyttää ja prkle kun aloitan huuta jos ne tulee tarkistamaan ja sanovat että se on home

Älä nyt kuitenkaan huuda, kun jos sen teet, ne kirjoittaa asiakastietoihin sun nimen perään "hullu hysteerikko" tms. eikä suo oteta ikinä sen jälkeen vakavasti. Ja tämä nimierkillä kokemusta on...

En mä heti huuta, mut jos se on homeetta ja heijän putket vuotaa, niin sitten mä huutan tai en huuta mut korostan ääni niin että ne varmasto korvaa kaikki, mä kun jeep, jeep olen hullu jos kyseessä on vakavat asiat ja ihan sama mitä ne kirjoittaa minusta

Kaikki ok =) Soitin miehelle ja hän Älvsbytalolle, huoltomies tulee ja jos homeetta se on heijän vastuulla he vaihtaa kaikki kuulema, mies soiti sen päälikölle tai joku heistä en tiedä, huh, eli ei nyt tarvi stressaata kun kuitenkin ne tekee kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
No ei se kuule välttämättä talon valmistajan vika ole, saa sen homeen ihan itse kasvamaan

Juu saa sen jos tukkii ilmastoinnin ja antaa vesihöyryn tuhota huushollia

Tai ihan vaan laittaa pois päältä eli ei käyteä kuten toimivaan taloon on tarkoitettu.

Savanna, hyvä että annoit miehen selittää. Asiallinen ja rauhallinen käytös, tarvittaessa tiukka sellainen on aina parempi kuin suora huuto.

Alkuperäinen kirjoittaja Home sweet home:
Toivon että ei ole hometta. Kokemusta on homeesta ja putkiremonteista, hyii:(
Hometta on eri laatua, jotkut kuten mustahome on myrkyllistä ja terveys menee.

Juu varmasti varallista, mut onneks vaan meillä koko yläkerta kiinni, nyt aloitettiin vast rakentaa, mut taas se home ongelma tai ehkä ei se edes ole, mä kun en tiedä vieläkään, mut ei meijän tarvi mitään tehdä, ne tekee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:

Juu saa sen jos tukkii ilmastoinnin ja antaa vesihöyryn tuhota huushollia

Tai ihan vaan laittaa pois päältä eli ei käyteä kuten toimivaan taloon on tarkoitettu.

Savanna, hyvä että annoit miehen selittää. Asiallinen ja rauhallinen käytös, tarvittaessa tiukka sellainen on aina parempi kuin suora huuto.

No en mä huuta suoraan ilman jos mä en tiedä mistä on kysee :o mä ehkä kirjoitin väärin mut tarkoitin jos heijän syy se on että se tuli ja ne ei osaa rakentaa eivätkä tee mitään niin varmasti mä huutan heille ja vaikka haastan oikeuteen, kun meillä oli jo kerran ongelma että ne ei haluneet tehdä mitään kun otimme suomalainen talo paketti, 3kk asuimme ja 3kk mualla ennen kun hoitimme kaikki itse ja myimme sen paskan pois, paitsi se paska oli jo tosi hyväässä kunnossa, mut sellaisen hermoilun jälkeen en halunut edes enää takas, olin vielä raskaana sen lisääks

Yhteistyössä