VOI EI!!!!!Mejän lapsella löydettin kasvain!:'(((((

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Minä tyhmäkö?:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Kaikenlaista sitä :(

Koittakaahan jaksaa yhdessä eteenpäin. Haluaisin kysyä, mistä kasvain löytyi, ja minkälaisten oireiden perusteella yleensä lähditte asiaa tutkimaan? Vai tuliko se ilmi ihan yllättäen jossakin muussa ns. rutiinitarkastuksessa?


Muoks anteeksi, olikin jo samoja asioita ehditty kysymään ja vastattukin niihin.
niin kuin kerroin lapsi on pyytänyt hieromaan hänet sit kun mä aloitanut hieromaan hänen peppu löysin joku patti/pallo pepun sisällä :'( mut muuten hän voi hyvin....lääkäri sanoi että sen on hyvää asia jos hän voi hyvin mut tarvi tehdä jatko tutkimuksia onko se hyvää tai paha laatuinen,sorry olen niin stressantunut masentunut ja panikissa etten pysty kirjoitamaan paljon,en tie miten kestän huomiseen asti........ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :'( :'( :ashamed: :ashamed:
Ymmärsinkö oikein , että hieroit häntä pepun sisältä?
:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
kiitos!Me tänään huomatiin että patti on isompi,soittimme lasten kliinikalle pitäis huomenna aamulla tulla näytämään :(
Kuvittelisin, ettei syöpäkään noin nopeasti kasva. On vain joku ärtynyt talirauhanen.
Toivottavasti olisin kerrankin oikeassa!

 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
kiitos!Me tänään huomatiin että patti on isompi,soittimme lasten kliinikalle pitäis huomenna aamulla tulla näytämään :(
Kuvittelisin, ettei syöpäkään noin nopeasti kasva. On vain joku ärtynyt talirauhanen.
Toivottavasti olisin kerrankin oikeassa!
mä toivon että se olisi näin,sit mä sekoan onnesta jos se ei ole syöpä.....tänään olttin puistossa katsomassa liintuja ,lapsi oli niin onnellinen että itku tuli,olin niin sekaisin mä , että melkein jäin pyörän alle :ashamed:

 
hoopo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
kiitos!Me tänään huomatiin että patti on isompi,soittimme lasten kliinikalle pitäis huomenna aamulla tulla näytämään :(
Kuvittelisin, ettei syöpäkään noin nopeasti kasva. On vain joku ärtynyt talirauhanen.
Toivottavasti olisin kerrankin oikeassa!
Meidän lapsen syöpäkasvain kasvoin muutamassa päivässä. Toinen kives oli parissa päivässä 2-3 kertaa isompi kuin toinen, että kyllä se vain voi aika äkkiä kasvaa.

Yksi "positiivinen" asia tässä tapauksessa on se, että lääkärit eivät tunnu pitävän mitään kiirettä asian suhteen. Jos he oikeasti ajattelisivat syöpää, niin ei välillä odoteltaisi kotona muutamaa päivää. Me mentiin lauantai-aamuna lääkärille tk:en ja samana iltapäivänä oltiin jo leikkauksessa eri sairaalassa. Tiistaina oli vielä suurempi leikkaus ja taas eri sairaalassa. Syöpä on niin vakava sairaus pienellä lapselle, ettei siinä jäädä odottelemaan ja käsketä tulla vasta aamulla näyttämään... Tai näin ainakin meillä!
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
kiitos!Me tänään huomatiin että patti on isompi,soittimme lasten kliinikalle pitäis huomenna aamulla tulla näytämään :(
Kävittekö,mitä sanottiin??
Juu!Olimme ollet sielä,lasten kirurginen läkääri sanoi ettei hän nyt voi mitään,tehdän aamulla se kuvaus sitten katsotaan,mies sanoi tänään että toisella puolella on myös jotain joku patti:ashamed: huhh...en tie mitä edes ajatella! :'( huomenna on rankka päivä......
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
kiitos!Me tänään huomatiin että patti on isompi,soittimme lasten kliinikalle pitäis huomenna aamulla tulla näytämään :(
Kävittekö,mitä sanottiin??
Juu!Olimme ollet sielä,lasten kirurginen läkääri sanoi ettei hän nyt voi mitään,tehdän aamulla se kuvaus sitten katsotaan,mies sanoi tänään että toisella puolella on myös jotain joku patti:ashamed: huhh...en tie mitä edes ajatella! :'( huomenna on rankka päivä......
Sanoiko mitään että olisiko kasvain?Voisiko olla vain joku rasvapatti tms?

 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
kiitos!Me tänään huomatiin että patti on isompi,soittimme lasten kliinikalle pitäis huomenna aamulla tulla näytämään :(
Kävittekö,mitä sanottiin??
Juu!Olimme ollet sielä,lasten kirurginen läkääri sanoi ettei hän nyt voi mitään,tehdän aamulla se kuvaus sitten katsotaan,mies sanoi tänään että toisella puolella on myös jotain joku patti:ashamed: huhh...en tie mitä edes ajatella! :'( huomenna on rankka päivä......
Sanoiko mitään että olisiko kasvain?Voisiko olla vain joku rasvapatti tms?
ei ,ei hän sanonut mitään olin kysynyt jo monta kerta,hän vaan sano kokoajan että katsotaan sitten magnettikuvauksessa....en jaksa odotta enää,pelotta!
 
Ei voi kun toivoa parasta!

Voin jotenkin kuvitella tunteesi. Meillä lapsella tutkittiin kasvainepäilyä puolisen vuotta. Tehtiin myös magneettikuvaus, mutta loppujenlopuksi kyse ei ollut kasvaimesta eikä mistään "erikoisesta." Käyttekö Helsingin lastenklinikalla?
 

Yhteistyössä