Voi ei, Dr. Phil eroaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho oho!! Mie oon aina sanonukin, et pelkkää kulissia ja feikkiä koko liitto :D Pittäähä sitä hyvä kuva perheestä ja parisuhteen tilasta antaa, jos itse neuvoja niistä jakelee.. Siin o vaarassa kyl ny koko Phili maine :laugh:

Ihmisiähän hekin vain ovat. Ja kyllä ne philin neuvot edelleenkin ihan yhtä päteviä ovat. Kyllähän ihmiset eroavat, sille nyt vain ei voi mitään. :(
Siinä on yksi niiistä ohjelmista mitä ihmisten sietäisi oikeasti katsoa, usein on varsin päteviä ohjeita ja neuvoja! Toimisi aika monella varmasti! :)

EIIIIIIIIIIIIIIII... ei voi olla totta.. nyyhsnifköhnyyh.. onko tässä maailmassa enää mitään mihin uskoa paitsi Philin kaljuuteen.... no, wanha kunnon Phil vetää seuraavaan ohjeelmansa vaimon mukaan, ja yrittää vakuutella kuinka huonosti hän on kohdellut miestänsä joka on aina ajatellut kukkaron parasta.... Tai sitten tekee jakson jossa kertoo kuinka erotaan tyylikkäästi, aloitetaan uusi elämä ilman sitä vanhaa riippakiveä josta ei ollu muuta kuin haittaa.

niin no, mä aina ihmettelinkin et miten se eukko jaksaa istuu siel katsomos vaan jaksosta toiseen.onko sen elämä vaan pilin ihailua...ehkä se sai tarpeekseen narsisti miehestään tms....the truth is out there!

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
jostain olen lukenut,että eka vaimonsa oli hyvin tarkan valvonnan alla..Dr määräsi kaiken,mitä piti tehdä ja miten pukeutua..varmaan juoruja :whistle:

Onko Fil ollu ennenkin naimisis?
niin mä muistelen lukeneeni jostain..siitä on kyllä aikaa..sen muistan,että hänestä ole kyse..

Ei ole. On ollut tuon Robinin kanssa ihan pennusta asti. Jossain kertoi että ainoa seksikumppaninsa.

Phil oli naimisissa ennen Robinia vuosina 1970-1973. Solmi liiton 20-vuotiaana, vaimo otti eron pian. Sitten solmi Robinin kanssa toisen liittonsa 1976.

Yhteistyössä